genç adam, kendi evinde genç kızı ağırladığı için telaşlı davranıyordu.dağınık taraf çok yoktu ama her türlü utanacaktı!
genç kızın umurunda değildi şu an tek odak noktası yavru kediydi.
p: kedinin adını ne koymalıyız?
genç adam kızın karşısındaki koltuğa oturdu.
n: bilmiyorum. kediyi sadece korkumu yenmek için aldım.
p: ileride sana bir dost olacak namjoon. bu hayvanları o kafeslerden kurtarman çok hoş ama barınaktan sahiplenmeni isterdim.
n: ilanlara baktım ama hepsi 2-3 yaşındaydı. bu yüzden evcil hayvan dükkanını daha iyi buldum.
p: pekâlâ, orası beni ilgilendirmez. bu şirin pufuduk, tatlış, minnak, ultra tatlı minnak pufuduk yavru kedinin adını ne koyalım?
n: isim bulmada kötüyümdür, sen bul.
genç kız kediyi severken bir süre düşündü aklına bir isim gelince yerinden sıçradı.
p: buldum! doris'e ne dersin?
n: anlamını biliyor musun?
p: sanırım mitolojide "deniz tanrıçası" olarak açıklanıyor.
n: moris yapsak, kedi tanrıçası mı olur?
genç kız, genç adamın esprisine karşılık gözlerini devirdi.
p: her neyse, fikrin nedir?
n: beğendim. adı doris olsun.
p: adını doris koydum. morisin yolu.
n: esprin berbattı!
genç kız yüzünü ekşitip genç adamın koluna hafifçe vurdu.
p: sanki seninki harikaydı! hah!
genç adam gülmeye başladığında genç kız da ona katılmıştı.
ikisinin gözleri aynı anda buluştuğunda ikisininde yukarı doğru kıvrılan ağzı dümdüz olmuştu.
birbirin gözlerine kaç saniye baktığı bilinmez ama ilk kaçıran taraf genç kız olmuştu.
ayağa kalkıp kapıyı açtı.
p: ehem, doris ile ilgili bir problem olursa beni ara.
n: bende numaran yok.
genç kız, genç adamın telefonunu alıp kendi numarasını tuşladı. çaldırdıktan hemen sonra aramayı iptal edip telefonu genç adama geri uzattı.
p: artık var, görüşürüz!
genç kız karşısındaki dairesine girip kapıyı kapadı. genç adam büyük bir iç çekti.
-
multimedyada, pe beul'un dişi kedisi afrodit var. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anti-catty ➼ namjoon
Short Story"kedilerden nefret ederim." kız omuz silkti. "üzücü, aynı kedilere benziyorsun." @_minguinho_ için yazılmıştır. [2016-2021, yeniden yayımlanan düzeltilmemiş hikâye.]