RELATAREA LUI ROSS
A trecut o saptamana de cand nu m-am mai vazut cu Courtney. Am vorbit doar la telefon si mi-a spus ca parintii ei iar au batut-o si ca e pedepsita. Imi lipseste mult si ma simt extrem de prost ca ea sufera din cauza mea. Tot de o saptamana cu m-am mai intalnit cu mama si Maia. Am stat in apartamentul meu si ma gandeam la viitor. Nu stiu unde si cu cine voi ajunge pana acolo. Sa nu ma mai gandesc la viitor nu pot, dar nici sa ma gandesc doar la viitor si sa las prezentul sa treaca pe langa mine. E ora zece si in urma cu cateva ore am vorbit cu Courtney si mi-a spus sa ne intalnim ca aveam ceva important de discutat. Ma tem extrem de mult. Nu stiu despre ce vrea sa vorbim si mai ales daca e de bine sau rau. Pana cand trebuie sa ne intalnim ma voi duce pa la Maia sa ved daca e bine si care mai e situatia in casa.
Ma imbrac lejer si pornesc spre casa Maiei. Ajung si ma indrept spre usa. Ciocan de cateva ori si imi raspunde Maia :
-Da ! Hey ! Ce faci, Ross ? De cand nu te-am mai vazut ! Ce ai patit de nu ai mai venit pe aici si nici la scoala ? ma interogheaza Maia
-Buna ! Pot sa intru sau vorbim de la usa ? o intreb
-Sigur ! Intra ! Deci care e treaba ?
-Parintii nu sunt acasa ?
-Nu, au plecat nu stiu unde !
-Aha... Treaba e foarte nasoala !
-Pot spune acelasi lucru !
-De ce ? Ce s-a intamplat ?
-Zi tu primul !
-Bine. Courtney a fost iar batuta de tatal ei si e pedepsita. Acum cateva ore a spus ca trebuie sa ne intalnim si imi e tare teama de ce o sa spuna ! La tine ce s-a intamplat ?
-Pai..Am vorbit cu Bryan si i-am spus sa ma lasa in pace si in acea seara eram in baie si ma taiam, iar mama ta atunci a intrat in camera si m-a vazut ! De atunci doarme cu mine in camera si nu ma mai lasa de loc singura, imi place ca nu ma mai simt singua, dar parca prea ma sufoca !
-Bravo tie !
-Mda... Multumesc ! Aa, era sa uit ! Mama ta si tatal meu se vor logodi !
-Poftim ?! Asa repede ? Nerabdatori mai sunt, parca si vezi ca maine ne aduc si un frate si sa fi sigura, mai ales ca mamei mereu i-a placut sa aiba o familie mare. spun razand si primesc un mesaj, era de la Courtney care zicea sa ne intalnim
-Stiu ! Ce s-a intamplat ?
-Trebuie sa plec ! Ureaza-le felicitari parintiilor din partea mea ! spun si plec
-Bine. Pa si tie !Mi-a spus Courtney ca ne intalinim in parcul din centru. Am multe emotii, sper din tot sufletul sa fie ceva de bine. Ma aflu in fata parcului si imi vad bruneta ca statea pe o banca nu prea departe de mine. Mergeam incet si temator spre ea. Ajung langa banca si ma pun langa Courtney.
-Buna, iubito ! spun sarutand-o si dupa o imbratisez
-Hey, Ross !
-Cum mai esti ?
-Mai bine ! Am vesti sa iti dau !
-Pai, incepe !
-Vestile rele sau bune ?
-De ce sunt si rele ?! Incepe cu alea bune !
-Bine. Bunica a sunat la protectia copilului si politia i-a luat pe mama si tata.
-Asta e grozav ! Acum putem sa ne intalnim incontinuare ! spun bucuros
-Nu, Ross ! Eu si sora mea, Alice, vom pleca la bunica din Florida ! spune trista
-Poftim ?! De ce nu ramaneti aici ? Puteti sta la mine !
-Ross, nu ne poti intretine pe amandoua !
-O duci pe ea la bunica ta si tu ramai aici !
-Nu va sta fara mine, mai ales ca a vazut-o pe bunica doar de doua ori.
-Atunci voi face cumva sa va intretin ! Nu te las sa pleci ! Eu am avut o mie de motive sa plec, dar am ramas , pentru ca aveam un motiv care le intrecea pe toate ! Courtney, tu esti motivul pentru care nu am plecat ! Ti-am promis ca daca plec te voi lua cu mine, fara tine nu imi e bine ! Vin cu tine ! Imi voi lua un apartament cat mai aproape de tine si asa nu va trebui sa ne despartim !
-Ross ! Nu poti pleca asa, mama ta are nevoie de tine, ai o noua familie, scoala ! Chiar nu poti !
-Dar tu ? Tu esti mai importanta de cat toate ! Tu m-ai invatat sa iubesc !
-Imi pare rau, Ross ! Trebuie sa plec, iar tu trebuie sa ramai aici !
-Cand pleci ?
-Maine dimineata ! imi raspunde ea trista, iar lacrimile imi invadeaza repede obrajiiO iau in brate si o strang tare. Nu vreau sa plece, inseamna mult pentru mine. De ce sa plece si sa ma paraseasca ?! Stiu ca i-am facut mult rau, dar o iubesc ! O sa plece departe si mie o sa imi lase o aroma de cafea, nu gustul dulce ce ma trezea langa ea. Nu poate uita prin tot ce a trecut si stie exact ce are de facut, va pleca, va pleca departe de tot ce-i face rau zi de zi, de toti acei oameni care au ranit-o, te toate amintirile care o tin pe loc, departe de locul in care niciodata nu s-a simtit bine, ci doar un strain intr-o multime de persoane...
CITEȘTI
From End - Volumul 1
Romantizm"From end - Volumul 1" Cand spui sa o iei DE LA CAPAT, intelegi ca sa renunti la tot trecutul tau, fie bun sa sau rau. Maia si Ross au vieti perfecte pana la o anumita varsta cand viata le da lovituri nestapanite cu urmari groaznice. Parintii lor is...