Pohled Hope
"Co?! Ne!" zakřičela jsem "Hele naši mě chtějí dát s někým dohromady a já ,už řekl ,že někoho mám" pokrčil rameny "Tak si sežen šlapku!" "Hope prosím. Jo díky" odpoví si sám. Usměje se a vyjde z kuchyně "Jo jasně moc ráda ti pomůžu" řeknu ironicky a zašklebím se. Vezmu skleničky a naliji do nich džus. Vezmu je a nasadím úsměv. Vejdu do jídelny "Tady to je zlato" poslední slovo řeknu a divně se zašklebím ,protože mi to prostě nejde přes jazyk. "Děkuji" usměje se a já si sednu vedle něj. "Tak pane mohl bych Hope vzít k našim. Chci ji představit" dá mi ruku na stehno a já se falešně usměji na tátu "Ale jistě" táta přikývne a já se nakloním a dám svoji dlaň na Harryho ruku na mém stehně "Moc ráda" řeknu a shodím Harryho ruku a on se bouchne o stůl "Bože ,zlato jsi v pořádku? " řeknu hraně "Jo. Jsem" řekne a spraží mě pohledem "Super jdu se převléct" odešla jsem od stolu a došla do pokoje a převlékla jsem se do úzkých bílých jeanů a šedého trika s dlouhými rukávy. Vlasy jsem si sčesala do culíku. Vzala jsem si mobil i klíče a sešla dolů za mým 'přítelem'. "Můžeme ?" zeptal se ,jakmile jsem sešla schody "Jo" usmála jsem se a chytla ho za ruku "Ahoj tati!" zabouchli jsme dveře a já hned pustila jeho ruku. "Kde máš auto?" "Tamhle" ukázal na své auto a já si tam v pohodě došla. Do čeho jsem se to dostala...
___________________
Hi loves!
Dneska další část :D Nějak mě to nutilo ji přidat :D A btw. začínám mít ráda Miley :3 Ale to sem asi nepatří ,co? :D No ale chci vás poprosit ,když už jsme u těch zpěvaček,aby jste mi do komentářů jestli máte rádi Arianu Grandu ,protože já ji miluju :3 Prostě moje queen <3
♥I love you to the moon and back♥
Anet
ČTEŠ
Internet Friend
FanfictionDva lidé. Jedna konverzace. Nezničitelná láska. Cover- @123TANYA3210 PŘÍBĚH ZAČÍNÁ 1.1.2016