DİKKAT!
Bu bölüm smut içermektedir.Rahatsız olacaklar diğer bölümden devam etsin.
İyi okumalar.Chanyeol içeri girer girmez Baekhyun'u kapıya yasladı ve fısıldadı.
"Seni istiyorum Baekhyun.Ne pahasına olursa olsun.."Baekhyun kararmış gözleriyle Chanyeol'a bakarken kendini kaybettiğini hissetti. Bu adam mükemmeldi. Her hücresiyle onun olmak istiyordu. Lakin ne kendini ne de onu tehlikeye atacak birşey yapmak istemiyordu.
" Bunu herşeyden çok istiyorum Chanyeol. Ama-"
Chanyeol onun sözünü dudaklarıyla kesti. Düşünmek istemiyordu. Zaten zor bir durumdu ve daha da zorlaştırmaya gerek yoktu. İkiside istiyor muydu?
Evet. O zaman bir sorun göremiyordu Chanyeol.Baekhyun fazla dayanamayıp sertçe karşılık vermeye başladı Chanyeol'un dudaklarına. Chanyeol Baekhyun'u kucağına alırken, Baekhyun minik bacaklarını Chanyeol'un beline doladı. Erekte olan organını küçüğe iyice yasladı Chanyeol. Baekhyun Chanyeol'un erkekliğini hissettikçe daha fazlasını istiyordu.
Chanyeol Baekhyun'un boynundan göbek deliğine doğru bir yol izlerken, Baekhyun vahşice inliyordu büyük olanın ismini. Küçüğün inlemerinden zevk alırcasına daha da sert davranıyordu Chanyeol.
Chanyeol Baekhyun'un gri eşofmanını bir çırpıda çıkarıverdi ve küçüğün güzel bacakları seyirlik bir manzara misali Chanyeol'un gözlerinin önüne serildi.
Chanyeol Baekhyun'un üst kısmıyla işini bitirince, küçüğü odadaki bilardo masasının üstüne sertçe yatırdı.Baekhyun altındaki soğuk topları hissettikçe irkiyor ve daha çok istiyordu.
Chanyeol hemen kendi ve Baekhyun'un pantolonundan kurtuldu. İkiside boxerlarıyla kalmıştı, Baekhyun küçük Chanyeol'u okşuyordu. Chanyeol Baekhyun'un sihirli parmaklarının yüceliğine bir kez daha bizzat tanık olmaktaydı.Baekhyun Chanyeol'un boxerını tamamen çıkardı ve sözde küçük Chanyeol'la oynamaya başladı. Aslında Baekhyun'un fazla birşey yapmasına gerek yoktu Chanyeol için onun nefesini penisinde hissetmek bile yeterliydi. Fakat fazlasına kimse hayır demezdi değil mi?
Baekhyun dilini büyük olanın penisine sürtmeye başladı aynı zamanda eliyle hafifçe okşuyordu. Gittikçe hareketlerini sertleştirdi ve penisi lolipopunu ısıran küçük çocuklar gibi minik minik ısırarak emmeye başladı. Bunları yaparken Chanyeol'a, ondaki etkisine bakıyordu.
Chanyeol amaçsızca ellerini Baekhyun'un saçlarında gezdirip kendine bastırırken gür bir inleme patlattı.
"BAEKHYUN...AHH...TANRIM..BU... ÇO..MÜKE-"
Chanyeol lafını bitirmeden Baekhyun gitgellerini daha da hızlandırdı. Chanyeol'un zevkten konuşacak hali yoktu. Gözleri arkaya doğru kaymış, görüşü iyice bulanıklaşmıştı. Baekhyun büyüğün iyice kendini kaybettiğini görünce son darbeyi vurup penisi ağzından çıkardı.Chanyeol hiç haber vermeden , sertçe penisini Baekhyun'un deliğine soktu. Baekhyun ciğerlerini yırtacak bir çığlık koparsa da Chanyeol onun sert sevdiğini biliyordu. Chanyeol Baekhyun'u bilardo masasına oturttu ve bacaklarını omuzlarına aldı. Bir yandan hızla içinde gelgit yapıyor bir yandanda Baekhyun'un güzel kalçalarını acımasızca avuçluyordu. Baekhyun aldığı zevkten dolayı bilincini yitirmiş gibiydi. Bu adam mükemmeldi. Baekhyun'un deliği için doğmuş gibiydi.
Chanyeol ise Baekhyun kadar azgın şeyler düşünmek yerine anın büyüsüne kapılıp, aldığı zevk haricinde manevi bir mutluluk yaşıyordu. Bu mutluluğun sebebi aşık olduğu adamın onun olmasıydı. Bu mutluluğu anlatmaya kelimeler yetmezdi ki. Çok başka birşeydi bu, küçük bir çocuğun cennete sahip olması kadar kutsal ve güzeldi.
Baekhyun iyice kendini kaybederken büyüğün ismini sayıklıyordu. Chanyeol onun sona geldiğini anladı ve minik şirin bir havuca benzeyen penisi çekiştirmeye başladı.
İkisi aynı anda birbirlerinin ismini haykırarak boşalırken, Chanyeol Baekhyun'un dudaklarına şehvetten uzak saf aşkla öpücükler kondurdu.
Mutluydular. Chanyeol sevdiği onun olduğu için, Baekhyun ise sevdiğinin olduğu için mutluydu.
Şuan, şu saniyeler, işten uzak oldukları, birbirlerine ait oldukları zamanlar huzur demekti onlar için.
Yazar: moon
Edit: milkşeyk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek's secret room
FanficKai'ın küçük cenneti Soo' nun duyduğu seslerle başlar herşey.. Gizli bir oda ve iki aşık. Bu aşk engelleri geçebilecek mi ?