Kapitola 13.

78 5 0
                                    

Koukala jsem na něho jak puk.Po druhé? 

Asi nevíte o co jde tak vám to řeknu znovu popořadě.

Ráno jsem se probudila a viděla jsem Justina,jak si něco mumlá sám pro sebe před postelí,už oblečenej.Koukala jsem na něj.Soustředil se tak moc,že si nevšiml,že jsem vstala a šla k němu blíž.Nerozuměla jsem co to mumlá.Dala jsem mu ruce okolo pasu a on vyskočil.

,,Ty si mě vylekala.'' Řekl.Usmála jsem se na něj a mrkla.

,,Ty si byl tak soustředěnej,že sis nevšimnul,že jsem vstala.'' Řekla jsem mu já.

,,A vůbec,co sis to mumlal?'' Zeptala jsem se ho. Najednou byl nervozní:,,Ale nic.'' Řekl tak potichu.

,,Když o tom nechceš mluvit..'' Pokrčila jsem rameny.Šla jsem připravit snídani.Když jsem ji připravila-měli jsme lívance- tak jsem na Jusse a Nellu zavolala.Přišli ihned.Podala jsem jim talíře a oni si nabrali lívance.Justin 5 a Nella 2.Super aspoň 3 pro mě zbydou.

,,Ki.Rád bych  teď vzal malou na hřiště .Ty zatím můžeš vařit oběd.'' Řekl mi.

,,Jo to bude fajn.Aspoň mě nikdo nebude rušit při vaření.V jednu,ale budete doma.Jasný?'' Řekla jsem mu.

 ,,Jo jo neboj.A co vůbec bude?'' Zeptal se mě.

,,To je tajemství.'' Odpověděla jsem a na tváři mi hrál úsměv.

,,Ok.Tak se jdi obléct Nelluš,za chvíli vyrážíme.'' Řekl Justin.Nella běžela do pokoje a Justin pořád seděl na barové stoličce.Najednou se zvedl a mířil si to přímo ke mně.Otočila jsem se na něj a on mě vzal okolo pasu a přisunul si mě k sobě.Začal mi sahat jednou rukou pod tričko a druhou rukou do kalhotek.

,,Ne počkej.Přijde sem Nella.'' Řekla jsem mu a vzdychla.Bylo to velmi příjemná.Hlavně ta druhá ruka.

,,Ale nepříjde.''Odpověděl a nenechal toho.Vypustila jsem další vzdych.

,,Justine,ne.Nemůžeme.''Řekla jsem mu znova.

,,Tak moc tě chci.Teď a tady na tý kuchyňský lince.'' S těmi slovy mi začal dávat kalhotky níž.Nemohla jsem.Né teď.Vím,že tady je Nella a já se bojím,že nás načape.

,,Tati.Můžeme jít.'' Zakřičela Nella ze schodů.Justin se zastavil v pohybu,dal ruce pryč,otočil se,ale já věděla,že mu hraje na tváři úsměv.Já jsem si vytáhla kalhotky zpátky nahoru.Nella už běžela po schodech a když běžela už do kuchyně skočila Justinovi do náruče.Justin ji držel a šli spolu k hlavním dveřím.

,,Tak my jdem,bejbe.Zatím pa.'' Usmál se a mrkl na mě.

,,Bye.'' Usmála jsem se na něj.

,,Jo a abych nezapomněl.Večer to doděláme.'' Zastavil se a mrkl na mě.

,,Nevím o čem to mluvíš.'' Řekla jsem a mrkla na něj.Nejdřív se na mě kouknul nechápavě,ale po chvíli mu to došlo.

Odešli a já se běžela nahoru převlíknout.Vzala jsme si legíny a Justinovo černé tílko.Šla jsem zpátky do kuchyně a začala vařit Clam Chowder Soup.Výborná polévka.Navařila jsem ji moc,tak dám trochu do misky a zanesu to Sam.Asi ještě nic nestihla navařit.Polévku jsem dala do misky a vydala jsem se k hlavním dveřím.Obula jsem si černé žabky,vzala jsem klíče a zabouchla dveře.Prošla jsem brankou a vydala jsem se k vedlejšímu domu.Zaťukala jsem.Otevřely se dveře a v nich stála Sam.

,,Jé ahoj Ki.Potřebuješ něco?'' Zeptala se mě Sam.Asi byla ráda,že mě vidí,protože většinu času tráví doma a připravuje pokoj pro miminko.

Together ForeverKde žijí příběhy. Začni objevovat