#Bölüm 5

9.2K 307 51
                                    

Oha !! Oha Hayvan !
Oda ma!? Benim odama ..Yukarı yani?
Bildiğiniz kısa yollu kalp krizi geçiriyordum.O nasıl oluyorsa.

"Ne odası be ne odası!"Hay allah kahretsin Hatice teyze izin alıp erken çıkacak zamanı bulmuştu.(evde çalışan tontiş teyze)

"Banyoda falan mı yatıyorsun yoksa?"

"Bırak dalgaya vurmayı.Seninle odama bile çıkmam ben!"

"Şuan espirimi yaptın duru? Bir saniye güleceğim yeri kaçırdım baştan alır mısın?"

Birde ukalalık yapıyor piç.

"Evimde ne işin var Batu?Neden geldin!?"

"Dedim ya Canım istedi"

"Her canın istediğinde evime gelemezsin anladın mı!"

"Yapma ya kim yapacak bunu?"

"Sana söylediğime göre?"

"Buna sen karar veremezsin ufaklık.Keyfim ve kâhyası nasıl isterse öyle yapacağım.Ve şuan kesinlikle odana çıkmamız gerekiyor."

Yok.Kene yapıştı gitmiyor.Nerden saydırdım arkasından resmen hayatıma mani oluyor söylediklerim.Alev sürtüğüne de ispitliğinin cezasını Batudan kurtulur kurtulmaz verecektim.O kız yüzünden düştüğüm durumlara bak!
Ah baba ah neolurdu doktor olmayaydın,kızın elden gidiyor.İçim arsız bela dinleyip bileklerini keserken batunun dürtmesiyle toparlandım.

"He"

"Ufaklık dediğime bakma amma öküzmüşsün."

"Bana öküz diyene bak pis zorba!"

"Odan diyorum.Çıksak artık."

"Kapı diyorum,gitsen artık"

Batu dudaklarını yalayıp çenesini sıvazladı.Yavaşça bileğimden tutup kendine çekti.

"Sanırım zor kullanmanın tam zama..."

derken hayatımın en güzel sesine döndüm, zil.Tabi Batu gibi zorba bir adamla aynı evde gecenin 10'nunda tek başınaysanız bu ses sizede böyle gelebilirdi.Kapı çalıyordu iki ihtimal vardı 1.si Eftelya eve gitmekten vazgeçmişti ki yapar bunu çatlak.
2.si karnımında onayladığı pizzacı.

Öğrenmenin tek yolu vardı.
Batuya dönüp sırıttım " Kapı! "
bileğimide elinden kurtarıp kapıya koştum.Omzumun arkasından Batuya baktığımda bir kaç küfür savurduğunu duydum.Bu haline istemsizce kıkırdadım.

Zil birkere daha ısrarla çalınca "Geldiiiim" diye bağırdım.

Her ne kadar 1.ihtimalın çıkmasını istesemde karşımda gördüğüm pizzacıyla kurtuluş planlarım suya düşmüştü.
"Ne diye sözümü dinleyip gelmiyorsun ki "

"Anlamadım Abla?"

"Ha yok sana demedim kardeş"
Kardeşmi yok artık...

"Nakit mi kredi kartımı abla?"
Bu çocuk bana bir kere daha bana abla derse yumruğu yüzüne geçirecektim.Rahat benden bi 3,4 yaş büyük duruyordu,buda menopoza girmişim gibi hissetmeme neden olmuştu.

"Nakit" dedim sertçe.Arkamdan sinsice gelen Batu pizzacı çocuğa 100 tl fırlatıp kaybol dedi.
Hayır yani amaç?

"Onunkini alma ben vereceğim"dedim.Batu lafa atlayıp

"Ben gay değilim "dedi.Pizzacı çocuk deli olduğumuzu sanıp birden koşmaya başlayınca.Batuya kötü kötü baktım.

"Nee bakıyorsun be yalanmı söyleseydim allah allah."

SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin