Pozrel som na doktora. Z očí sa mi valili slzy zúfalstva a zhrozenia.
"Všetci si mysleli, že to bola nehoda. Pretože si im to povedal. Ale len do chvíle, kým sa Leah v nemocnici prebrala a povedala im, čo sa stalo. Pokúsil si sa ju zabiť ale vzhľadom na to, že si si to vôbec nepripúšťal, sudca ti nariadil hospitalizáciu v sanatóriu. Až tu si sa pokúsil o samovraždu. Nebolo to tak dávno." Povolil som zovretie okolo nôh a pohojdával sa dopredu a dozadu.
"Nemohol som bez nej žiť. Miloval som ju. Radšej by som zomrel, než žiť bez nej."
"Sestry ťa našli v tvojej izbe s prerezanými zápästiami."
"Ukradol som z kuchyne plastový pohár a roztrhol ho. Prechádzal som po koži, kým rana nebola dosť hlboká." Myseľ sa mi zapĺňala spomienkami a duša sa mi trhala na kusy. Nebol som v poriadku, vôbec nie. Dlho som s tým bojoval, no konečne som si to uvedomil. Patril som sem. Právom. Bol som vrah a blázon.
"Sestra mala pravdu. Nikto ako Hannah a Nate v sanatóriu nie sú." Toto bolo najhoršie zistenie.
"Hmmm."
"Kto bolo to dievča, ktoré ti radilo Leahu zabiť?" Opýtal sa doktor.
"Bola to...." Vybavil som si jej obraz v mysli. "Hannah." Rovnaká, ako keď som ju tu videl prvý raz. Bledohnedé vlasy, modré oči. Opäť sa mi do očí nahnali slzy.
"Vravel si mi o nej na prvom sedení. Objavila sa potom, čo sa s tebou Leah rozišla. Zrejme si u nej hľadal útechu. No nedopadlo to celkom dobre. A teraz, keď si si pripadal sám sa zjavila opäť. Našepkávala ti, že toto miesto pre teba nie je dobré, že by si mal ujsť. A Nate....toho si si zrejme vytvoril, pretože si o Hanne pochyboval. Niekde vnútri si si pamätal čo urobila a Nate jej chcel zabrániť aby ťa k tomu dohnala opäť." Zovrel som si vlasy v pästiach a uvedomoval si jeho slová. Nikto z nich nebol skutočný. Nate ani Hannah. Boli len v mojej hlave. Došlo mi, že som sa s nimi rozprával len ja, videl som ich len ja. Boli mojou súčasťou. Mojimi spoločníkmi na tomto desnom mieste.
"Čo...čo bude teraz?" Spýtal som sa doktora po dlhej chvíli.
"Oboznámim s tvojím stavom vedenie a uvidíme. Vzhľadom na to, že si si uvedomil, čo si spravil....možno sa obnoví tvoj prípad." Potom sa zdvihol a odišiel.
YOU ARE READING
Hannah
Mystery / ThrillerHarry strávil uplynulý týždeň na psychiatrickej klinike. Bez priateľov, rodiny, známych. Dni sa mu zdajú nekonečné a nemenné. Raňajky, lieky, obed, lieky, večera, lieky, spánok a opäť raňajky. Stále dookola prežíva nekonečný cyklus beznádejných hodí...