Bölüm 9

6.3K 159 81
                                    

Chanyeol-shi
Park Chanyeol !

Gizli odanın içinde Bas bas bağırıyordu Baekhyun.
Büyüğü bulamıyordu.
"Ahh nereye kayboldun sevgilim?"
Baekhyun sağına soluna bakınıp büyüğün nerede olduğunu merak ediyordu. Sağına soluna bakınan Baekhyun , Chanyeol'a çarpıp yere düştü yere düştükten sonra Chanyeol'un üstünde  olduğunu farketti.
Chanyeol'un üstünde olması büyük bir olay değildi fakat eli... 

"Y-ya ya elin- elin beni ahh. Baekhyun elini hemen oradan çek yoksa çok kötü şeyler olabilir."
Bu sözleri mırıldanırken ne kadar zor durumda olduğu belliydi.

"N-ne ne var elimde" diyerek sorguya çeken Baekhyun. Elinin nerede olduğunu görünce
"TÖVBE ESTAĞFİRULLAH ALLAHÜMME SALLİ ALA ALAHUEKBER" (Allahım sen affet yoksa bölüm sonu çarpılacağım gibi hissediyorum)
"Cümlemize amin" dedi Chanyeol ve yavaşça elini üyesinin üstünden çekti.
"Ohh şimdi daha iyi" ikisi de aynı anda söylendi. Chanyeol doğrulduktan sonra küçüğün burnuna bir öpücük kondurup , saçını okşadıktan sonra ayağa kalktı.

Baekhyun ise bir yandan eline bakıyor. Ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Sesli bir iç çekerek arkadan giden Chanyeol'a seslendi.

"Küçülmüş"

Chanyeol ilk başta anlamasa da Baekin ilk eline sonra üyesine bakarken yüzyılın matematik sorusunu çözen profesörler gibi davranmasından neyi kastettiğini anlayabiliyordu. Yine de sormak istedi.
"Ne?"

Baekhyun o mükemmel hesaplara dalmışken Chanyeol'un sesiyle aniden irkildi.
"Ne ne ? "
Baekhyun Chanyeol' un saçmaladığını düşünüyordu ki...
Yoksa! Sesli söylemiş olamaz değil mi ?
"Ahh hayır." İçinden hatim indirirken bir yandan da söyleniyordu.
"Küçülmüş olan ne?" Hafif sert, sorgulayıcı bir ses tonuyla konuştu büyük olan.
"Şey ııı şey heh! Tişörtün evet evet tişörtün küçülmüş"
Baekhyun' un aklına başka bir bahane gelmiyordu. Ta ki

Chanyeol'un üstünde tulum olduğunu görene kadar...
Baekhyun şok
Baekhyun iptal
Baekhyun vefat

Chanyeol ise dalga geçmek amaçlı
"Aaa evet. Tişörtüm küçülmüş onu yanlışıkla halı yıkamaya vermiştim ondandır"
-Çök kömöksön.
-Söndö.
-Tşk.
-Öd.

"Ben TİŞÖRTÜMÜ değiştirmeye gidiyorum. Ben gelinceye kadar gizli odadan çıkma Baeküçülmüş"

Chanyeol kapıdan çıkarken aniden biriyle karşılaştı.
Ani olunca korkudan ağzından ufak bir çığlık kaçtı.

"Bu kapıdaki iri kişi de kimdi?"
B-Başkan?

Chanyeol'un "Ne oldu Kris" demesiyle Baek derin bir nefes aldı.
Kris Chanyeol'un omzuna kolunu attıktan sonra Baek ayağa kalktı ve sevgilisinin omzundan Kris'in kolunu çekti.
"Ona sadece ben dokunabilirim Lido"

"Dokunmak tarzım değil -_-"
Ve Kris ve yine tarz olmayan şeyler.

"Neyse Chanyeol benimle gel.  Yeni şarkının rap bölümünü halletmeliyiz"

Chanyeol ve Kris odanın önünden gittiler.

Kris gizli odanın nerede olduğunu biliyordu. Fakat içinde ne yapıldığını bilmek tarzı değildi.

Onlar çıktıktan 10 dk sonra Baekhyun'un telefonu çaldı.

-Kaşar Başkan-

"Baekhyun odama gel"
Telefonu hemen kapattı Başkan.

Baekhyun gizli odanın kapısından ilk olarak etrafa bakındı. Kimse olmadığını görünce Başkan'ın odasına doğru gitmeye başladı.
----

Özenti kaşar Başkan'ın da gizli odası vardı.
"Gir içeri Baekhyun "
Baekhyun denileni yaptı içerisi hafif karanlık vantilatör sayesinde soğutulan bir yerdi.

"İki şansın var Byun Baekhyun. Biri kendini ölü olarak gösterip buradan çekip gitmek . İki kendini yine ölü gösterip yine gitmek "

"İyi de iki seçenek aynı"

"İki seçenek diyince havalı gözüküyor"

"Peki ben ölü olunca ne olacak"

"Chanbaek'in masum hikayesi bitecek"

"Bitince elinize ne geçecek?"

"Bilmem ama zevk alacağım."

"Zevk... Biz onu Chanyeol bana sihirli çükünü sokarken oluyor canısı" DİYEMEDİ.
Sadece anlam veremeyen bakışlarla baktı kaşarlık abidesi Başkan'a.

Ve Başkan'ın telefonu çaldı. Önemli bir konuşma olmalı ki Baekhyun'a çıkabilirsin dedi.

Baekhyun Başkan'ı ilk defa bu kadar saçmalarken görüyordu ki masanın üstünde 9 şişe bitik alkol görünce Başkan'ın kafasının uçmuş olduğunu anladı.
Eee o zaman bu salağı takmama gerek yok diye düşündü Baekhyun...

Doğru muydu?

-milkşeyk.
(Geç geldiği için çok üzgünüm)

Chanbaek's secret roomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin