Pohled Harryho
"Nechceš jít dovnitř?" to myslí vážně? "J-jo" vykoktal jsem. Otevřela dveře a vkročila. Nesměle jsem vkročil za ní a sundal jsem si kabát. Potom i boty a vydal se za ní. Vešli jsme do kuchyně ,kde se na mě otočila "Jdi do obýváku" řekla "Teda nechceš se kouknout na film?" opravila se a já se usmál. "Jo" jediné na co jsem se zmohl "Ok ,tak pojd já udělám popcorn" došli jsme do obýváku a já se posadil ,zatímco Hope odešla do kuchyně. Rychle jsem ze svých skinny jeanů vytáhl svůj Iphone. 1 nepřečtená zpráva. Otevřel jsem ji.
My hope ♥- Bože, já ho pozvala dovnitř :( Pomoc Harry. Máte stejný jméno ,ale každá jste jiný:D
Kdyby jsi jen věděla.
Já- Vydrž to :) Ukaž mu ,kdo jsi zlato :*
My hope ♥- Dobře :* Bojím se :/
Já- Bud sama sebou :)
Slyšel jsem krok a tak jsem rychle mobil schoval a ohlédl se. Hope nesla misku s popcornem a nesměle si sedla na pohovku. Sedla si na uplný kraj pohovky ,což mě zamrzelo "Pojd blíž já nekoušu" zašeptal jsem "Prosím" dodal jsem neslyšně. Koukl jsem na ni přeš řasy a sledoval její udivený výraz. Přisedla si blíž ke mně a mě se vytvořil úsměv na tváři. "Tak co si pustíme?" zeptala se "Co se ti líbí?" odpověděl jsem otázkou "Ty ne" zasmála se ,ale mě to bolelo. Usměv mi mizel z tváře "Promin" pípla. "Já jen nechci ,aby jsi si myslel ,že s tebou hned chci třeba chodit Harry. Nevím jaký jsi. Znám tě jako kluka co mě zbil ,ale možná. Zdůrazňuji možná bych ti to odpustila ,ale musím tě poznat" řekla a stiskla mi dlan ,kterou jsem měl položenou na mém stehně. Usmál jsem se a kývl. Koukl jsem na ni a ona se usmála.
Pohled Hope
Co jsem to kurva řekla? Já nevím jestli jsem mu schopná odpustit. Ale ted se jeví jako slušný kluk. Ale znám ho dost dobře. Děvkař. "Tak zavři oči prosím" zaprosil oči a já je zavřela. 'Jsi taková kráva Hope!' zanadávala jsem si v duchu. "Řekni číslo" "Tři" odpověděla jsem "Hvězdy nám nepřály babe!" vykřikl a já otevřela oči. Přede mnou leželi filmy a Harry držel v ruce 'Hvězdy nám nepřály'. Zasmála jsem se a vstala. Došla jsem k němu a chytla to CD. Dotkal jsem se Harryho ruky a koukla na něj "Obejmeš mě?" zaprosil. Zarazil mě ,ale i tak jsem se usmála a svoje ruce obmotala kolem jeho pasu. Harryho ruky spočinuly na mých zádech ,kde mě konejšivě hladil.
________________
Hi loves!
Jsou sladcí a já mám pocit ,že z nich dostanu cukrovku :D
♥I love you to the moon and back♥
Anet
ČTEŠ
Internet Friend
FanfictionDva lidé. Jedna konverzace. Nezničitelná láska. Cover- @123TANYA3210 PŘÍBĚH ZAČÍNÁ 1.1.2016