RELATAREA MAIEI
Viata a fost si este dura. Viata mea a fost frumoasa, cu timpul a devenit oribila. Mama m-a parsait la numai varsta de 10 ani. Am ramas cu tata, care ma iubeste, dar de cand cu plecarea mamei am devenit rece. Nu dorea sa mai comunice cu mine și asta am făcut și eu. Datorita necomunicarii am deprins cateva vicii de care nu ma pot despartii. Mai am un an jumătate si termin liceul. Inca nu stiu la ce facultate ma voi duce. Vreau sa imi fac un viitor, dar imi urasc viata si uneori vreau sa renunt la tot. De multe ori sunt obosita si vreau ca lumea sa taca pentru o vreme. Niciodata nu am asteptat nimic de la viata si de la nimeni, mai bine sa fiu surprinsa decat dezamagita.
In ochii mei caprui poti sa-mi vezi inima cum se chinuie sa bata. Nu mi-a placut niciodata sa-mi dezvalui durerea in fata cuiva, tocmai de aceea i-am zambit ca si cum nu m-ar fi durut niciodata sufeletul, ca si cum nu as fi plans niciodata. Simt ca innebunesc la cat de tare ma doare, simt ca ma innec in propriile lacrimi si cel mai grav, simt ca nu pot face nimic sa imbunatatesc situatia... Pentru mine, peste tot de intuneric, frig si pustiu...timpul trece si imi face sufletul sicriu. Mainile astea au obosit sa se mai agate de viata...Uneori pur si simplu obosesc sa ma tot trezesc.Azi e miercuri și ca în fiecare zi de la începutul acestui an trebuie sa ma duc la scoala. Ma trezesc si ma duc la baie pentru a-mi face rutina de dimineata. Dupa un dus de câteva minute ies si ma duc spre dulapul nu prea plin cu haine și ma îmbrac. Imi iau geanta obișnuită si imi bag cartiile inauntru, pachetul de tigari si portofelul. Imi iau telefonul de pe birou si cobor la parter. In bucatarie il vad pe tata facand micul dejun.
— Buna dimineata, Maia ! spune tata zambind usor
— Buna dimineața, tata... spun dezinteresata
— Cum ai dormit ? ma intreaba
-Ca de fiecare data ! spun incercand sa termin conversatia
— Bine, nu te vad vrea vorbăreață în dimineața aceasta... Voi fi plecat diseară, daca vrei sa nu te simti singura, poti sa o chemi pe Olivia sa stea cu tine!
— Asa ma simt mereu – singura, de ce sa fie ceva diferit acum ?! spun nervoasa si indiferenta ridicandu-ma plecand spre scoala el urmărindu-ma cu privireaMereu ma simt singura, nimeni nu ma intelege, asa ca de ce as avea nevoie de cineva ?
Dupa câteva minute de mers ajung la scoala si ma intalnesc cu prietena mea cea mai buna Olivia :— Olivia ! spun zambind
— Buna, Maia ! imi raspunde fericita. Am o veste super ! zice entuziasmata
— Spune ! o îndemn curioasa
— Bryan da o petrecere pe plaja si m-a intrebat daca venim si am zis ca da ! spune etuziasmata
— Nu pot sa cred! Cand ? intreb curioasa
— In aceasta seara ! spune trista. Parintii mei sunt acasa ai cu siguranta nu o sa ma lase !
— Tata nu e ! A zis ca pleaca si ca o sa lipseasca toata seara si mi-a zis ca pot aduce pe cineva ! Spune-le parintiilor tai ca dorimi la mine si eu tatei ii voi spune ca tu esti la mine ! spun mandra
— Buna idee, Maia ! ma felicita OliviaOrele trec repede si apoi o insotesc pe Olivia acasa la ea pentru as informa parintii ca doarme la mine si sa isi aleaga hainele pentru petrecere. Dupa ce am plecat am ajuns la casa mea si am luat paranzul si apoi am urcat la etaj pentru a-mi alege si eu hainele. Dupa cateva ore in care am ras, se inserase si am primit mesaj de la baieti ca petrecerea incepea la ora unsprezece si era ora noua.
Am plecat si in scurt timp am ajuns pe plaja deoarece nu era foarte departe de casa mea. Nu eram asa multi, erau persoane pe care le cunosteam si altele pe care nu le-am mai vazut in viata mea.
Olivia s-a dus la noul ei iubit, iar eu am ramas cu alte fete care m-au primit în grupul lor. Il observ pe Bryan ca era langa un blond destul de dragut care fuma. Ce n-aș da sa fumez și eu ceva... Dar cum nu am luat bani de la tata, trebuie să-mi pun pofta în cui. Bryan face un semn din cap si blondul isi intoarce capul catre mine, Bryan mi-a zambit, iar Olivia atunci a venit ca sa mergem in mare întreruptand câmpul vizual. Dupa ce am stat cateva minute in marea
inspumata și rece am iesti si am mers spre prietenii nostri
Dupa ce am mai cantat, se facuse tarziu si am hotarat sa plecam. Cativa baieti ne-au dus pe noi fetele acasa si dupa si-au continuat drumul. Cand am ajuns, Olivia s-a pus sa doarma, insa eu nu. Am iesit pe balcon si am aprins o tigare pe care o luasem de la un băiat în drum spre casa._______________________________________________________________________
Hey !
Asta e primul capitol capitol din "From end" ! Sper sa va placa si va deveni mult mai interesant si emotionant pe parcurs. Sper sa imi fiti alaturi si sa ma ajutati. Eu ma bucur doar daca cititi, fiindca "Daca esti scriitor, de ce vrei apreciere ?!"Scuze pentru eventualele greseli ! :)
CITEȘTI
From End - Volumul 1
Romance"From end - Volumul 1" Cand spui sa o iei DE LA CAPAT, intelegi ca sa renunti la tot trecutul tau, fie bun sa sau rau. Maia si Ross au vieti perfecte pana la o anumita varsta cand viata le da lovituri nestapanite cu urmari groaznice. Parintii lor is...