İLK GÜNÜM

664 19 13
                                    

İlk gün hiç pişman olmadan heyecan, heves ve merakla dişçime gittim.

Merak ediyordum çünkü bazı tel tedavilerinden önce çekim yada damak ameliyatları falan olabiliyordu ve ben bunların olup olmayacağını biran önce öğrenmek istiyordum.

Dişçimin yanına girdiğimde önce dişlerim kontrol edildi. Ardından hızlı bir şekilde merak ettiğim konuların cevabını öğrendim.

Çekim ve ameliyat olmayacaktı. Ama damağımın genişlemesi için ilk olarak damaklık takılacaktı.

Oldukça sevinmiştim çünkü özellikle çekim en son istediğim durumdu. Tabi çekim olacak deseydi yapılacaktı çünkü girmiştim artık bu işe ve dönüşü yoktu.

Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır sonuçta.

Cevabını aldığım soruların ardından bir kaç tane dolgumun yapılması gerektiğini söyledi doktorum ve bir tanesini yapıverdi ilk günden.

Dolgum biter bitmez iş damaklık için kalıp alma işlemine gelmişti. Mavi, naneli ve alçı tarzında ama yumuşak epeyce büyük olduğu için biraz kusma hissi veren bir aletle dişlerimin kalıbı alındı.

Kusma hissi veriyor ama merak etmeyin çok uzun süren bir işlem değil katılaşıp şekil aldığı anda çıkartıyorlar.

Çıkartma aşaması biraz değişik oluyor. Sertleştiği için sanki dişinizide beraberinde götürecekmiş gibi çıkıyor ama acı falan olmuyor sadece öyle bir his yaratıyor (:

İşlemler bittikten sonra 3 gün sonraya aldığım randevuyla birlikte evin yolunu tuttum. 3 gün sonra damaklığım olacaktı ve ben takmak için şimdiden sabırsızlanıyordum :)

DİŞ TELİ GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin