,,Znáš Toma?'' Zeptal se mě Justin.
,,Jo to je ten kamarád z práce,ne?Byl tady před tejdnem jestli si dobře pamatuju.'' Odpověděla jsem.
,,No tak on měl holku Sam a nechtěl se s ní rozejít osobně,tak mě poprosil jestli bych ji to nemohl říct já.Dlužil jsem mu to.Tak jsem se domluvil se Sam na schůzce a že ji to řeknu,ale když jsem s ní měl na tu schůzku jít,tak jsme se začali líbat a skončili jsme v posteli a potom už jsme jen leželi a líbali.Tak jsem to odložil na další den.Nemohl jsem ti to říct,protože jsem si myslel,že to nepochopíš.Chápeš?'' Usmál se.
,,Ano,chápa to.Vždyť mě znáš.Pochopila bych.Nemusel si se bát.Stačilo mi to říct v klidu.'' S těmi slovy mě obejmul a šeptal mi do ucha:,,Promiň.'' a :,,Miluju tě.''
O několik měsíců později.
,,Sbohem.'' Její poslední slova.Odletěla s Nellou.Hádali jsme se.Rozhodla se.Nebránil jsem ji.Vystřídal jsem asi 20 žen,ale pořád nemůžu najít tu pravou.....
O 2 roky později:
,,Justine?'' Zavolala jsem na jednoho muže,který vypadal jako Justin.Otočil se.Byl to on.
,,Přejete si?'' Zeptal se mě.
,,Co pak nepoznáš svoji ženu a dítě?'' Usmála jsem se.
,,Saskie?Nello?''
,,Ano jsme to my.'' Usmíval jsem se pořád.
,,Jak dlouho to už je?''Zeptal se mě.
,,2 roky.Nella před týdnem slavila narozeniny.'' Přopomněla jsem mu.
,,Jo jasně.A co tady vůbec děláte.Myslel jsem,že ve Francii už zůstanete?''
,,No však to znáš,ne?Samí frantíci okolo s tím svým přízvukem.'' Usmála jsem se.
,,Máš k tomu určitě i jiný důvod,ne?'' Zeptal se.
,,Jo.Vlastně ano.Chtěla jsem ti říct,že už 2 roky žijeme oddělena.Bylo by nejlepší kdybych požádala o rozvod.Co na to říkáš?'' Usmál se a odpověděl:,,Jo jasně.Bude to tak lepší.'' Jak jsem ho viděla.Zamilovala jsem se.Myslela jsem,že řekne ne a my to zase dáme dohromady,ale spletla jsem se.Asi už si našel jinou.A co jsem mohla čekat?Opustila jsem ho na 2 roky?Co jsem si myslela?
,,A kde teď jste?'' Zeptal se.
,,Jsme v hotelu,zatím.'' Usmála jsem se.
,,A nechtete teda bejt u mě doma?Místa je tam dost,potom co jste odešli.'' Usmál se.
,,No jestli ti to nebude vadit?'' Usmála jsem se.
,,Jasně,že ne.Já teď budu muset jít,ale vy si jeďte pro svoje věci a jděte domů.Klíče máš?'' Zeptal se mě Justin.
,,Jo jasně.Mám je stále u sebe jako talisman.'' Usmála jsem se.Vzala jsme Nellu za ruku a šli jsme k autu.Dojeli jsme k hotelu a já zaplatila,vzala všechny věci a jela zpátky ''domů''.
Nebyla jsem tady 2 roky.Nic se tu nezměnilo.Vzala jsem všechny věci nahoru.Šla jsem k ''Nelle'' do pokojíčku.Zůstal tak jak jsme ho opustili.Poskládala jsem tam postel a lehla jsem si do ní.Nella si hrála se svýma hračkama.Miluju ho?Ano! Chci rozvod?Ne!Ach jo je to složité.....
Jak to bude dál s Saskie a Justinem.Vrátí se k sobě nebo se rozvedou?Chce Saskie vůbec Justin? To se dozvíte v dalším díle.....
ČTEŠ
Together Forever
FanfictionPříběh o lásce, která nemá konce. I když už spolu nejsou, stále po sobě touží... Nemůžou na toho druhého zapomenout... On je ten muž, na kterého čekala celý svůj život. Ona je ta žena, za kterou bojoval celý svůj život. Byla chyba, že se rozešli, al...