Uzun zamandır yazmıyorum ve zaman o kadar çabuk geçti ki damaklığım takılalı tam tamına 4 ay oldu bile.
28 kere de sıkma işlemi uyguladım.
Damaklığın dişlerimde ne derece büyük bir değişim göstereceğini hiç tahmin edememiştim ama sonuç beni şok etti bunu çok net belirtebilirim.
Gerçekten dişlerim şuan bile beni çok mutlu ediyor. O üstte ki dişim diğer dişlerimin arasına yerleşti ve üst dişlerim baya baya dümdüz duruyor şimdi. Hatta araları açılmaya başladı. Eğer araları açılmasaydı sabitlere geçmesemde olur bile diyebilirdim o derece. :)
Ama hala alt dişlerim aynı şekilde. Bu zamana kadar alt dişlerime hiçbirşey uygulanmadı.
1 ay aralıklarla gittiğim randevularımda 4 ay boyunca genellikle damaklığın kontrolü ve dolgularım yapıldı.
En son gittiğim randevumda ise artık üst çenemdeki açılmayı yeterli bulan dişçim sabitlere geçmenin vakti geldiğini söyledi.
Sanırım bir sonra ki randevumda yani hemen hemen 1 hafta sonra sabitlere geçmiş olacağım. Şimdiden cok heyecanlı ve meraklıyım.
Nasıl duracağını o kadar merak ediyorum ki anlatamam. Bir yandan korkuyorum bir yandan da hemen takıp işlemlerin en kısa zamanda tamamlanmasını istiyorum.
Bir sonra ki randevumda sabitlere geçip geçmeyeceğim belli olacak heyecanla bekliyorum (:
Şimdilik benden bu kadar ama damaklıkla ilgili 4 ay sonunda yorum yapmak gerekirse o kadar alıştım ki yemeklerden önce çıkar sonra tak falan artık bir rutin haline geldi benim için ve ortası her sıkma sonunda açıldığı için konuşmak daha kolay hale geldi.
Sızı yada yara gibi seyler kalmadı. Sadece gün içinde bazen uzun süre takamadığım oluyor işte o zamanların sonunda taktığım ilk an biraz sızı yapıyor ama yarım saat geçmeden yine alısıveriyor ağzıma.
Yani damaklıkla kaynaştım diyebilirim. Darısı sabit tellerimin başına. Umarım onları da sevebilirim (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞ TELİ GÜNLÜĞÜM
Non-FictionZafere giden yolda çekilen çile kutsaldır ↙↘ GÜLMEK HERŞEYE BEDELDİR