Kimdi bu ?KAPIYI AÇ CHANYEOL ! İÇERİDE OLDUĞUNUZU BİLİYORUM !
Bu ses... Başkandan başkasına ait olamazdı. Baekhyun hemen ayağa kalktı. Cidden çok korkmuştu.
Chanyeol vazelini çöpe atıp yatağı toplarken endişeli bir şekilde
-Şimdi açıyorum kapıyı başkanım. Bir dakika... Diyerek geçiştirmeye çalıştı başkanı.
Chanyeol yatağı düzelttikten kapının kolunu tuttu . Baek'i kontrol ettikten sonra derin bir iç çekerek kapıyı açtı.
Başkan Chanyeol'u ittirerek direk odaya girdi, sert bir şekilde kapıyı kapattı. Oldukça sinirli görünüyordu.
SİZ BURADA NE HALTLAR KARIŞTIRIYORSUNUZ!? diye bağırdı. Baekhyun korkudan olsa gerek kekeleyerek '' Ş-şey başkanım ııı '' Baekhyun uyduracak bir bahane bulamıyordu. Chanyeol'a umutsuzca baktı. Chanyeol hızlı bir girişle ''Şey yeni şarkının sözleri hakkında bir sıkıntı vardı da Baekhyun ile onu konuşuyorduk'' yalan söylüyordu. Chanyeol hiç alışkın değildi yalan söylemeye ama bu sevdiği içindi, onu korumalıydı.
-Odanızdaki kamera görüntüleri öyle olduğunu söylemiyor Chanyeol !
Chan ve Baek beyninden vurulmuşa dönmüştü. Odada kamera olduğundan haberleri bile yoktu. Yavaşça gözleriyle odanın içini kontrol ettiler ve en sonunda gözleri buluştu. İkisi de birbirlerine korku içinde bakıyordu. Bu aşk ve korku karışımı bakışları başkanın bağırmasıyla son buldu.
''EŞCİNSEL OLMANIZDAN ŞÜPHELENİYORDUM. HAKLIYMIŞIM! BİRDE ÜSTÜNE YALAN SÖYLÜYORSUNUZ!! SİZİ ŞİRKETE ALMAMALIYDIM. BAEKHYUN DÜŞ ÖNÜME!''
Başkan Baek'i nereye götürüyordu? Chanyeol için söylediği hiç bir söz önemli değildi ama şu an başkanın ona bir zarar vermesinden korkuyordu.
Baekhyun aşırı derecede korkuyordu.Fazlasıyla... Başkan sinirden öne geçmiş onu odasına götürüyordu.
Odalarına vardıklarında Başkan sekreteri de yanında getirmişti. Koltuğuna oturdu, Baekhyun da bir koltuğa oturdu. Başkan sekretere bağırarak ''KİM TAEYEON'U GETİRİN!''
Baekhyun anlamsız bakışlarla başkana bakıyordu. Taeyeon'un ne alakası olabilirdi ki ?
Tae odaya girdi. Hem başkana , hem Baek'e selam vererek yerine oturdu. Onunda birazdan olacaklardan haberi yoktu. Anlamsızca birbirlerine baktılar. Baekhyun başkana dönüp ''Neden beni buraya getirdiniz?'' dedi fakat sesi acıyordu. Chanyeol'u merak ediyordu. Biliyordu ki Chanyeol şu an delice ağlıyordu. Doğru düşünüyordu , Chanyeol sevdiğinin başına bir şey gelmesinden o kadar çok korkmuştu ki gözyaşları ardı ardına yerle buluşuyordu.
Baekhyun bunu tahmin edebiliyordu ve onunda yanağından bir damla yaş süzüldü . Farkında olmadan... Onun gözyaşı çenesine ulaşmadan başkan konuşmaya başladı.
-Artık ikiniz SEVGİLİSİNİZ! Basına böyle yansıtılacak . Taeyeon benden haber bekle şimdi çıkabilirsin. Tae istemiyordu. Karşı çıkmak istedi. ''Ama başk-''
''KİM TAEYEON ÇIKABİLİRSİN DEDİM !!'' bağırıyordu başkan
Taeyeon daha fazla karşı çıkarsa başkanın daha ileri gideceğini biliyordu. Mahcup olarak Baek'e bakıyordu.
''B-Bakhyun-shi'' diye fısıldadı. Baekhyun kafasını çevirip bakarken gözünden bir damla yaş daha düştü. Taeyeon onu teselli etmek için ufak bir gülümsedi başını eğdi selam verdi ve odadan çıktı.
Başkan Baekhyun'a '' BİR DAHA CHANYEOL İLE GÖRÜŞMEYECEKSİN ! SİZİ KONSER DIŞINDA YAN YANA GÖRÜRSEM EXO'YU UNUT !! ''
Çıldırmıştı Başkan. Onları odaya yerleştirdiği kameradan izlemişti.
Baekhyun daha fazla dayanamayacaktı sessizce ''Çıkabilir miyim'' dedi. Ve odadan afallayan adımlarla çıkıp asansöre bindi. En üstteki bütün düğmelere bastı. Asansörde 1 dakika durması bile 1 saat geldi Baekhyun'a.
Asansöre çökmüş ağlarken çatı katına geldiğini fark etti . Asansörden inip terasta yürümeye başladı. Kendinde değildi. Sevdiğini kaybediyordu. Bu ona çok ağır geliyordu.
Dayanamıyordu... Sevdiğinin yanına inemiyordu , eli kolu bağlıydı. Daha fazla dayanamadı minik bedeni.
Baekhyun bayıldı. Kore' nin soğuğunda kalbinin ölümcül ateşine dayanamadı.
Baygın halinde bile gözünden yaşlar süzülüyordu...
Chanyeol'da yatağına yatmış ağlıyordu. Bir an göğüs kafesi sıkıştı. İşte o an Baekhyun'un yere düşme anıydı. Sevdiğini hissediyordu. Biliyordu tehlikedeydi Baekhyun.
Dışarıda çıkamıyordu. Başkan kapıya koruma bırakıp , telefonunu almıştı.
Chanyeol delirmek üzereydi. Bütün geceyi ağlayarak geçirdi. Baekhyun ise o soğukta dışarıda baygın yatıyordu...
Sevdiğini istiyordu...
-milkşeyk
/Taeyeon'a karşı yazılan kötü yorumlar silinir./
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek's secret room
FanficKai'ın küçük cenneti Soo' nun duyduğu seslerle başlar herşey.. Gizli bir oda ve iki aşık. Bu aşk engelleri geçebilecek mi ?