genç adam, dışarı çıkmış dolaşıyordu.dışarıda dolaşmasının tek nedeni: kedi, kedi ve kedi.
genç kızın onları susturamayacağını anladığı için artık kulağına tıkaç takıyordu ya da müzik dinleyerek uyuyordu.
kedileri "ilişkiye atılma" merasimine engel olduğu günden beri genç kızla görüşmemişti.- daha doğrusu, kapısına gitmemişti.-
çocuk parkına girdiğinde uzun saçlı bir kızdan başka kimse olmadığını gördü. genç adam, kızın ne yaptığını merak edip kızın yanına yaklaştı.
torbaya kum dolduruyordu. ama kim torbaya kum doldurur ki?
kız, kumu ağzına kadar doldurduktan sonra ağzını bağlayıp ayağa kaltığında genç adamı görünce irkilip çığlık attı.
p: tanrım! namjoon sen nerden çıktın?!
n: pe beul? senin burada ne işin var?
p: görmüyor musun? kum dolduruyorum.
n: kum dolduracağına kum satın alsana.
p: neden paramı boşa harcayayım? salak mıyım ben?
n: hayır?
genç adam, genç kızla konuşmaya devam ederken kilolu bir güvenlik koşarak ikisinin olduğu yöne geliyordu.
''hey! gene mi sen?! şimdi de ortağınla mı çalışıyorsun? bu sefer seni yakalayacağım!''
genç kız, kilolu güvenlik görevlisini görünce kum dolu torbayı hızlıca çantasına koydu.
n: ne oluyor?
genç adam, sinirle gelen kilolu güvenlik görevlisinin derdini anlamaya çalışırken genç kız, genç adamın elinden tutup hızlıca birlikte koşmaya başladı.
p: zamanımız yok! sana sonra anlatırım!
ikisi kilolu güvenliği atlatmak için delice koştuktan hemen sonra derin bir nefes aldı.
genç adam, elini kapan genç kıza şaşkınlıkla bakıyorken genç kız umursamayıp genç adamın elini bıraktı.
genç adam kafasını kaldırarak kıza baktı.
genç kızın zerre umurunda değildi.
ikisi soluklandıktan sonra genç adam sırıtarak yere oturdu, kız ise duvara yaslandı.
n: anlatacak mısın?
genç kız omuz silkip anlatmaya başladı.
p: bilirsin, kedilerimin işini görmesi için kum gerekiyor. daha önce tuvalet eğitimi verdiğim için evde sürekli kumlar olmalı. tabii evim kirli değil. işte her neyse, bu kilolu manyak güvenlik bana kafaya takmış. sürekli kum aşındırırken beni yakalıyor cidden sinir bozucu!
genç adam gülmeye başladıktan hemen sonra suratını ciddi bir ifade aldı.
n: baksana, kedilerine nasıl bakabiliyorsun? evine girdiğimde pek bir eşyan yoktu.
genç kızın aniden suratı düştüğü hemen ardından burkukça gülümsedi.
p: yalnız biriyim, ailemden para almıyorum. kedilerimi part-time işlerden kazandığım parayla geçindiriyorum. sanırım onlar benim tek dostum.
n: anladım, üzgünüm.
kız sırtını duvardan alıp enerjik hâline geri döndü.
p: evime gelip bir kahve içmek ister misin?
genç adam omuz silkip ayağa kalktı. üstündeki tozu hemen attıktan sonra kıza döndü.
n: sanırım benimde bir kafein'e ihtiyacım var.
ikisi birbirine gülümseyip genç kızın evine doğru yola koyuldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anti-catty ➼ namjoon
Kurzgeschichten"kedilerden nefret ederim." kız omuz silkti. "üzücü, aynı kedilere benziyorsun." @_minguinho_ için yazılmıştır. [2016-2021, yeniden yayımlanan düzeltilmemiş hikâye.]