Together Forever

334 2 0
                                    

Chci od něho odejít.Balím si i věci.Nella leží v postýlce.Už ho slyším.Rychle jsem schovala kufr dozadu do skříně a běžela za Nellou do pokojíčku.Nella už seděla v postýlce a usmívala se.Vzala jsem ji do náručí a šla dolů,abych ji dala mléko.V tu chvíli jsem ho viděla.Justin!

,,Ahoj..'' řekl potichu s promiň v očích,v ruce něco držel,ale nevím co.

,,Ahoj.''Odvětila jsem.

,,Omlouvám se,že jsem včera nepřišel domů.Měl jsem hodně práce.'' s těmito slovy mi podal květiny.Růže,mé milované.Usmála jsem se,ale v tu chvíli jsem si vzpomněla,jak mě to všechno štve.Proto jsem na něj vyjela:,,Myslíš si,že když příjdeš s kytkou v ruce,že se ti vrhnu okolo krku a všechno bude zapomenuté?Tentokrát ne.Mám toho dost Justine.Vůbec nechodíš domů a pořád jenom pracuješ.Já jsem pořád sama doma s Nellou a  chci někdy konečně vypadnout a nehlídat pořád Nellu.Teď mi zase slíbíš,že se změníš a že budeš chodit domů dřív,ale oba víme,že to budeš dodržovat 2 dny a potom to bude zase stejné.Chci se s malou odstěhovat.''Byla jsem rozčílená.Milovala jsem ho,ale tohle už bylo moc.Takhle to dál nešlo.

,,Prosím.Neodcházejte ode mě.Já vás miluju.Já se opravdu změním,slibuju.'' Prosil.Ale to snad ne.Pořád ty stejný slova.

,,Ne,tentokrát ne.Justine,miluju tě,ale takhle to dál nejde.My odcházíme.Zítra se stěhujeme do Francie.''

,,Tak daleko?To nemůžeš.Je to i moje dítě.Nemůžeš mi ho tak sebrat,to prostě nejde.'' odpověděl.

,,Už jsem se rozhodla.Tak pojď broučku dáme papu.'' Odvětila jsem a šla jsem nakrmit malou.

Justin si sedl do obýváku a držel si hlavu.Takhle to bude lepší,stále jsem si opakovala.

,,Jdeš tam za nějakým chlapem?'' zeptal se.

,,NE!Vždyť jsem ti řekla,že miluju tebe.Dáme si teď pauzu.''

,,A co když si někdo z nás najde někoho jiného?'' zeptal se.

,,Tak to oznámí tomu druhému a bude rozvod.''Oznámila jsem mu.Málem sebou švihl o zem.

,,Jo a abych nezapomněla dneska spíš v obýváku.'' Usmála jsem se nevinně.

,,Děláš si srandu,že jo?Proč nemůžeš spát ty v obýváku?'' Zeptal se zoufale.

,,Protože jsem dáma.'' Usmála jsem se.Přesně proto ho miluju.

,,No tak dobře.'' Usmál se a přiblížil se ke mně.

,,Jdu uložit malou.'' odstoupila jsem od něj.Vzala jsem Nellu do náruče a šla nahoru dát ji do postýlky.Potom co jsem ji umyla a uložila do postýlky jsem šla já do koupelny.Svlékla jsem se a uložila jsem se do vany,najednou se otevřely dveře a v nich Justin:,,Ohh promiň.'' Usmál se omluvně.

,,V pohodě.Potřebuješ něco?'' zepatala jsem se.

,,No řekl jsem si,že když jsem se napil,tak si musím dojít na záchod.''Usmál se.Jak se vyčůral,tak jsem vylezla z vany a oblékla se do své modré košilky.Když jsem vylezla z koupelny na posteli seděl Justin a koukal se na mě.Úplně mu zářily oči.

,,Sluší ti to.'' Usmál se.

,,Děkuju,ale je to jen košile na spaní.'' Usmála jsem se.,,Co tady vůbec děláš,nemáš nahodout bejt v obýváku?'' Zeptala jsem se Justina.

