31

5.6K 254 13
                                    

Pohled Hope 

Vyšla jsme z jeho pokoje a přemítala si v hlavě na ,co by se mohli ptát. "Připravená začít hru?" zašeptal mi Harry do ucha a chytl mě za ruku "Připravena" usmála jsem se a propletla si s ním prsty. Překvapuju samu sebe. Sešli jsme ruku v ruce do jídelny a sedli si vedle sebe ,tak jako dneska ráno. "Tak tady to je" řekla Harryho máma a dala před nás velký talíř s řízky. Prosím kuřecí, prosím kuřecí... Harry si nabral jeden opravdu velký a já jenom vyvalila oči. To toho tolik sní? Vzala jsem si ten nejmenší a koukla na Harryho. "To ti stačí?" vykulil na mě oči "Ano, stačí. Nechci být tlustá" zašeptala jsem a Harry mi dal na talíř další řízek. Naklonil se k mému uchu "Jsi perfektní" z jeho hlasu se mi udělala husí kůže. Já jsem dneska nějak divná! "No a jak jste se poznali?" Harryho máma si sedal a vedle ní jeho táta. Tak jo... škola, třída, přesazení. "No v naší třídě. Moc jsem v hodině mluvila s kamarádkou a ,tak mě učitelka přesadila k Harrymu" usmála jsem se a koukla na Harryho ,který se usmíval. Ok nejsem jediná divná... "A jak dlouho jste spolu?" zeptá se jeho táta a zpanikařím. "Dva týdny" řekne Harry v klidu. Dva týdny... proč mi přijde ,že ještě něco trvá ,už dva týdny. "Ahojte!" zakřičel dívčí hlas a do jídelny vešla dívka jemně hnědými vlasy. "Ahoj Gemmo tohle je Harryho přítelkyně" řekla Anne nadšeně a já se podívala na Harryho a nadzvedla obočí "Sestra" zašeptal a já kývla. Vstala jsem a došla k ní "Ahoj jsem Hope" natáhla jsem k ní ruku. "Gemma" objala mě a já jí obětí opětovala. "Ukážu ti fotky Harryho ,když byl malý" vypískne a já se zasměju. Dámy a pánové mám možnost vidět malého Harryho Stylese. "Gemmo myslím ,že ji to nebud-" Harry nedokončil větu "Ale jasně ,že budě" řekla jsem a vyplázla na něj jazyk "Jdeme?" zeptala jsem se jí "Jo" usmála se a táhla mě k ní do pokoje. Sedla jsem si na její postel a Gemma hned donesla album ,které otevřela. "Jak dlouho jste spolu?" zeptá se a usměje se na mě "Dva týdny" usměju se a kouknu na fotky. Wow... byl rozkošný. "On je sladký" vypísknu ,aniž bych si uvědomila ,že jsem to řekla nahlas. "Jo to byl" zasměje se Gemma "Chceš ji?" zeptá se a podívá se na mě. Harry Styles je člověk ,který mi začíná lézt pod kůži. Je to neuvěřitelné ,když vím jak se ke mně chová ,ale když hrajeme naši hru je milí a pozorný. "Ano, děkuju" usměju se a přijmu Harryho fotku. Už ho budu mít u sebe pořád...



__________________

Hi loves!

Jak jsem četla vaše komentáře zdá se ,že druhou sérii chcete :3 Jsem moc ráda ,že ji chcete ,protože jsem se rozhodla .... počkejte si.... počkejte si..... UDĚLAT DRUHOU SÉRII!!! <3 <3


♥I love you to the moon and back♥

Anet

Internet FriendKde žijí příběhy. Začni objevovat