Seznámení s L.A

93 6 0
                                    

Přišla jsem k recepci za kterou seděla asi nejspiš asiatentka."Ahoj je tu Christian Coma?Přijela sem až z Londýna a potřebovala bych s nim mluvit"doufala sem že se zvedne a pujde pro něho.Ale ona mě ignorovala a psala dál něco na mobilu.Tak sem ji taky ignorovala koukla na tabuli na ktery byly rozkreslesný patra a já hledala nahravaci mistnost.Našla sem jí a rychle sem se rozběhla do 3 patra naštěsti tam byl výtah a já asi tisíckrát zmáčkla tlačítko na přivolání a vyčkávala na příjezd."Slečno stujte tam nemužete!"křikla a výtah přijel.Nastoupila a nahoře na mě čekalo nepříjemné překvapení v podobě ochranky."Pusťmě a kopala sem kolem sebe "křičela sem a mrskala sebou.Prošli sme kolem te mistnosti a ja viděla CC-ho."Christiane Como!To jsem já Olivie!!"nic se neozvalo a ja začla sem brečet a čekala až se objevim na zemi před studiem.NEtrvalo to ani 2 min.a opravdu sem se o itla na chodníku u zadního vchodu."Kurva víte kdo já sem!?"začla sem nadavat."Jo víme si jen fňukaná hloupá faninka"začli se smát a já si přitáhla kolena k hlavě a začla brečet.Asi po 5 min. se otevřeli dveře a někdo mě chytl kolem ramen a ja sebou cukla a koukla před sebe a vidím Christiana."Sestřičko"řekl a já ho okamžitě obejmula a začla znovu brečet štěstím.Asi po dalších 10 min. sem se od nej odtahla a on se usmal."Co tu dělàš?" "Přijela sem protože me Hellen chtěla dát do pasťáku že sem hodila za školu,a taky sem měla zapisy u fizlu." "Promiň mi že sem tě tam nechal" "To je dobrý ona nevi že tu sem le asi ji to brzy dojde "a znovu jsem ho obejmula a on mě potom zvedl a zavedl na recepci"Hele bracha delej chvilku že mě neznáš"odběhla sem a bezela do nahravaci mistnosti kolem recepce a poschodech protoze si ochranka bude myslet ze pojedu vytahem.Vybýhala sem poslední patro a nahoře na mě čekalo pěkné překvapení stál tam Andy.Jevšimnul si mě protože telefonoval."Nečekej že se k tobě vrátím ty krávo!"asi se s nějakou holkou rozvedl."Je konec a dej mi pokoj ty děvko!"zavěsil a otočil se."Kurva zase nějaká faninka,tak pojď dame foto a podpis."vzal mě za ruku a tahl mě za roh do nahr.mistnosti."Kluci!Ty se tady posaď a ja se zachvilu vratim"prohlidl si mě a odešel."Tady si.Hledal sem tě"obejmul mě CC."Hej bracho ja ji viděl první!Dej od ní pracky pryč!"přišel Andy a taky mě obejmul a ja mohla 'fetovaat, tu jeho vůni.Měla sem ale co dělat abych se štěstím nerozbrečela."Hele já sem její brácha a ty dej spíš ty pracky pryč"zasmal se a dal mi ruku kolem krku.Asi po hodině jsem se zvedla a šla k oknu abych se rozhlidla po okolí.Když se podívám ke vchodu do studia tak uvidím obrovskou kupu lidí nebo spíš fanoušků jak se snaží dostat dovnitř za klukama."Hele kluci koukněte"otočila sem se na bráchu a ukazala ke vchodu."Co se děje princezno vidíš snad jednorožce pomazaný nutellou?"Ten hlas mi byl povědomí otočila sem se na Jinxxe a ten si to i s ostatními razil na druhy konec pokoje k oknu."To snad není pravda.Nejsme tak skavný nebo jo?"řekl ironicky Ash zatim co Andy něco psal na mobil"U zadního vchodu stojí dodavka tak si vemte co tady mate a padame zkoušet"jen co to Andy dořekl tak už všichni staly na chodbě a čekali na mě.Chtěla sem se ohnout pro batoty a kabejku u gauče ale nebyly tam."Hledáš tohle?"otočila sem se a Andy držel moje věci a rozběhl se za ostatnimi a ja za ním.

V dodávce

Seděla sem vedle CCho a Jinxxe.Celou cestu se bavili o tom co si vezmou na sebe zitra večer.Připadala sem si jak v autě plným roztleskavaček před jejich prvním vistoupením."A co si vezmeš zitra ty?" "Kam?" "No na náš zitřejší koncert?Musíš vipadat dobře nesmíš nám dělat ostudu" řekl brácha a všichno padali smíchem."Nikam nejdu"na oko sem se urazila"Nebudu vam přece dělat ostudu že tam budu ne?"všichni se otočili kromě Ashe ten řídil"To nesmíš musíš jít"

Čusííík tak tady mate další díl^•^

Splněný SenKde žijí příběhy. Začni objevovat