Bölüm 13-Final

4.3K 132 40
                                    

Multimedya çok güzel olmamış mı ?

---
"Buraya gel Ailla. Banyo yapmak zorundasın."
"Ama anne istemiyorum. Babamı istiyorum ben. Babaa!"
"Baban bunu duyarsa üzülür Ailla. Banyoya girmezsen kirli kalırsın. "

Baekhyun kızı Ailla için çok uğraşıyordu. Mutlu bir evlilikleri olsa da Ailla'nın inadından geçilmiyordu. Özellikle de sudan nefret eden Ailla için banyo vakti çok zorlu geçiyordu.

"Hadi ama Ailla. Çok kısa sürecek, seni bakıcının yıkamasını ister misin?"
"Hayır! Banyo yapmak istemiyorum."
"Bakıcıyı da mı?"
"Imm sanırım onu istiyorum."

Ailla bakıcıyla gerçekten iyi anlaşıyordu. Ona banyo yaptıracak sayılı kişilerden biriydi.

"Anne sonra Lee soo man dedenin yanına gider miyiz?"
"Olur ama ilk banyo."
"Tamam zoozuyu çağır."

Ailla bakıcıya bakıcı demeyi pek sevmezdi ona zoozu derdi.
Zoozu genç ve çok tatlı bir Sm stilistiydi. Aillayla anlaşabileceğini düşündüğü için lee soo man göndermişti. Basına da onun çocuğu olarak yansıtmıştı başkan.

O günden beri Başkanın bu kadar değişmesine Baek ve Chan çok şaşırmıştı fakat alışmışlardı artık.

Baekhyun da Başkan'ın bu iyi hallerinden oldukça yararlanıyordu.

"Şey başkanım Ailla eğer zoozu pardon bakıcı gelmezse banyo yapmayacağını söylüyor ne yapacağız?"
"Merak etmeyin stilisti yollarım birazdan."
"Pekala teşekkürler."

15 dakika sonra kapı çalmıştı. Chanyeol ve zoozu beraber gelmişlerdi. Chanyeol Ailla'nın banyosunu daha kolaylaştırmak için oyuncaklar, su renklendirici malzemeler ve güzel kokular almıştı.

Chanyeol hayatını kızı için adamıştı. Baekhyun da öyleydi fakat Chanyeol için kızı çok farklıydı.
Ailla ismini de Chanyeol koymuştu. (An: Önceki bölümde chanhyun diye coşanları görelim bi.)

Yaşadıklarını anlatmak için koymuştu. Baekhyun ile olan birliktelikleri oldukça zor geçmişti. Ailla doğmadan öncede çok fazla sıkıntı yaşamışlardı. Bu zorlu süreçte Tanrı'nın onlara bir hediyesiydi.

Ailla süt gibi bembeyazdı gözleri babasına çekmişti. Sıradan bir koreliye göre daha büyüktü gözleri. Dudakları annesininkiyle birebirdi. Kepçe kulakları yoktu. Yaşıtlarına göre biraz uzun ve kilosu da gayet iyiydi. Sağlıklı bir bebekti Ailla.

Exo üyeleri aşık olmuştu Aillaya. Smdeki herkes en az bir kere sevmişti Aillayı. Seven bırakamıyordu. Dünyalar güzeli bir bebekti. Exo üyeleri arasında en çok seven Kyungsoo'ydu. Ara sıra Kai'yle beraber Aillayı gezmeye çıkarırdı.

Ailla'nın doğumuyla artık herşey düzelmişti. O güzel günler gelmişti.

23.06.2016
Sevgili anneciğim ve babacığım.
Bana bugüne kadar iyi baktığınız için teşekkür ederim. Fakat banyo konusunda teşekkür etmiyorum. Okuma yazma bilmediğim için bu cümleleri yazan Luhan hyunga da çok teşekkür ediyorum. Ben herkese teşekkür ediyorum. Çünkü bugüne kadar öğrettiğiniz en güzel kelime buydu. Bunun içinde teşekkür ederim. Çok teşekkür ettiğimi söyleyen Lu hyunga tekrar teşekkür ederim. Sizi sevdiğimi bilmenizi istiyorum. Sizden bir ricam olacak. Bana biraz çikolata ve ayıcık alır mısınız?

Teşekkürlcerimle
Ailla...

-Milkşeyk

Chanbaek's secret roomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin