\ tjugosex /

506 48 10
                                    

"Jag stör mig på Hannah i en av naturklasserna. Hon är en av tjejerna som hänger efter mig. Visst har vi blivit ganska bra vänner, men jag stör mig ändå på henne.

Hon vet mycket väl att jag är gay, vi går runt och pratar om killar ofta. Men ändå så ska hon gå runt som om vi är tillsammans?! Hon ska hålla handen om mig, hon ska ha sitt huvud mot min axel, låtsas som att vi älskar varandra. Jag tror hon är förälskad i mig. Det gör mig obekväm.

Hon ska alltid skratta högst åt mina skämt, alltid vara först att krama mig när jag kommer in i skolan, alltid vara närmast mig hela tiden.

Usch. Hon är läskig. De andra tjejerna är bättre i alla fall.

Vad ska jag göra Oscar? Ska jag fråga henne rakt ut? Nej det skulle kännas jättefel.

Jag får försöka komma på något bra som inte sårar henne. Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag sårade någon.

Aja, klockan är mycket. God natt älskade Oscar."

-

Ugh. Jag ska skriva en uppsats i biologi idag, samt så ska jag ha prov i historia, heja. Och tisdag och torsdag nästa vecka har jag nationella prov i svenska, ha-ha. Och veckan efter det har jag engelskaprov, som man aldrig vet hur man ska plugga till :-)

Men det är ändå torsdag, snart fredag, snart helg.

Hur mår ni då? Hur är allt i skolan? Prata med mig, det är alltid kul! ❤

Hospital Calls » foscarOù les histoires vivent. Découvrez maintenant