29

5.7K 266 13
                                    

Pohled Harryho

Zaparkoval jsem před naším domem a podíval jsem se na Hope ,která celou dobu koukala z okýnka. Kdyby jen věděla ,že jsem ten co si s ní píše. Jsem s ní v podstatě pořád ,jenom ve dvou způsobech. Osobně a internetově. Chtěl bych se chovat jako ten Harry ,co jí píše. Opravdu chtěl ,ale nemůžu. Musím být hajzl Harry ,který jí ubližuje. Věřte mi nenávidím se za to. Opravdu nenávidím. "Můžeme?" přerušil mě v myšlení její melodický hlas. "Jo" usmál jsem se a vystoupil z auta. Chtěl jsem jí otevřít dveře ,ale byla rychlejší. To ,že jsem jejímu otci řekl ,že spolu chodíme mě dělá šťastným. Můžu se jí dotýkat na veřejnosti a ona taky. Můžu si snít svůj sen o tom ,že spolu jednou budeme doopravdy chodit. Naši mi nikoho nechtěli dohodit ,ale to vědět nemusí. Chytl jsem jí za ruku a propletl si s ní prsty a sledoval její reakci. Zkřivila obličej a podívala se na druhou stranu. Bolí to... ubíjí mě to. Ubíjí mě vědět ,že mě v podstatě nenávidí. Kdybych jí to mohl říct. Ale na to se moc bojím ,že bych ji ztratil a to nechci. Ale vím ,že až jí to jednou řeknu budu litovat ,že jsem to neudělal dřív. Vím to... cítím to. Došel jsem ke dveřím a strčil klíč do zámku a otevřel dveře "Ahojte!" zakřičel jsem a dotáhl Hope dovnitř. Zavřel jsem za ní a sundal jí kabát. "Dík" pronesla otravným tonem. Pověsil jsem její i svůj kabát na věšák a chytl ji za ruku. Došel jsem i s Hope ruku v ruce do obýváku. Naši seděli na sedačce a sledovali zprávy ze světa. "Dobrý den" zašeptala Hope a já jí jako podporu stiskl ruku. Rodiče hned koukli na Hope a vyvalili oči a máma si stoupla. "Ahoj..." "Hope" zářivě se dívka do ,které jsem zamilovaný usmála. "Já jsem Anne" máma si s ní chtěla potřást rukou ,tak jsem jí chtíc nechtíc pustil. Najednou jsem na svojí ruce ucítil strašný chlad a dopadl na mě pocit samoty. Máma pustila ruku Hope a já si s ní hned propletl prsty. Usmál jsem se a podíval se na Hope. Na její tváři se mihl malinkatý úsměv ,který věnovala jenom mě.



___________________

Hi loves!

Mě se tahle část líbí ,protože jsem tu rozvinula Harryho myšlenky. Nevím jak vám ,ale mě se teda líbí jeho myšlenky rozvinout :) Líbí se to i vám? 

A docela mě zajímá jestli tohle někdo čte :D :D

♥I love you to the moon and back♥

Anet

Internet FriendKde žijí příběhy. Začni objevovat