KAPITOLA 30

2.5K 187 3
                                    

Prosím preber sa. Skučím pri ňom. Nezvládnem ten nával emócii. Premením sa je mi jedno že som nahá. Dám mu bozk na jeho chladné mäkké pery. Jemne sa pohne, otvorí oči a pohladí ma po ramene.
„Nie je ti zima?" ťažko povie. A vystrúha grimasu.
„Neprežila by som keby som ťa stratila" pozrie na mňa usmeje sa. Vlepí mi dlhý a vášnivý bozk, prehĺbim ho.
„Milujem ťa" povie a ujde mi slza, skotúľa sa a dopadne na zem.
„Aj ja" podal mi svoju mikinu. Bola dlhá takže zakryla všetko. Prišli sme do auta a dal mi náhradné veci. Prezliekla som sa a chytila som ho za ruku. Jemne mi ju stisol. Naštartoval a vyšli sme z lesa. Neviem prečo vlk zaútočil ale už nikdy sa nepokúsim hľadať svorku. Skoro som ho stratila a to už podstúpiť nedokážem.

Vysadil ma pred domom. Ďakujem za všetko. Poviem a odkráčam preč. Bosá idem po chladnom chodníku až k dverám. Pozriem sa naňho, jeho oči sú také krásne. Milujem ho a to zmeniť nedokážem.

„Ahoj mami" poviem keď zatvorím vchodové dvere.
„Mami" nikto neodpovedá. Zľaknem sa. Až kým ju nezačujem.
„Zlatko poď sem"
„Áno mama?" sedí tam a pozerá na mňa so slzami v očiach.
„Ember ja som ti niečo nepovedala"
„Ty už vieš čo ti dal otec ten denník"
ako vie mama o tom čo mi dal otec tiež má snáď gény?. Nie som v tom sama?.
„Áno dal mi denník v ktorom -"
preruší ma.
„Ja viem čo v ňom je a chcem ti povedať že svorku nesmieš hľadať nikdy, chcú ťa zabiť kvôli tomu že, máme denník v ktorom sú tajomstvá všetkého, otec nechcel vydať denník tak ho zabili a sľúbili že zabijú aj teba" pozriem sa na ňu ako na prízrak.
„Ako že si prežila, keď si bola pri tom a vieš o tom" „Nie ja som nebola pri tom povedal mi to.....Klark, je to môj brat" nič nerobím len ticho počúvam.
„Viem že sa stýkaš s lovcom, povedal mi to Klark"
„Mama nie nemôžeš mi s ním zakázať sa stretávať, ja ho ľúbim on ma ochráni" hneď odvrknem pripravená na všetko.
„Je to v poriadku, viem že ťa ochráni, preto sa pri ňom drž ale je to lovec takže žiadny

ďaľší lovci" celá uchvátená čo povedala prikývnem a odídem do izby. Musím to všetko stráviť.

Sms Lia

Lia- Hej dievča ako sa máš. Nevidela som ťa v škole.

Ja- Nebolo mi najlepšie, zajtra prídem.

Lia- Šak za to som tu sama, David je na chate.

Ja- A prečo si nešla s ním.

Lia- Ide aj jeho švihnutá sestra a tú neznesiem..... -.-

Lia- Už idem ahoj.

Ja- Ahoj.





Duša VlkaOnde histórias criam vida. Descubra agora