Okula gitmeye halim yoktu.Eftelyanın 20 kere falan aramasıyla zar zor kalkıp giyindim.Biraz boğazım acıyor ve öksürüyordum sanırım dün gece üşütmüştüm.
Eftelyayla okulun bahçesinde buluşmuştuk,bana kocaman sarıldıktan sonra çarprazımızda ki banka oturduk."Ne kadar kaldı dersin başlamasına?"
Saatime bakıp Eftelyaya döndüm."10 dakika kadar."
"Iyimiş bekleyelim bakalım."
Sırıttım.Bahçeye giren abartılı araba sesine doğru baktık.Kimin olduğunu tahmin etmek zor değildi.
Batu enis ve ceyhun sırayla arabadan inmişti.En son kapı açıldığın da arabadan inen Aleve baktım.İstemsizce bulanan midemi aldırmadan Eftelyaya döndüm."Kalkalım mı?"
"Bilmediğim birşey mi var Duru?"
"Anlatacağım."
Eftelya kaşlarını kaldırıp bana bir bakış attı.
"Cidden.""Peki Tamam kalkalım."
Biz Eftelyayla toparlanırken Batu önümüzden geçti.Sanki dün gece beni öpen o değilmiş gibi,yüzüme bile bakmadan ilerlemişti.Kendime lanetler edip sızlayan içime acıdım.
Ayağa kalktığım da başım dönmüştü.Allahtan Eftelya hemen kolumdan tutmuştu.
"Duru sen iyi misin?Sesin de bi tuhaf zaten,solgun gözüküyorsun.İstersen girmeyiz derse hı?"
Eftelyadan destek alıp doğruldum.
"Şey dün gece üşütmüşüm.İyiyim."
"Evde üşütmeyi nasıl beceriyorsun kızım sen.??"
Eftelyadan mahzupça gözlerimi kaçırdım.
"Heee şimdi ayıkıyorum mevzuyu.Dün gece neredeydin neler oldu anlatıyorsun çabuk.!?"
Sınıfa doğru yürürken Eftelyaya dün geceyi özet geçip anlattım.
"Ohaa!" " Ee o zaman bu salak Alevin Batunun yanında ne işi var hala?"
"Bilmiyorum.Yüzsüzlük mü aptal aşık mı anlamış değilim."
"Batu dün seni öptüyse bugün neden görmezden geldi peki?"
"Onu da bilmiyorum Eftelya.Gerçekten çok yoruldum artık ona kafa yormaktan."
"Benimkide sorumu piçin teki işte neden aramaya gerek yok.Piç çünkü piçç başka açıklaması yok."
Sinirli Eftelyaya şaşkınca bakıp istemsizce gülümsedim.Sinirlenince çok tatlı oluyordu şaşkın.
"Tamam sakin ol."
"Kaptırdım yine napayım."oda gülüyordu.
Sınıfa girdiğimizde Batu en arkalara kurulmuş sınıftakileri izliyordu,gözleri beni bulunca ifadesizce baktı.Benimse gözlerim Batunun oturduğu sırayı yokluyordu.Sanırım Alevin nerelerde olduğuna bakınıyordum.Umursamadan kafamı çevirip boş biryere oturdum,Eftelya da yanıma oturdu.Hoca birazdan gelirdi.
Eftelya oturur oturmaz telefonuna gömülmüştü.
Çantamdan not tutmak için getirdiğim defteri çıkardım.Küçük kalemliğimden bir kalem alarak karalamaya başladım.Çizimim oldukça iyiydi,çokta severdim çizmeyi.Enis ve Ceyhunla konuşan Batuya baktım.Arada bir sırıtıyordu.Bu manzara nadir görülürdü Batu da.
Ben baktıkça elim istemsizce gitti deftere dudakları burnu gözleri bembeyaz dişleri.."Şhh kimi çiziyon lan."
Eftelyanın koluma vurulmasıyla defterde büyük bir çizik oluştu.
"Ah."
"Oha Batu." Eftelyanın kolunu cimcikledim.Ağzını zar zor kapayabilmişti.
Eftelyanın sesi birden çok çıkmıştı,sınıfta sanki anlaşmalıymış gibi birden susunca Eftelyanın sesi duvarlarda yankı yapmıştı.
Eftelya mahzupça
"Pardon." dedi.Batu o sırada bize dönmüş ne oluyor? der gibi suratıma bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
Teen FictionBazen katlanabileceğiniz en son kişi,onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir.Birbirleriyle olamayan ayrı da kalamayan iki kişinin hikayesi. Yeni Bir Hayat Yeni Bir Ülke Yeni Bir Okul. Sadist Korkusuz ,Acımasız Siyahın sonsuz tonu olan bir çocuk . Onu...