5. GÜN

416 11 16
                                    

Tellerimle geçen 5. günden herkese merhabalar (:

Öncelikle yemek konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadığımı belirtmek istiyorum. Ellerimle yada çatalla parçalara ayırıp herşeyi kolaylıkla yiyebiliyorum.

Yara yada acı konusuna gelecek olursak konuşurken teller sol tarafımda yanağımın iç kısmına takılmaya ve aşındırmaya başladı. O yüzden bu aralar biraz zorlanmaya ve acı duymaya başladım. Dayanılamayacak kadar degil ama oldukça rahatsız ediyor. Biraz araştırma yaptım bu konuda ne yapabileceğimle ilgili ve diş mumu diye tanımlanan tel ve damak arasına girerek aşınmayı önleyen birşey buldum. Bulursam onu alıp kullanmayı planlıyorum.

Bu arada tellere alıştım ama hala biraz tuhaf hissediyorum. Gülerken falan gizleme ihtiyacı duyuyorum. Utanmıyorum ama yinede herkes tellerime bakıyormuş gibi bir hisse kapılıyorum. Sanırım zaman ilerledikçe bu durum ortadan kalkacak ama ilk zamanlar böyle işte (:

Bunun dışında arayüz fırçası diye adlandırılan bir fırça aldım. Diğer fırçalar gibi değil pek. Onlardan daha minik ve ince fırçaları var. Dişlerimi normal fırçayla fırçaladıktan sonra arayüz fırçasını tel ve diş arasına sokarak güzelce temizliyorum.

Ve yazımı sonlandırmadan önce tel kullanan arkadaşlara soruyorum:

Diş mumu bulana kadar sızlayan yere ne koyabilirim sizce? Yaralar konusunda sizler ne yaptınız?

Cevaplarınızı veya söylemek istediğiniz başka şeyler varsa her türlü tavsiyenizi bekliyorum :)

Mutlu kalın ツ

DİŞ TELİ GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin