Behal som po izbe ako šialený, v hlave sa mi ozýval hlas. Hlas ženy, ktorá tu bola so mnou.
"Podvádza ťa! Videl si ju predsa! Bola vonku s tým chalanom, bozkávali sa. Určite s ním niečo má. To nie je len tak."
"Buď ticho! Buď ticho!" Zvrieskol som na ňu, ale ona pokračovala ešte hlasnejšie.
"Musí za to zaplatiť. Musí vedieť, že sa s tebou nemá zahrávať. Nemôže ťa podvádzať bez následkov. Zaslúži si to. Urob to! Inak sa ťa zbaví ona, kvôli nemu!" Doznelo jej naliehanie práve vo chvíli, keď sa v byte zjavila Leah. Nasledoval som ju do jej izby. Chichotala sa a stláčala niečo na mobile. Keď sa otočila a zbadala ma, zdesila sa.
"Čo tu robíš?" Spýtala sa prekvapene zatiaľ čo som sa k nej približoval. Vytrhol som jej mobil z ruky a hodil ho preč.
"Harry! Čo...?" Schytil som ju za ruky a pritlačil k stene.
"Videl som ťa. Podvádzaš ma, však?" Neodpovedala.
"Tak odpovedz, ty suka!" Vydesene so slzami v očiach na mňa hľadela. Usmial som sa.
"Rozišli sme sa."
"Nie. Nie. Nie. Podvádzaš ma s ním, je to tak? Priznaj sa!" Ziapal som na ňu a ona len prikývla.
"Áno. Prepáč mi to. Harry. Odpusť mi to. Prosím." Plakala a snažila sa mi vykrútiť. Premýšľal som čo urobiť, keď v tom sa znova ozval jej hlas.
"Otvor okno!" Zašepkala mi a ja som ju poslúchol. Dotiahol som Leah k oknu a otvoril ho. Posledný raz som na ňu pozrel.
"Odpusť mi. Harry." Nepočúval som. Vysadil som ju na rímsu, hoci sa všemožne bránila. S úsmevom som ju sotil dolu.
V ten moment akoby som sa prebral a uvedomil si, čo sa stalo. Pozeral som na jej telo v kaluži krvi. Zakričal som jej meno a so slzami sa zviezol k zemi.
Do bytu vtrhol sused, ktorý zrejme počul jej krik. Pomáhal mi vstať a pýtal sa, čo sa stalo. A ja? Ja som pomedzi slzy odpovedal.
"Ona.....Leah....Zabila sa. Vyskočila z okna."
YOU ARE READING
Hannah
Mystery / ThrillerHarry strávil uplynulý týždeň na psychiatrickej klinike. Bez priateľov, rodiny, známych. Dni sa mu zdajú nekonečné a nemenné. Raňajky, lieky, obed, lieky, večera, lieky, spánok a opäť raňajky. Stále dookola prežíva nekonečný cyklus beznádejných hodí...