Sorun ne biliyor musun Manhattan? Sorun, hiçbir şeyin hiçbir zaman yetmemiş olduğu düşüncesi. Ve bu düşünce beni delirtiyor. Yavaşça damarlarıma işleniyor, kanıma karışıyor ve ben artık bu düşünceyle başa çıkamıyorum. Tek istediğim, onun gitmeden önce birçok şeyi yapabilmiş olmasıydı. Fakat şimdi düşününce hiçbiri yeterli değil gibi.
Hikayenin sonunu dinlemek istediğini biliyorum, artık lafı geçen neşeli kısımları da duymak istiyorsun. İç bunaltıcı bir hikaye değil mi? Bir de yaşamayı dene.
Devam etmeyi ne kadar istemesem de etmek zorundayım sanırım. Hikayenin buradan sonraki kısmı sesim titremeden üzerinde durabildiğim bir konu değil. Tüm o iç bunaltıcı günlerden sonra, hayatımızın en güzel dönemleriydi Manhattan. Nasıl özlediğimi anlatmaya kelimeler yetmez. Ama sorun da bu sanırım, o kadar güzel günler geçirdik ki birden dibe çakılmak herkesi yıktı. O kadar sertçe çarptı ki gerçek yüzümüze, bir daha kimse düştüğü yerden kalkamadı.
Ashton, geçen gün beni aradığında, hani şu şaşkına döndüğüm zaman, bana Calum'un numarasını verdi. Aramızdakileri halletmez isek kimsenin bir daha toparlanamayacağını söyledi. Aramızda bir şey yoktu Manhattan. Sadece hepimiz düştüğümüz yerden kalkmak istemediğimiz için bahanelere sığınıyorduk.
Ashton ile konuştuktan sonra Michael ile de konuştuk. Hikayenin içine o kadar çok dalmışım ki bu kısımları sana anlatmadım bile. Tanrım, Manhattan, bir yerlerden toparlamaya çalışıyorum. Çalışıyoruz. Hepimiz çalışıyoruz.
Sanırım Calum'u aramalıyım. Hikayenin sonu için beklettiğimi biliyorum fakat inan bana onca güzel günden sonra tekrar dibi boylamak zor geliyor. Anlatırken hatırlamak, hatırlarken tekrar tekrar yaşamak.
Manhattan, işte bu düşüncelerle ne yapacağımı artık bilemiyorum.
pekala, kısa olduğunun farkındayım ama bunu bir geçiş bölümü gibi düşünün. kafanızdaki soru işaretlerini gidermek için. daha doğrusu şöyle açıklayayım: hikaye, Luke'un geçmişi anlatması üzerinden oluşuyor. İtalik, Manhattan'a ithaflı, kısımlar ise geçmişten anıların sonuna bugün getirdiği yorumlar.
yani hikayenin iki sonu var: luke'un hikayesinin sonu ve manhattan stories'in genel sonu.
umarım anlatabilmişimdir^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manhattan Stories + l.h
Fanfiction" Öleceğimin farkındasın değil mi? " " Sana Manhattan'ın dondurucu soğuğunda bir geceyi dışarıda geçirmek zorunda olduğumuz günü anlatmış mıydım? " Aisha, Luke'u dinledikçe Manhattan'a aşık olurken Luke'un da ona aşık olmaya başladığının farkında...