Pohled Hope
Vyběhla jsem schody do pokoje a sedla si na postel.
Já- Nenávidím ho!
Harr- Koho? :O
Já- Stylese!
Harry- Kdo to je?
Já- Kluk co mě dvakrát zbil. Jeho parta si ze mně dělá srandu. Byl pře mým domem. Na pár minut jsem si myslela ,že jsi to ty.
Harry- Je to debil :)
Já- Jo , já vím :)
Zvedla jsem se a došla k oknu. Koukla jsem se na naši verandu. Harry seděl na schodech a plakal? Co to sakra? Hodila jsem na sebe černý kardigan a šla dolů. Vím ,že toho co dělám budu litovat. A to hodně. Otevřela jsem potichu dveře a došla po špičkách k uplakanému Harrymu a dala jsem mu ruku na rameno. Škubl sebou a koukl na mě. V jeho očích jsem našla... radost? "H-Hope?" vykoktal a stoupl si "Ano já vím ,že se jmenuju Hope" protočila jsem oči a divila jsem se ,jak s ním mluvím. Mluvím s ním ,jako kdyby mi neublížil. Harry se uchechtl a já bříškem palce setřela slzu ,která se kutálela po jeho líci. Zahleděl se mi do očí a já se v jeho smaragdech doslova topila. 'Ublížil ti!' 'Je to hajzl!' Otrhla jsem pohled a zavřela oči. Nebudu na něj hodná. Proč bych měla být? Ublížil mi tak moc. "Proč jsi brečel?" zeptal jsem se mile. Nesnáším svoji povahu. Fakt ,že jo. I ,když mi ublížil mám potřebu na něj být milá. "To- j-já" koktal a najednou se rozpršelo. "Kurva" zanadával a já se na něj koukla. Ted se nesnáším celkově. "Nechceš jít dovnitř?"
___________
Hi loves!
Líbí se vám to?
Prosím názory do komentů :)
♥I love you to the moon and back♥
Anet
ČTEŠ
Internet Friend
FanfictionDva lidé. Jedna konverzace. Nezničitelná láska. Cover- @123TANYA3210 PŘÍBĚH ZAČÍNÁ 1.1.2016