Probrala jsem se s vytřeštěnýma očima.Bylo půl třetí ráno.Najednou jsem uslyšela randál.
,,Justine,vstávej.Někdo tady je.'' Snažila jsem se probrat Justina,ale ten sebou ani nehnul.
,,Tak vstávej,sakra.'' Řekla jsem a shodila ho z postele.
,,Co je?'' Zeptal se ještě rozespale.
,,Justine,někdo tam je.'' Odpověděla jsem mu a ukázala na protější pokoj.
,,Třeba to je jen Nella.'' Řekl a lezl zpátky do postele.
,,Prosím pojď se tam se mnou podívat.'' Prosila jsem ho.
,,No jo prosím tě.'' Zvedl se a společně jsme šli do Nellina pokoje.
,,Kde je Nella?'' Zeptala jsem se.
,,Koukla ses do postýlky?'' Zeptal se.
,,Asi bych se tě neptala,kdybych se nekoukla do postýlky.'' Odpověděla jsem.
,,Pane bože.Támhle se něco hýbe.'' Vykřikla jsem a Justin vyskočil.
,,Musíš takhle ječet,proboha?'' Zeptal se.
,,Ne,ale já se hrozně moc bojím o Nellu.'' Objala jsem ho a dala mu pusu na tvář.On se na mě kouknul a pošeptal mi:,,Neboj mi ji najdem.'' S těmi slovy se vydal k místu kde se ozývaly ty zvuky.Najendou vykřikl:,,Pane bože.'' Já jsem šla za ním a koukla jsem se tam.Uprostřed všech hraček ležela Nella a spala.
,,Asi se dostala zase z postýlky,protože nechtěla spát a potom se do postýlky neuměla dostat,tak usla tady.'' Usmála jsem se já.
,,Fajn,záhada je vyřešená.Můžeme si jít zase lehnout,prosím.'' Odvětil.
,,No jo.Prosím tě.Ale Nella půjde k nám do postele.'' Usmála jsem se sama pro sebe.
,,A já jsem se chtěl těď milovat.'' Řekl spíš pro sebe Justin.
,,Tak pojď Nelluško.'' Řekla jsem a zvedla ji z podlahy.Šli jsme zase za sebou.Došli jsme a Justin si lehl,vedle něho jsem dala Nellu a já jsem si lehla vedle Nelly.Usla jsme tak na 10 minut,když jsem ucítila něco tvrdého za mnou.Tlačilo mě to a já nemohla kvůli tomu spát.Nakonec jsem usnula.
Ráno:
,,Justine včera v noci jsem cítila něco tvrdého.Tlačilo mě to.Bojím se tady v tom domě.'' Ráno jsem o tom Justinovi řekla.
,,No.Nevím co se tu děje.''S těmi slovy se rychle rozeběhl do obýváku.
,,Justine!Co to bylo?'' Zeptala jsem se ho.
,,Ty si hned usnula a malá spala mezi náma.Tak jsem přinesl postýlku k nám a dal do ní malou a lehl jsem si za tebe.Byl jsem na tobě přilepenej.'' Usmál se.
,,Takže to bylo .....'' Nedořekla jsem to.
,,Ty prase.'' Začala jsem se smát.
,,Chtěl jsem se s tebou milovat,ale zavázela mi tam Nella.'' Mluvil omluvným tonem,ale v jeho hlase značilo pobavení.Fajn tak tuhle záhadu jsme vyřešili.Stejnak jsem měla dobrej pocit,že ho ještě stále vzrušuju.Takže Sam třeba nebude jeho milenka.Počkat!Neměl se s ní včera sejít?Že by to odložili a já o tom nevím?Další věc,kterou musím zjistit.....
ČTEŠ
Together Forever
Fiksi PenggemarPříběh o lásce, která nemá konce. I když už spolu nejsou, stále po sobě touží... Nemůžou na toho druhého zapomenout... On je ten muž, na kterého čekala celý svůj život. Ona je ta žena, za kterou bojoval celý svůj život. Byla chyba, že se rozešli, al...