Damaklığım takılalı 5 gün oldu ve iyice alıştım artık. Sızlamalar bitti ve gerek yutkunma konusunda gerek konuşma konusunda biraz daha rahat etmeye başladım.
Bugün kontrol için dişçime geldim ve bir sorun olup olmadığını soran dişçime alıştığımı söyledikten sonra damaklığımı alıp giden doktorum elinde anahtar dedikleri iğnemsi bir metalle yanıma geldi.
Damaklığımın iç kısmındaki yuvarlak bir metali gösterip kenarında duran ok hizasında ileri doğru gidebildiği kadar itmemi söyleyen doktorum metalde bulunan bir deliğe anahtarı sokup bana verdi. Dediğini yapıp ileri doğru bir kere ittikten sonra damaklığı alan doktorum damaklığını sıkmış oldun şimdi bunu 4 günde bir tekrarlayacaksın dedi.
Damaklığı tekrar ağzıma yerleştirdiğimde ise daha sıkı yerleştiğini farkettim. Ama kısa sürede yine alıştım hatta daha rahat geldi.
Ajandama 4 günde bir damaklığımı sıkacağımı not ettikten sonra bir diğer randevumu alıp dişçimden ayrıldım.
Şimdi 4 günde bir sıkma uygulayarak damaklığımı kullanmaya devam edeceğim (:
Soruları olan arkadaşlarımdan soru alabilirim.
Bu bölümde belirtmek istediğim şu ki kısa sürede damaklığa alışıyor insan acı,sızı,yutkunma,konuşma gibi zorluklar geçiveriyor (:
Benden bu defalıkta bu kadar. Mutlu kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİŞ TELİ GÜNLÜĞÜM
No FicciónZafere giden yolda çekilen çile kutsaldır ↙↘ GÜLMEK HERŞEYE BEDELDİR