30

5.2K 261 7
                                    

Pohled Harryho

Usmál jsem se na ni a podíval se na obličej mojí nadšené matky "Tak vy sp-" nenechal jsem jí to dokončit a skočil jí do řeči "Ano mami" usmál jsem se a moje srdce poskočilo radostí ,když jsem si představil ,že jim to jednou řeknu a bude to reálné. Jako reálné to je ,ale já myslím náš 'vztah'. Táta vstal a objal Hope. Hlavně nežárli na svého otce... "Zůstaneš na večeři?" optala se jí máma a Hope se na mě váhavě podívala. "Jo, zůstane" usmál jsem se a přitáhl jsem si ji blíž. "Jdeme do pokoje" oznámil jsem "Harry doufám ,že máš k-" "Ne! Teda ano ,ale... bože mami!" vyhrkl jsem a tahal Hope ,která zadržovala smích. Otevřel jsem dveře do pokoje a hned ,jak jsme vešli jsem zabouchl dveře "Ta ženská dole není moje matka" pronesl jsem a dal si ruce na obličej. Místností se rozezněl melodický smích Hope. Co jsem ,ale nečekal bylo to co udělala. Svoje drobné dlaně položila na moje a sundala jsem z mého obličeje ,který je červený ,jak rajče.  "Ty se stydíš?" pozvedla obočí a já si ruce ,chtěl opět dát na obličej ,ale zastavila mě tím ,že mě... obejmula. Ona mě obejmula. Ruce jsem obmotal kolem jejího pasu a přitiskl si ji k sobě. Hlavu jsem zabočil do jejích vlasů ,když byla o něco menší. Nadechl jsem se její čokoládové vůně a zavřel oči. Chci ,aby se tohle malé stvoření vedle mě probouzelo a já se každé ráno mohl nadechnout její dokonalé čokoládové vůně ,kterou tak moc miluji. Miluji na ní vše. Její tmavě hnědé až skoro černé vlasy. Její zelené oči. Její dokonalé rty. Prostě je dokonalá. Odtáhla se a já se na ni usmál. Chytla mě za ruce a táhla mě k posteli na ,kterou mě posadila a sedla si na mě. "Takže budou se na nás ptát?" jednu ruku jsem jí obmotal kolem pasu a druhou jí položil na koleno. "Asi ano" "Tak jak jsme se seznámili?" zeptala se a zasmála se "No... škola, třída, přesazení" vyjmenoval jsem a slyšel kroky na schodech "Můžu dovnitř?" zeptala se máma. Otevíral jsem pusu ,že něco řeknu ,ale Hopeina ruka mi to znemožnila "Jistě!" řekla a usmála se na mámu ,která otevřela dveře. "Večeře je na stole" mrkla a odešla. 


Hra začíná...



__________

Hi loves!

Neumím skloňovat :D :D  Ale i tak doufám ,že sklonění jména Hope je dobře :D Jaký by se vám líbil pohled na tu večeři? Pohled Hope nebo Harryho? :) 

A už nám zbývá jen 7 částí a epilog! <3 Jsem moc ráda ,že se tato série líbí a přemýšlím nad druhou sérií ,ale nejsem si jistá :/

♥I love you to the moon and back♥

Anet

Internet FriendKde žijí příběhy. Začni objevovat