#Bölüm 11

7.2K 233 183
                                    

Şarkı önerisi;

Christina Perri;Human.(Önerdiğim tüm şarkıların lütfen türkçe sözlerinide dinleyin :) )

***

Batudan nefret ediyorum!

Neden herşeyi zorlamak zorunda ki?!
Bu zorbalığıyla nereye kadar gider di bilemiyorum.

Beni babamla tehdit etmişti.Koridora yöneldiğinde kafamda dönüp dolaşan "gidemezsin" leri bir kenara bırakıp peşinden koştum.

"Bunu yapamazsın!"

Batu arkasına dönüp beni baştan aşağıya süzdü ve güldü.

"Yapacağımı çok iyi biliyorsun Duru."

"Yapamazsın çünkü!"

Batu bana doğru yaklaşıp gözlerini gözlerime dikti.

"Dinliyorum,devam et."

Yüz hatları sertti.

"Çünkü ne!" diye kükredi.Yutkundum.

"Çünkü seni buna pişman ederim.!"

Açıkcası ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yoktu.Birden ağzımdan çıkıvermişti işte.Hem çıktıysa da çıktı,korkacak hiçbirşey yoktu.Inceldiği yerden kopacaktı zaten.

Batu kahkahayı patlattı.
Ha çok komik zaten.

"Sahi mi ufaklık? Sen mi yapacaksın bunu?"

"Evet ben yapacağım! Hem bana ufaklık demeyi de kes."

Batu iyice yaklaşmıştı nasıl oluyor da sırtım bir şekilde duvara yapışıyordu anlam veremiyordum.

"Az önceki sahneyi canlandırmak için nasıl can atıyorum bilemezsin.Aptallığın beni çıldırtıyor."

"Sensin aptal olan pis zorba!"

"Yerinde olsam susmayı tercih ederdim,aksi taktirde bunun olmasını ben sağlayacağım."

Sırıtıyordu.

Hemen elimi ağzıma getirdim.Pis sapık neolacak.

Batu alnını alnıma dayadı.
Zarif ,ince, uzun parmaklarıyla elimi çekti.Nefes alışım yavaş ve derindi.Parmaklarını dudaklarımın üstünde gezdirdiğinde nefesimi almayı çoktan bırakmıştım.

Gözlerim kapalıydı ve dudaklarım istemsizce öne kıvrılmıştı.Midem bulanıyordu ve hislerim çoktan beynimi ele geçirmişti.İçimdeki Duru ''Ne yaptığını sanıyorsun sen,kendine gel!'' diye çığlık atarken diğer, Duru ''amaan akışına bırak.'' diye üsteliyordu.Cidden nasıl bir psikoloji yaşıyorsam içim bile saçmalıyordu.

''Ah Duru seni öpmem için bana yalvarıyorsun.''

Gözlerimi açtığımda ileri uzatılmış bir çift dudak ve alaycı bir şekilde bana bakan Batu duruyordu.Elini duvara koymuş sırıtıyordu.

''Seni zorba ve pislik birinin öpmesine izin veremem, bunu sana yapmam doğru olmaz değil mi?''

Sırıtması kahkahaya dönüşmüştü.

''Senden nefret ediyorum nefrett!''

''Öyle deme ama.Benim de duygularım var.İnsanız sonuçta.''

Şakadan dudaklarını öne büzmüştü.Hayır hiç tatlı değilsin.

''Öylemi?Duyguların ve insan olduğundan ben biraz şüpheliyimde!''

''Akşama plan yapma.''

''O niye!''

''İşimiz var''

SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin