Pohled Hope
"Odlétáme" řekl hlas kapitána a já zavřela oči. Jedu pryč z USA. Pryč z místa ,kde to začalo...
***Flashback***
Neznámé číslo - Ahoj :3
Já- Ehm ty jsi kdo?
Neznámé číslo - Je to podstatné?
Já - Vzhledem k tomu ,že bych si nerada psala s nějakým uchylem tak ano. Ano je to podstatný
Neznámé číslo - Stačí když tě ujistím že nejsem uchyl? :)
***End of first flashback***
Zavřela jsme oči a po tvářích se mi valily slzy. Četla jsem si naše zprávy a vzpomínala. Bolí to... strašně moc to bolí. Ohlédla jsem se a viděla ho sedět a plakat. Díval se do mobilu stejně ,jako já. Zvedl hlavu a věnoval mi pohled plný slz. Ach Harry... kdyby jsi věděl ,jak mě to bolí tě tak vidět. Opravdu moc to bolí. Odvrátila jsem od Harryho pohled a vrátila pohled na obrazovku mého Iphonu. Projížděla jsme si zprávy ,když se můj pohled zastavil na prstýnku. Jeho prstýnku...
Jak mohl říct to ,co řekl...
***Second flashback***
"V Londýně budeme stejní ,jak jsme byli. Ale jenom ve škole ,jinak spolu budeme. Budu ve škole ten samý Harry a bud-" všechna láska a nadšenost vymizela a vystřídala je zlost. "Děláš si prdel!? Budeš pořád ten samý děvkař Harry ,co mě mlátí?!" zakřičela jsem a sledovala jeho obličej. Lehce kývl a ani jednou se mi nepodíval do očí.
***End of second flashback***
Je to hajzl ,co mi přirostl k srdci. Jak moc ho nesnáším...
Já- Tak moc to bolí vzpomínat. Tak moc... Zlomil jsi mě Harry zlomil jsi mě. Už to nebudu já! Už budu zlomená... Nemluv na mě a bud takový ,jaký jsi byl a vždycky budeš. Bud prostě Děvkař Harry ,co mě mlátí a jednou si myslel ,že mě má rád... Co bylo v USA zůstane v USA.
Poslala jsem to... Opravdu jsem to poslala. Opřela jsem hlavu o okýnko.
Co bylo v USA zůstane v USA.
__________________
Hi loves!
Moc se omlouvám ,že jsem včera neposlala epilog ,ale je tu dnes!
Nevím ,kdy druhou sérii odstartuju ,ale jakmile začne ,tak vám dám vědět.
Snad semnou do té doby zůstanete :)
Můj blog- www.blogmadeintheam.simplesite.com
Takže... Moc moc moc všem děkuji za tu aktivitu ,co byla u tohohle příběhu :) Moc si toho vážím opravdu moc.
Jsme #33 v Fan fikce <3 <3
Všem moc děkuji :) Snad budete číst i druhou sérii :)
Moc bych vás prosila at mi dolů do komentářů napíšete váš názor na první sérii <3
♥I love you to the moon and back♥
Anet
ČTEŠ
Internet Friend
FanfictionDva lidé. Jedna konverzace. Nezničitelná láska. Cover- @123TANYA3210 PŘÍBĚH ZAČÍNÁ 1.1.2016