RELATAREA LUI ROSS
De la plecarea lui Courtney, simt ca nu mai pot trai, ea era tot ce ma tinea in viata. De ce m-a parasit asa ? Ce se va intampla cu tot ce am trait impreuna ? Aceste intrebari imi rasuna in cap mereu si nu pot opri gandurile legate de ea. Pe de-o parte, sunt fericit ca a scapat de chinul ala, dar pe de alta parte, ca m-a parasit nu ma incanta deloc. O iubesc, dar nu intelege cat de greu imi e mie. Poate ca si ei ii e greu, dar daca era asa, nu ar fi plecat, ar fi fost cu mine aici.
In toate aceste saptamani nu am mai avut chef de nimic. Baietii mai veneau pe la mine cate o ora, dar nu observau ca nu sunt bine, am mai fost eu pe la Maia ca sa ma asigur ca e bine si la scoala am mai trecut ocazional.
Mama mi-a spus ca trebuie sa merg la casa lor pentru a stabili detaliile pentru logodna, de parca eu as fi mirele. Ma voi duce, nu am altceva mai bun de facut, dar daca Maia nu va sta, nici eu nu voi sta cu babalacii aia sa planifice 'inmormantarea'. Ma bucur ca se vor casatori, mama va fi iar fericita si vom face o familie.
Imi fac un dus, apoi ma imbrac cu niste jeansi albastrii rupti in genunchi, un pulover gri subtire si o geaca de piele neagra. Ma incalt cu tenesi negrii, imi iau cheile de la apartament si masina si ies pe usa.
In zece minute ajung in fata casei, parchez si intru inauntru. Observ ca mama si Maia studiau un catalog cu rochii de mireasa si eu ma indrept spre ele salutandu-le :-Hey ! Ce faceti ?
-Buna, Ross ! Incercam sa ne decidem ce rochie sa cumparam. Tu ?
-Eu ? Nimic ! spun si am asez pe canapea oftand
-Esti bine ? ma intreaba Maia
-Mama, poti sa imi faci o cafea, te rog ?
-Sigur, Ross ! imi raspunde mama observand ca nu vreau sa vorbesc de starea mea cu ea langa mine
-Pai, cum sa fiu, Maia ? Sunt din ce in ce mai rau ! Nu mai am nicio ramasita de viata.
-Nu ai trecut peste ?
-Nu ! Imi sta mereu gandul la ea. Nu pot face nimic ! Inima mea nu vrea sa accepte ca ea a plecat si ca nu se va mai intoarce ! Dar voi trece peste ! Sunt sigur ! spun si sufletul mi se intuneca mult mai mult, dar o luminita inca e prezenta in abisul intunecat
-Imi pare asa rau, Ross !
-Off...E greu ! O sa fiu bine !
-Hei ! Vrei sa mergem peste cateva ore in oras ? Ai mai iesi si tu din admosfera asta deprimata !
-Bine, e o idee buna ! spun cu un zambet fals
-Poftim cafeaua, Ross ! anunta mama intinzandu-mi ceasca cu cafea
-Multumesc !<<dupa cateva ore>>
RELATAREA MAIEI
Eu si Ross am stat cateva ore cu mama si tata pentru a planifica logodna. Am ras mult si m-am bucurat ca Ross se simtea mult mai bine. Dupa ce am terminat, am urcat in camera mea impreuna cu Ross. El s-a asezat pe patul meu moale si alb, iar eu imi cautam hainele potrivite pentru a iesi in oras. Gasesc o pereche de blugi albi stramti, o bluza alba, tenesi albi si o geaca de piele visinie. Ross se afla inca in camera umbland pe telefon , nu cred ca sunt prima femeie pe care a vazut-o doar in lenjerie intima, asa ca hotarasc sa ma schimb cu el de fata. Imi dau bluza rosie pe care o purtam jos si priviriile lui Ross imi explorau corpul. Isi musca dintr-un reflex buza de jos si se ridicase din pat venind spre mine, eu fiind speriata si crezand ca nu a fost o idee prea buna.