,,No vlastně jo,ale chtěl jsem ti něco říct.'' Usmál se.

,,No tak můžeš mluvit.'' Usmívala jsem se já.

,,Miluju tě a ty to víš a budu tě i milovat.'' S těmi to slovy si mě vzal do náruče a začali jsme se líbat.Skončili jsme v posteli.

Druhý den:

Probrala jsem se na Justinovi.Ten ještě spal.Hned jsem vstala a oblékla se do úzkých džín,potom jsem si vzala jeho tílko a podprdu růžovou svítivou,conversky a vzala jsem kufr a zabalila do něj ještě kosmetiku a z koupelny ještě nějaký věci.Potom jsem se vydala za Nellou do pokojíčku.Ještě spala,ale já ji zabalila věci a přenesla jsem ji k Justinovi do ložnice.Spala jako zabitá.Šla jsem složit postýlku a nachystat kočár.Když jsem přišla do ložnice Justin už byl vzhůru.Hrál si s Nellou a potom se na mě kouknul a zeptal se:,,Proč?Já myslel,že tady zůstaneš,když se milujeme.''

,,Justine,musím odjet.Dali jsme si pauzu a já potřebuju promyslet jestli tě miluju a nebo ne.'' Tak tohle byla asi rána a hodně velká.Měl hroznou bolest v očích.

,,Tak si jděte.Nebudu vás tady držet.'' odpověděl.Zvedl se a stál přede mnou ve své krásné nahotě.Jak je krásný a Jerry...tak o něm ani nemluvě.Usmála jsem se.On se ale sebral a odešel se  obléknout.Ach jo.Vzala jsem Nellu a šly jsme dolů.Podala jsem ji láhvičku a zatím nějak poskládala všechny věci.Jak jsem to tak skládala všimla jsem si,že Justin s někým volá.Poslouchala jsem:,,Ne,Georgi.To si nemůžeme dovolit a ty to víš.Ihned tu objednávku zruš,Probíral jsem to s tebou každou noc,co jsem nebyl doma a teď mi ona odjíždí.Chápeš to?Ne,jistě že ne.Ale uvažuj o tom.Prostě celý týden nepůjdu do práce.A pokud to nechápeš,sbal si věci.Nazdar.'' típnul mobil a já se rychle vrátila ke skládání.Malá na mě zavolala.Vzala jsem ji,dala do kočáru a šli jsme k autu.Jak jsem malou dala do sedačky,všimla jsem si,že Justin mi přinesl všechny věci a dává je do kufru.

,,Proč odjíždíš?Myslel jsem,že jsme si to vyříkali.''

,,To ty mě tady nedržíš.'' s těmito slovy jsem nastoupila a vyjela na letiště.

Justin:

,,Proč odjíždíš?Myslel jsem,že jsme si to vyříkali.''Zeptal jsem se ji.

,,To ty mě tady nedržíš.'' s těmito slovy  nastoupila a vyjela na letiště.

Chvíli jsem tam ještě stál,ale potom jsem šel dovnitř a sedl si na gauč v obýváku.Najednou jsem vyskočil.Pane bože.Už mi to došlo.Vyběhl jsem rychle k autu.Musel jsem jet na letiště.Ihned....

Zastavila jsem a začala brečet.Normálně mě nechal odejít.Myslela jsem si,že mě miluje,ale to jsem se asi spletla.

,,Nello,tak pojď jdeme.''Usmála jsem se na Nellu.Vzala jsem všechny věci a hlavně kočár.Vydala jsem se k letištní hale....

Jsem tak blízko a přitom tak daleko.Támhle má auto.Zaparkoval jsem hned vedle ní a šel k letištní hale.Musím jí stihnout.Stále jsem si opakoval...

Někdo mi volá.Kouknu se kdo a...Emilly?Co proboha chce?

,,Emilly,co potřebuješ?'' vyhrkla jsem.

,,Jenom jsem ti chtěla říct,aby ses koukla za sebe.'' Koukla jsem se a nemohla jsem tomu uvěřit.Za mnou stál Justin...Hned začal mluvit.....

Together ForeverKde žijí příběhy. Začni objevovat