\ trettioett /

486 49 7
                                    

"Kuratorn gör mig så jävla arg. Det är som att hon försöker a sig in i min hjärna. Hon tror både det ena och det andra om mig. Jag hatar henne. Hon tror att jag skadar mig själv, hon tror att jag svälter mig själv, hon säger att jag har ADHD, att jag kanske har någon sorts manlig PMS. Hon säger allt möjligt. Men hon försöker göra mig gladare att de flesta tonåringar går igenom något sådant.

Vad tror hon om sig själv? Varför leker hon duktig? Usch.

Hon får mig att må sämre, inte bättre. Alla hennes ord är fast i mitt huvud. JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG!

Jag kommer ha sönder något snart, jag är så himla arg. Jag blir så himla ledsen över mina aggressionsproblem. Allt jag vill ha är en kram från dig. Är det för mycket begärt?

Jag saknar dig. Kom tillbaka Oscar, jag mår inte bra utan dig."

-

Jag har panik över att jag har varit hemma från skolan i två dagar nu, jag har inte varit hemma för att jag är sjuk sedan i augusti. Jag har bäst närvaro i klassen och är rädd att förstöra den. Jskdkfdkff jag får bara panik.

Jag vill dra mig till skolan idag även fast jag hostar hela tiden och måste typ ha 80 paket näsdukar i närheten.

Ugh, vi får se hur jag gör.

Hoppas ni får en bra onsdag ❤

Hospital Calls » foscarTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon