♡10

1.4K 159 155
                                    

genç adam poşetlerini yere koyup cebinden anahtarını çıkardığı sıra göz ucuyla karşısındaki daire kapısına baktı.

anahtarını kapı kilidine sokup bir kaç çevirmeden sonra içeri girdi. kedisinin miyavlamalarını işitirken elindeki ağır poşetleri mutfağa koydu.

genç kıza sevgisini açtığından beri onunla konuşmuyordu, konuşamıyordu.

bir yerde karşılaşsalar kız onu görmezden geliyor ve işine devam ediyordu.

o, kızın üstüne gitmemek için sessiz kalıyordu. kızın cevap vereceği zamana bekliyordu sabırla...

kedisini eline alıp televizyonun karşısına geçti. sıkıcı programları izlemesi kedisinin patileri kumanda da geziyor olmasıydı.

bunu umursamayacak kadar canı sıkkın ve depresyondaymış gibi hissediyordu.

birkaç saat daha televizyona baktıktan sonra başını cama çevirdi.hava çabucak kararmıştı. tekli koltuğundan kalkıp gerildi. kedisini kontrol ettikten sonra bilgisayarını eline alıp youtube'da saçma sapan videolar izlemeye başlıyordu. kim her şeyi mahvederken yumurta kullanır ki?

işte, buna depresyon deniliyordu.

genç adam videoları izlemeye devam ederken dairesinin kapı zili çalmıştı. videoyu durdurup kapısını açmaya gitti.

kapının göz deliğine bakmakla uğraşmayıp kapıyı direk açtı. karşısındaki kızı görünce göz bebekleri aniden büyüdü.

p: müsait misin?

kız saçlarını kaşıyarak sorusunu genç adama yönelttiğinde gözlerini yere çevirmişti. genç adam kenara çekildi.

n: evet, buyur.

kız terliklerini çıkardı. elindeki poşeti bileğine geçirip oturma odasına geçti. kız ikili koltuğa oturduğunda genç adam tekli koltuğa oturmayı tercih etti.

p: nasılsın?

kız ona gülümseyerek sorusunu yönelttiğinde. ensesini kaşıyarak cevap verdi.

n: fena değil. sen?

p: iyiyim çünkü yeni bir kedim oldu!

'ondan hoşlandığımı kesinlikle unutmuş.' diye düşündü genç adam. içindeki hayal kırıklığını bir kenara bırakıp kıza gülümsedi.

n: demek 6 kedin oldu? buna sevindim! adı ne?

p: hayır aslında 7 tane kedim oldu. bak sana ne göstereceğim!

kız tekli koltukta, genç adamın tekli koltuğuna yakın ucuna kayıp bileğindeki siyah poşeti karıştırmaya başladı.

n: ne göstereceksin?

p: bekle! ah! buldum!

kız poşetten bir kedi kulağı tacı çıkarıp genç adama taktı.

p: bak, işte yeni kedim!

genç adam ne olduğunu anlamayıp kızın yüzüne bakarken oturma odasına giren küçük kediyi kucağa alıp havaya kaldırdı.

p: bak! 7 tane kedim var!

n: ne?

n: sen şimdi...

n: gerçekten mi?

n: bekle!

n: şaka yapmıyorsun değil mi? benim hislerime karşılık mı veriyorsun?!

kız kucağındaki kedinin başını severken başını sallayıp onayladı.

p: senin önceki günler yüzüne bakamadığım için üzgünüm. idrak etmem zaman aldı.

genç adam tekli koltuktan kalkıp ikili koltuğa oturup kıza sımsıkı sarıldı.

n: pe beul seni seviyorum!

kızın yanakları allanmaya başladığında genç adamın kollarını çekti.

p: kedim olduğuna göre. sahibini dinleyeceksin değil mi namjoon-miyav?

n: namjoon-miyav?

kız gözlerini devirdi.

p: şimdi dediklerimi teker teker yap. geç karşıma.

genç adam, kızın karşısına geçip yere oturdu kız pişkince sırıttı.

p: bileklerini bük. ve hafifçe salla ara sıra tatlı bir şekilde ''miyav'' de.

n: sen ciddi misin?

p: kediler konuşamaz, sus. hadi! kedisin sen!

genç adam bileklerini büküp hafifçe salladıktan sonra kalın sesini ince yapabildiği kadar yapıp miyavladı. kız kollarında bağdaş kurmuş başını sallıyordu.

p: şimdi mart ayındaki kediler ol. çekici bir şekilde miyavla.

genç adam kalın sesiyle miyavlarken pati hayal ettiği ellerini salladı. kız gülmemek için dudaklarını ısırdı. genç adamın gıdığını okşadı.

p: burada mırlayacaksın.

n: bunları birine anlatırsan seni öldürürüm.

p: şş, kediler konuşamıyor namjoon-miyav.

genç adam gözlerini devirdiğinde mırladı.

kız gülmemek için başını yana çevirdi.

n: beni böyle seveceksen, zor pe beul...

p: tamam. şimdi asıl şeye geldik.

kız yanağını çevirip yanağını işaret etti.

p: sahibine bir öpücük ver.

genç adam gülümseyip ayağa kalktı. kızın yüzünü ellerinin arasına aldı ve kızın dudaklarını kendi dudaklarıyla birleştirdi.

genç adam kızdan ayrıldığında genç kız onun koluna sertçe vurdu.

p: yanak demiştim! sen sahibine itaatsiz bir kedisin!

genç adam kolunu ovuştururken sırıttı.

n: kediler nankördür! bence namjoon-miyav güzel dudaklara sahip, değil mi?

kız gözlerini devirip genç adama sokuldu.

p: maalesef evet.

genç adam kıza sımsıkı sarılıp onun yüzünü izledi.

-

ve final. ♡ 

bu hikâyeyi telefonumda ''malmon'' olarak kaydettiğim kişi için yazdım ve bitirdim.

umarım beni ve bu hikâyemi sevmişsinizdir!

okuduğunuz için çok teşekkürler!

bu hikâye tüm hayvan ve kedi düşkünlerine gelsin, yey! ♡
 











anti-catty ➼ namjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin