Alt ve üst tellerimin tamamlanmasının ardından tam anlamıyla bir kontrol randevusuna gidip gelmiş bulunuyorum.
İlk olarak alt tellerim takılalı tam tamına 21 gün oldu ve korktuğum şey çok şükür gerçekleşmedi. Tatilim cok güzel geçti hiçbir şekilde ağrı, sızı ve yara olmadı. Ayrıca geride duran bir dişim kısa bir süre geçmesine rağmen baya öne gelip daha düzgün bir hal aldı. Şuan altlarda sadece bir tane ciddi anlamda yamuk duran bir dişim kaldı onun dışında yine yamukluklar var ama genel anlamda çok rahatsız edici değil onların düzelmesi çok zaman almaz diye düşünüyorum.
Bugün kontrole gittiğimde de dişçim güzel gidiyoruz dedi ve bir sorun olup olmadığını sorduktan sonra üst tellerimin lastiklerini değiştirdi. Ardından önceden braketlere yuvarlak sekilde yerleştirilmiş lastiklerin bir iki tanesi hariç hepsini şimdi sonsuzluk işareti görünümünde bir pozisyonda geçirdi braketlere. Bu pozisyonda üst dişlerde pek bir farklılık olmadı ama alttaki bazı dişlerime dilimle dokununca hafif bir ağrı oluşmaya basladı. Aslında tam olarak ağrı da diyemem canım yanmıyor ama rahatsız edici oluyor.
Sonuç olarak randevum bu sekilde sonlandı. Herşey yolunda gidiyor şimdilik bir sıkıntı yok (:
3 hafta sonra yine randevum var o zamana kadar hoşçakalın (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞ TELİ GÜNLÜĞÜM
Non-FictionZafere giden yolda çekilen çile kutsaldır ↙↘ GÜLMEK HERŞEYE BEDELDİR