Am terminat inca o carte; la fel de surprinsa si incantata. Va multumesc extrem de mult pentru tot. Fara voi nu as fi reusit sa ajung atat de departe ! Sunt mandra de mine ca am mai reusit sa termin o carte si, de asemenea, sunt mandra de voi.
Sfatul meu este sa nu renuntati la visurile si la ce va propuneti. La inceput, si eu am vrut sa renunt, dar mi-ati fost alaturi si cu ajutorul vostru am reusit; iar acum, uite ce deaprte am ajuns. Undeori nici eu nu credeam ca voi ajunge atat de departe, dar datorita voua si sperantei voastre am reusit, si am ajuns departe !In acesta carte, am prezentat diferite situatii, care pareau o ultima solutie, dar nu asta am vrut sa scot in evidenta, ci, sa va arat ca sinucidere si viciurile nu sunt o solutie buna ! Nu rezolavti nimic prin a va taia venele, prin a va inneca amarul in alcool, tigari sau droguri... Mereu exista o solutie pentru orice problema, fara a va afecta fizic si nici psihic. Nu rezolvati absolut nimic prin a va face rau, din toate punctele de vedere. Cautati sa va rezolvati problemele in alt mod, unul mai bland ! Pentru ca, asta nu este solutia buna ! Tot ce trebuie sa faci e sa crezi in tine ! Crezi ca nu vei reusi ? Eu cred in tine ! Tu poti ! Sinuciderea sau self-harm-ul nu sunt o solutie ! Indiferent cat de tare te ranesc vorbele unei persoane, trebuie sa mergi inainte, fara sa te uit inapoi la persoana care te-a ranit o singura data, dar pentru tine a fost de ajuns ! Credeai ca acea persoana iti e prietena ? Ei bine, APARENTELE INSALA ! Sa nu ai incredere in nimeni si nimic, pentru ca ei nu au incredere in tine ! Daca ar fi sa le multumesti persoanelor care au avut incredere in tine; multumeste-ti tie ! Ai fost singurul care ai crezut in tine in cele mai grele momente ! Suna trist ! E trist ! Asta e viata ! Niciodata nu va fi perfecta !
E greu cand iti repeti in gand "Capul sus, tre' sa zambesti !" si subconstientul tau dicteaza "Cand plangi sa nu te mai opresti !"...
Nu trebuie sa suferi ! Fiecare experienta e o lectie de viata din care trebuie sa iei doar ce a fost mai intelept ! Nu trebuie sa pui la suflet totul ! Cine te raneste, nu te merita ! Candva, acele persoane vor regreta ca te-au pierdut, dar va fi prea tarziu pentru a mai schimba ceva ! De cele mai multe ori suferim din cauza noastra, din cauza alegerilor gresite pe care le facem uneori ! Unii ne-am pierdut timpul, iar altii au pierdut pe cineva care intr-adevar iubeau... :(Toti avem cate un regert, nu ? Si eu regret multe ! Regret ca nu am insemnat mai mult; regret ca am avut incredere in oamneni, nu au ras ei cat am plas eu; regret ca nu am avut inima de piartra; regret ca am fost incapatanta cu cei care mi-au vrut binele; regret ca mi-am facut iluzii, cand nimanui nu-i mai pasa nici daca exist; regret ca ma atasez foarte mult de persoane care nici nu merita atentia mea ! Regretele sunt doar sanse pierdute ale vietii... Totusi, nu regret lucurile pe care le-am facut; regret lucrurile pe care le-am facut pentru persoane gresite !
EU AM INCREDERE IN TINE ! Chiar daca nu stiu cine esti; chiar daca nu iti stiu problemele; nu stiu prin ce treci; poate nu te inteleg perfect; STIU CA TU POTI ! ESTI O PERSOANA PUTERNICA ! AI INCREDERE ! TU VEI REUSI SI VEI CASTIGA LUPTA ASTA ! :) NU POT SA TE VAD RENUNTAND CAND STIU CA POTI SA MUTI MUNTII (fara tigaia dry coocker) ! :))
Totusi, la ceva puteti renunta fara sa va mai ganditi !
A renunta = adesea, a renunta nu este un act de lasitate, mai degraba unul de curaj; curanjul de a lasa trecutul in spate; curajul de a inceta sa lupti pentru o persoana care nu face niciun efort pentru a te pastraDoare cand traiesti din amintiri ! Nu mai abuzati de "TE IUBESC", isi pierde din farmec ! ;) Cu totii incercam sa uitam pe cineva ! Chiar daca nu reusim pana la final, macar am incercat cu toate fortele noastre !
Tineti minte : DACA ITI FACI RAU NU REZOLVI NIMIC, CI DOAR ITI AGRAVEZI PROBLEMELE !
-----------------------------------------------------------------------
De ceva timp mi-a venit idea de a scrie volumul 2 al acestei carti, dar nu sunt sigura daca o voi pune in aplicare sau nu ! As vrea sa stiu daca ati vrea sa il fac ! Va astept raspunsurile ! ;) <3
Si, se pare ca am terminat treaba aici, pentru un moment, dar nu va faceti griji, vom continua impreuna in noua mea carte, "Glowing in the drak" !
Va multumesc mult si sper ca va placut ce am scris pana acum ! :) Mult succes si voua in tot ce faceti si sa nu va dati batuti usor ! Va iubesc si aveti tot respectul meu ! :) Sper ca nu v-am dezamagit, si, daca nu ar fi un deranj prea mare, asa ca de sfarsit, as vrea sa stiu parerea voastra despre carte. :)
Daca aveti nevoie de ajutor sau o intrebare, voi fi fericita sa va ascult cu cel mai mare drag ! <3
CITEȘTI
From End - Volumul 1
Romans"From end - Volumul 1" Cand spui sa o iei DE LA CAPAT, intelegi ca sa renunti la tot trecutul tau, fie bun sa sau rau. Maia si Ross au vieti perfecte pana la o anumita varsta cand viata le da lovituri nestapanite cu urmari groaznice. Parintii lor is...