-Maia ! De ce faci asta ? ma intreaba cu privirea atintita asupra ochiilor mei
-Ce anume ? spun balbaindu-ma speriata
-Maia ! Eu... Eu... Cred ca... Simt ceva pentru tine ! spune stanjenit si ocolind subiectul
-Ross, asta nu se poate, noi... dar nu apuca sa termin ca Ross ma intrerupe
-Maia, de cand te-am vazut am simtit ceva pentru tine, dar nu am stiut ce anume si pareai prea inocenta pentru a te culca cu toti baietii care iti iesau in cale, mai ales ca Bryan pare destul de interesat. Cand am aflat ca tu vei fi sora mea, nu l-am putut lasa sa iti faca rau, asa ca l-am oprit. Sincer sa fiu, nu doar ca iti facea rau, ci si pentru ca... Eram gelos ! De cand am fost cu Courtney am stiu ca simt ceva pentru tine, de fiecare data cand te vedeam aveam un sentimeant de binedispunere. La scoala te vedeam uneori inconjurata numai de baieti, as fi vrut sa vin acolo sa ii bat pe toti, dar nu am vrut sa iti faci impresie proasta legata de mine, asa ca am renuntat. Maia, poate crezi ca e prea devreme sa spun asta, dar... Tu m-ai inteles mereu, ai fost langa mine la bine si la rau, ai fost acolo cand am avut nevoie de tine. Maia, ce vreau sa iti spun e ca...Maia, eu te iubesc ! spune Ross, eu ramand socataSe apropia usor de mine si apoi, intr-o secunda, buzele mele au facut contact cu ale lui. A fost un sarut asa de dulce. In prima faza, nu am realizat ce facea, dar dupa i-am urmat exemplul. Sarutul a durat cateva minute, apoi despartindu-ne usor, privirile noastre fiind neintrerupte.
-Scuze ! Nu trebuia sa te sarut ! Imi pare rau, Maia ! zice Ross privind in jos
-Nu, Ross ! Eu simt acelasi lucru pentru tine ! spun zambind
-Poftim ?! spune ridicand privirea asupra mea
-Da, Ross ! Si eu te iubesc ! spun si il sarut pasionalToate saruturile le care le-am avut, nu se comparau cu unul de-al lui Ross. Eu nu realizam ca aveam un iubit, care ma intelegea in mare parte si ca ma iubea. Dupa ce ne-am sarutat, eu am realizat ca inca nu ma imbracasem.
-Te las sa te imbraci, daca mai stau aici nu se stie ce se intampla ! spune razand si iesind pe usa
Dupa ce iesise, incep sa ma imbrac, apoi imi fac un machiaj simplu si parul la fel. In timp ce imi cautam o gentuta pentru a-mi pune accesorile, Ross intrase pe usa repede, eu tresarind.
-Ce ai ? Te urmaresc cainii ? intreb nedumerita
-Nu ! Ceva si mai ciudat ! Eram in sufragerie impreuna cu parintii nostri si o stire la televizor mi-a atras atentia. Era vorba un cuplu care s-a casatorit. Acestia din relatia anterioara au avut fiecare cate un copil sau doi. Unii dintre ei s-au indragostit si parintii cand au aflat i-au despartit ducandu-i in tari straine. Dupa asta si parintii lor s-au despartit din cauza neintelegilor. raspunde Ross speriat
-Asa si ? Ce e asa socant ?
-Maia, noi suntem ca acei adolescenti ! Daca parintii nostri vor afla ca noi suntem impreuna si ne vor desparti ? Nu vreau sa te pierd si pe tine ! -Ross ! Nimeni nu ne va desparti ! spun si ma apropii de el zambind bland si in ochii lui se putea citi ingrijorarea
-Bine ! Auzi...Hai mai bine sa nu le spunem nimic ! Nu vreau sa risc !
-Bine, Ross ! spun si ma saruta
-Esti gata ? Putem merge ? ma intreaba
-Sigur ! Hai !Coboram pe scari, eu prima si Ross in urma mea. Ii vedem pe mama si tata cum vizionau un film si m-am apropiat de ei pentru ai anunta ca noi plecam. Dupa am mers catre masina si am plecat in oras. Acolo ne-am intalnit cu prietenii lui Ross, Riker, Rocky, Ell si Rydel. Ross le-a spus ca noi suntem impreuna, baietii nu prea intelegeau daca doi frati vitregi pot fi impreuna, dar Rydel parea foarte fericita si le explica ca totul e bine si nu era nimic ciudat, mai ales ca parintii nostrii nu erau casatoriti inca.
Acea seara era foarte frumoasa, am fost la un Starbucks, apoi la un restaurant si apoi ne-am plimbat pana tarziu cand fiecare a plecat acasa.
Ross a hotarat sa ramana peste noapte cu mine. Am hotarat sa vizionam un film, dupa asta am petrecut cateva momente romatice si deja fiind tarziu am ales sa dormim.
_______________________________________________________________________Hey ! Gata inca un capitol ! Cam plictisitor, stiu ! Promit ca vor fi unele mai interesante curand ! Ma bucur ca va place carea si daca voua va place asta ma incurajaza si mai mult ! Va iubesc ! Astept parerile voastre ! Ne vedem ! Scuze pentru eventualele greseli ! :*
CITEȘTI
From End - Volumul 1
Romantik"From end - Volumul 1" Cand spui sa o iei DE LA CAPAT, intelegi ca sa renunti la tot trecutul tau, fie bun sa sau rau. Maia si Ross au vieti perfecte pana la o anumita varsta cand viata le da lovituri nestapanite cu urmari groaznice. Parintii lor is...