\ fyrtio /

549 61 25
                                    

"H-Hej O-Oscar.

J-Ja, jag g-gråter. V-Vill du v-veta varf-för? F-För jag är i-inte hos d-dig. O-Och du har v-v-vaknat. J-Jag lovade att v-vara där.

M-Men jag är p-på väg. J-Jag sitter p-på bussen. A-Alla stirrar p-på mig, men jag b-bryr mig inte. Jag ska trä-äffa min e-enda kärlek, d-dig.

D-Din m-mamma ringde m-mig och sa a-att sjuksköterskorna h-hade sett att du v-var vaken. Jag h-hoppas att du mår b-bra. D-De sa att du m-mådde ganska bra.

J-Jag h-hoppas att du h-har saknat m-mig. D-Det har ju g-gått så l-lång tid. Å-Åtta månader, n-nio? I a-alla fall, n-nu får jag äntligen träffa d-dig igen, min k-käraste.

J-J-Jag har i-inte ens o-ord för hur g-glad jag är. J-Jag har saknat dig, min v-vackra. Jag k-kommer få s-se dig, l-levande. E-Eller du har j-ju levt h-hela tiden, m-men du är v-vaken.

Jag s-ska gå av nu, O-Oscar. Vi s-ses snart. Puss och kram skumbanan."

-

That ending, it's me af.
Men suprise, the moment y'all have been waiting for.

Jag känner för att uppdatera bc why not?

Något jag har tänkt på är att jag nästan alltid känner mig nere när jag är för mig själv, men jag vill oftast vara för mig själv.
När jag är själv kollar jag runt på alla olika sociala medier och tänker hela tiden "varför är hon/han bättre än mig?" "varför är jag så dålig?", vissa dagar så fortsätter jag bara att klanka ner på mig själv på det viset genom att se hur mycket bättre människor är än mig, men ibland peppar jag på mig själv, och idag är inte en sådan dag.
Citatet "when you try your best but do not succeed" det är jag och mitt liv.

Aja, jag ska sluta på mig själv på er bekostnad, hoppas ni har en fin söndag i alla fall. ❤

Hospital Calls » foscarWhere stories live. Discover now