Já na něho koukala s otevřenou pusou:,,Chceš mi říct,že mě pořád miluješ?''Zeptala jsem se ho.
,,Ano.Vím,že se tím nic nezmění,ale já jsem ti to musel jednou říct.''Odpověděl.Já jsem se mu vrhla do náruče a začala ho líbat.Naše jazyky se začali proplétat.Tak dlouho mi tohle chybělo.Já jsem tak šťastná.Najednou to ukončil.
,,Proč?'' Zeptal se mě.Nejdřív jsem to nechápala.Potom mi to došlo.
,,Víš,jak jsem ti já řekla,že už tě nemiluju?'' Zeptala jsem se ho.
,,Ano.'' Odpověděl.
,,Lhala jsem.Nidky jsem tě nepřestala milovat.Jen jsem se ti to bála říct.'' Řekla jsem.
,,Co teď?'' Zeptal se mě.
,,Oba se milujeme.'' Odpověděla jsem.Koukla jsem se na něj a viděla jsem ,že se mu v očích úplně třpytí.Co má v plánu?Vzal si mě k sobě naklín a začal mě líbat všude.Začal mi svlíkat tílko.Já jsem se zvedla a on taky.Já jsem mu začala rozepínat kalhoty a on mi sundával podprsenku.
,,A co takhle legíny.'' Usmála jsem se.On se na mě podíval a usmál se.Vzal legíny tam kde končí u noh a zatáhl.Teď jsme na sobě měla jen kalhotky a on jen spodky.Začal mi stahovat kalhotky.Ležela jsem na zemi úplně nahá.On se na mě díval a usmíval se:,,Jak jsem mohl nechat odejít,tak krásné tělo?'' Zeptal se mě.Já jsem mu odpověděla:,,Na tu stejnou otázku se ptám já.''S těmi slovy jsme chytla jeho boxerky a stáhla je.Bylo to tam pořád stejné.Jak jsem to opustila,tak to i zůstalo.Podíval se kam se mu to dívám a zašklebil se:,,Pořád je stejně velkej,neboj.Nezmenčil se.'' Já jsem se zasmála.Potom si na mě vlezl a milovali jsme se....
O 2 DNY POZDĚJI: Nella Přijíždí.
S Justinem jsme si užili krásný dva dny.Malovali jsme tak,že jsme byli ve spodním prádle a prostě malovali.Ložnici jsme vymalovali a večer jsme se vždycky milovali.Takže jsme se za celý dva dny milovali 3x.Byli jsme oba spokojení.A šťastní.Jenže...Měla se vrátit domů Nella.Čekali jsme ji společně.
,,Tak jsem doma.'' Zakřičela Nella.
,,Ahoj Nelluše.''Usmál se na ni Justin.
,,Tati!!'' Rozeběhla se k němu:,,Co tady děláš?''
,,Pomáhal jsem mamince s malováním ložnice,ale nevím tak na co,protože chci,aby jste se ke mně zpátky nastěhovali.'' Řekl Justinl a já na něho koukala:,,Ty chceš,aby jsme zase bydleli spolu?''
,,Ano.To co se stalo,když tady Nella nebyla,myslel jsem,že to pro tebe něco ,i pro mě samozřejmě,znamenalo.Včera večer,když si usnula potom,jak jsme si hráli,jsem přemýšlel a dospěl jsem k názoru,že budete bydlet zase se mnou,tedy pokud chcete.'' Odpověděl.
,,Nello,chceš zase bydlet s tátou nebo ne?'' Zeptala jsem se Nelly.
,,Ano,mami,ale čo ta teta,čo tady byla miňule?'' Zeptala se mě.Pane bože já na Sam úplně zapomněla.
,,Jaká teta?'' Zeptal se Justin.
,,Sam.''Odpověděla jsem pohotově.
,,Ona tady byla a mluvila s tebou?''
,,Vlastně ano.Byla tady a mluvila se mnou.Proč?'' Zeptala jsem se ho.
,,A o čem jste mluvili?''
,,Tak různě.O mě,o tobě,o baráku a tak.''
,,Počkej ona ti řekla o tom jak jsem s ní spal?''
,,Cože?!!!''
,,Ohhh.''
,,Nelluš mohla by si prosím jít do svého pokoje.Já si musím promluvit s tatínkem.Kdyby si slyšela nějaký křik nevšímej si toho.To bude jen tatínek,ano?''
,,Dobže mami.''' S těmi slovy se rozeběhla nahoru do svého pokoje.
,,Takže.'' Začala jsem a všimla jsem si,že se Justin snaží dostat z místnosti.
,,Povídej.''Vybídla jsem ho.
,,No.Potom co jsi odjela jsem se cítil sám a tak jsme šel do jednoho baru a pil jsem jednu whisky za druhou a potom jsme tam potkal Sam.Tak jsme si povídali a ona mě odvedla domů.Ona měla taky trochu vypito,potom jsme se začali líbat a skončili jsme v posteli.Nic to pro mě nebylo.Miloval jsem tebe a miluju a budu i milovat,jasný?'' Vychrlil ze sebe.
Já jsem se začala smát.Justin na mě nechápavě koukal.
,,Je tady snad něco vtipného?'' Zeptal se mě.
,,Né.Jenom,že to vím už dávno,že jste spolu spali a ty si mi to řekl přesně,jak to bylo.Takže mě opravdu miluješ,jestli se nemýlím.Jdu si zabalit věci.'' Řekla jsem a smála jsem se dál,šla jsem do ložnice si zabalit.
,,Justine,otevři.Někdo klepal.'' Zavolala jsem na něho,aby otevřel.
,,No jo.'' Mrmlal.S někým tam mluvil.
,,Tak kdo to je?'' S těmi slovy jsem šla dolů.
,,Sam?''
,,Ahoj.Hele potřebuju se nastěhovat už dneska.Prosím tě.'' Řekla Sam.
,,No hele.Mě už je to jedno,ale chtěla jsem se tě zeptat,jestli by si tenhle barák nechtěla.My se totiž stěhujeme zpátky k Jussovi.'' Řekla jsme s úsměvem.
,,Jako vážně?'' Začala brečet.
,,Ty mi ten barák opravdu prodáš?'' Zeptala se mě se slzami,které ji stékali po tvářích.
,,No vlastně ano.Jak jsem řekla my se stěhujeme.Tedy pokud budeš ten barák chtít.'' Řekla jsem ji.
,,Jasně,že chci.Děkuju moc.'' Řekla a zavolala mámě,aby všechny její věci přinesla do jejího ''nového baráku''.Po jedné hodině už její matka přijela.My jsme si sbalily věci a odešli.
Po 1 týdnu:
Trávíme spolu více jako rodina.Ani Juss už nechodí moc do práce,protože si koupil firmu.Já mu dělám papírování a on si chodí do firmy jak jen chce.je to super.Doufám,že to takhle zůstane.
Justin má asi něco v plánu,protože je teď takovej tajnůstkářskej a nechce mi nic říct.Tak uvidíme.....
ČTEŠ
Together Forever
FanfictionPříběh o lásce, která nemá konce. I když už spolu nejsou, stále po sobě touží... Nemůžou na toho druhého zapomenout... On je ten muž, na kterého čekala celý svůj život. Ona je ta žena, za kterou bojoval celý svůj život. Byla chyba, že se rozešli, al...