Probrala jsem se.Všimla jsem si,že Justin na mě kouká.Tak nějak zasněně.Když uviděl,že se na něho dívám,tak rychle odvrátil pohled.Usmála jsem se.Ležela jsem mu v klíně.Koukla jsem se znovu nahoru a on se usmál.
,,Jaký den je rozvod?'' Zeptala jsem se.
,,V úterý,příští týden.'' Řekl a v očích měl smutek.Nechápu proč?Říkal,že už mě nemiluje.
,,Děje se něco?'' Zeptala jsem se ho.
,,Ano.Vlastně ne.'' Řekl pochvíli.Asi mě tím nechtěl zatěžovat.
,,Můžeš mi to říct,neboj.'' Řekla jsem mu.
,,Né,o nic nejde.'' Řekl,i když jsme oba věděli,že jde o hodně.
,,Když o tom teda nechceš mluvit.''Pokrčila jsem rameny.
,,Nechci,protože vím,že se to nezmění.Ale neřeš to.'' Usmál se se smutkem v očích.
,,Dobře.Asi by jsme měli vstát,co?''Usmívala jsem se.On se taky usmál a řekl:,,No docela se mi tady líbí u těch dveří.''
,,Jo to mně taky.'' Smála jsem se a dál jsme tam leželi.Najednou někdo zaťukal na dveře.Lekli jsme se a vstali.Justin otevřel:,,Co tady chceš?'' Zeptal se někoho.Neviděla jsem tam,ale měla jsem takové divné tušení.
,,Chci ti jen něco říct.'' Řekl...Tom!.Bože co ten tady chce? Justin otevřel dveře víc a Tom vyšel do předsíně a uviděl mě.Otočil se k Justinovi.
,,Tak povídej.''Řekl Justin.
,,Nemůžu ti to říct někde o samotě?''
,,Myslím si že se to týká i Saskie,ne?Tak to řekni před ní.''Řekl tvrdě Justin.Je tak úžasný,když o mně mluví.
,,Hele nebudeme už se bavit ano?Kvůli tý tvojí kurvě.Jo?'' Řekl Tom a já koukala na něho s otevřenou pusou.Co to o mě řekl?
,,Co si to o ní řekl?'' Zeptal se Justin a šlo vidět,že zuří.
,,Kvůli ty tvý kurvě.Jestli si neslyšel.'' Odpověděl mu Tom.
,,Ty kreténe zajebanej.''Justin se na něho vrhl a začali se prát.Já jsem na něho křičela:,,Ne Justine nech ho.'' Neposlouchali mě.
,,Tati,ploč se s tím blbem peles?'' Ozvala se Nella.Justin se na ni kouknul a řekl Tomovi:,,Vypadni z mého domu.Už tě nikdy nechci vidět.A pokud uslyším,že si něco o mé ženě nebo dítěti řekl,najdu si tě a rozbiju ti držku,je ti to jasný?''
,,Rozumím,ale jen ti chci říct,že ta tvoje dcera bude stejná kurva jako tvoje ''žena''.''S těmi slovy odešel.Justin ještě chvíli koukal na ty dveře.
,,Proč si mě bránil?'' Zeptala jsme se ho.
,,Protože si pořád moje žena.A až se rozvodem,budu tě taky bránit.Byla si součástí mého života.Byli to ty nejlepší roky mého života.''Řekl a mrkl na mě.
Jak ho nemůžu milovat,když říká takový krásný slova?Kéž bych mu to mohla někdy říct....
ČTEŠ
Together Forever
FanfictionPříběh o lásce, která nemá konce. I když už spolu nejsou, stále po sobě touží... Nemůžou na toho druhého zapomenout... On je ten muž, na kterého čekala celý svůj život. Ona je ta žena, za kterou bojoval celý svůj život. Byla chyba, že se rozešli, al...