KAPITOLA 20

2.7K 205 2
                                    

Zavrela som sa v izbe, a všetko som musela spracovať. Mám celé narodky zničené. Mala by som sa tešiť ale je to celé o ničom. Naraz mi niekto zaklope na okno. Je mi jasné kto to je. Pristúpim k oknu a pootvorím ho.
„Ahoj James"
„Ahoj Ember, poď mám niečo pripravené na tvoje narodky"
nemala by som ísť nikam ale fajn príde mi vhod vypadnúť, zbalím si základné veci a oblečiem si bundu. Prečešem si rýchlo vlasy a aby sa nestrachovali zanechám im odkaz. Vyjdem cez okno a nastúpim do jeho auta.
„Kam to ideme?" spýtam sa a usmejem.
„Prekvapenie" naštartujeme a vyrazíme, znova odbočí na lesnú cestičku. Dnešok už mi nesmie nič pokaziť. Zaparkujeme a vyjdeme hore na kopec.
„Pekný výhľad čo?"
„Hej je to nádherné miesto" na kopci je prestrená deka, na nej je koláč a jednohubky.
„To si pripravil ty?" viem že je to divná otázka ale som uchvátená.
„A kto iný" pousmeje sa. Sadneme si na deku a začneme sa rozprávať. Poviem mu o všetkom aj o Loenovi.
Je mi s Jamesom dobre priam skvele.
Už sa stmieva slnko zapadá. Cítim ho na svojej koži je jemné a teplé. Vyhrievam sa v ňom. James ma chytí za ruku. Pozriem sa naňho, zahĺbim sa do jeho očí. Pritúlim sa k nemu. Položím si hlavu na jeho rameno.
„Sú to najlepšie narodeniny"
„To najlepšie ešte len príde" som celá zaujatá čo to bude.

Duša VlkaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora