,,Chtěl jsem,aby si tady zůstala,ale tak moc sis vždycky přála jet do Francie,že jsem ti řekl,že vás tady nedržím.Nebylo to kvůli tomu,že už tě nemiluju,tebe budu milovat vždy,to si pamatuj.Chci s tebou být navždy.Nikdy tě nechci opustit,ale pokud chceš jet do Francie,tak budeš muset chvíli počkat,abych si zašel pro svoje věci,lásko.Ty si pro mě důležitější než nějaká práce.Chtěl jsem dát i výpověď,ale řekl jsem si,že sis vždycky přála jet do Francie,tak jsem se ti na to snažil celou tu dobu vydělat a jak můj šéf viděl,že pracuju,až do noci,povýšil mě.Stalo se to včera.Chtěl jsem ti to říct,ale ty si mi řekla,že se budete s Nellou stěhovat.Nemohl jsem ti to říct,prostě to nešlo.Ne potom co si mi to řekla.Potom jsem ti to chtěl říct v té koupelně,ale ty si se na mě tak krásně dívala a já jsem si řekl,že teda na tebe počkám v ložnici.Tak jsem tam čekal a ty si byla v té krásné noční košilce a já se do tebe podruhé zamiloval.V tu chvíli jsem ti to taky nemohl říct.Potom,co si mi to řekla u toho auta,nejdřív jsem to nechápal,ale potom co jsem šel zpátky do domu mi to došlo.Nechci,aby si odjela.Miluju tě.A Nellu taky.''
Začala jsem brečet.To je to nejkrásnější co mi kdy kdo řekl,vrhla jsem se mu okolo krku a on mě začal líbat.Byla jsem ta nejšťastnější.
,,Prosím vás potřebujete ještě tu letenku?'' zeptala se nás nějaká žena s dítětem.Viděla jsem,že měla modřiny na obličeji.
,,Ne,nepotřebuju.Tady máte a pro svého chlapečka.''Podala jsem ji letenky.
,,Děkuji vám.Zachránila jste mi život.''Usmála se.Já jsem se na ni taky usmála a potom jsem vzala kočár a Justin vzal všechny věci.Šli jsme na parkoviště.
,,Tak co seš?''Zeptala jsem se.
,,Nechápu otázku.'' Odpověděl.
,,No na co tě povýšili?'' Usmála jsem se.
,,Na ředitele firmy Devilest.'' Odpověděl.
Já jsem vzala svoje auto a on zase svoje a jeli jsme domů.
Doma:
Všechno jsme zase vybalili.Nellu jsem dala do postýlky,protože byla unavená a šla jsem si promluvit s Justinem.Jenže jak jsem přišla dolů zase telefonoval.Jako vždy jsem poslouchala:,,Georgi,vážně to nemůžeme přijmout.Kdy to pochopíš?Ano,vrátila se,ale jen díky mým slovům.Musel jsem ji přivézt zpátky.Nezvládl bych to bez ní.Ne Georgi.Sam jsem o tom neřekl.Hele už budu končit,jo a jak jsem řekl,jestli to nechápeš sbal si věci.Jo se Sam budu mluvit.Zejtra s ní jdu na večeři a řeknu ji,že je konec.Musím jít.Ahoj.''Típnul to a já koukala jak péro z gauče.Sam?Zejtra s ní jde na večeři?O čem to mluvil?Zejtra přece máme jet s malou do Zoo.Co se to tu děje?Ptala jsem se sama sebe.Musím zjistit kdo je Sam.Ale Justina se ptám nesmím.To ne.Mám plán,ale nemusí vyjít.
,,Mami?Prosím tě pohlídaš mi zejtra Nellu?'' Zavolala jsem mámě.Ta mi malou určitě pohlídá.
,,Jistě zlatíčko.Už jsem ji dlouho neviděla.''Rozplívala se máma:,,V kolik tam mám zejtra být?''Zeptala se.
,,No stačí tak v 5?'' Sama jsem nevěděla kdy má tu schůzku a hlavně kde.To musím zjistit.Máma souhlasila a já típla mobil.Šla jsem za Justinem.Musela jsem se na něco ještě zeptat:,,Platí zejtra ta Zoo?''
,,Zoo?''
,,Jo.Máme tam jít s Nellou.''Odvětila jsem.
,,Tak dobře,když jsem to slíbil,ale večer v 5 musím na jednu schůzku.''
,,S kým a kde?Jestli se teda můžu zeptat.'' Usmála jsem se nevinně.
,,S kamarádem v Buckes.'' Hmm,takže drahá restaurace.
,,No tak dobře.Můžeme se tedy takto dohodnout.'' Usmála jsem se.Vzal si mě do náruče a začal mi šeptat:,,Miluju když se směješ.Protože ty máš ten nejkrásnější úsměv.''Začal mi líbat ucho.Je to miláček,ale co když mě podvádí.Musím to zjistit.To je můj úkol......
ČTEŠ
Together Forever
FanfictionPříběh o lásce, která nemá konce. I když už spolu nejsou, stále po sobě touží... Nemůžou na toho druhého zapomenout... On je ten muž, na kterého čekala celý svůj život. Ona je ta žena, za kterou bojoval celý svůj život. Byla chyba, že se rozešli, al...