Píp,píp,píp.Stěmihle zvuky jsem se probudila do ostrého světla."Slečno Olivie?Slyšíte mě?"zeptal se mě hluboký mužský hlas.Po chvilce jsem se rozkoukala a zjistila jsem,že jsem v nemocnici."Slečno?"zeptal se znovu ten hlas asi to byl doktor."Co se stalo?"zakňourala jsem a koukala na doktora."Měla jste nehodu" "A Hellen?"zeptala jsem se a koukala na sestřičku.Nic jsem si nepamatovala."Je nám líto,následně po převezení do nemocnice podlehla vážným zraněním"koukal na mě doktor a asi čekal že se rozbrečim a nebo něco takovýho,ale já jen kývla."Pamatujete si kdo jste?"zeptala se mě sestra."Olivie Coma"řekla jsem a dívala se na prázdnou zeď."Máte někoho blíského koho bychom mohli zavolat?"okamžitě jsem si na všechno vzpoměla na Andyho,kluky,Christiana a Clar."Andy Biersack"řekla jsem bez rozmyšlení,nevěděla jsem proč."Zavolámemu a vy klidně ležte"dokroz mi nakázal co mám a nemám dělat a pak odešel.Já se koukala z okna kousek od mé postele,bylo to to jediné co bylo ke koukání.Jo byla tam televize,ale nechtělo se mi jít pro ovladač.
Pohled CC
Už ji nikdy neuvidím,jsem kretén,že jsem ji nechal jen tak doma a utekl bez mojí sestričky.Z kuchyně se ozýval vybrující mobil."Andy!Telefon!"zakřičel Ashley a sedl si vedle mě na pohovku."Ano?Cože?!Samozdřejmě!Naschle"slyšel jsem Andyho jak telefonuje."Kluci!Liv měla nehodu a ležív nemocnici!"doběhl k nám Andy a ukazoval nám telefon."Cože!?Kde?!Kdy?!"začal jsem panikařit."Klid bro jedem za ní"všichni jsme se barvali do dodàvky a rychle jsme jeli."Je to moje vina"hlesl ze předu Ash."Není to tvoje vina ani nikoho z nás je to prostě osud"nevim jak mě tahle věta napadla,ale jediný co jsem chtěl je vidět svoji sestru.V nemocnici byl chaos a my hledaly recopci."Pánové!?"ozval se hlas za našima zádama"Hledáme Oliv.."ani to nedořekl a on nám hned řekl číslo pokoje."Díky bro"ozval se ze zadu Jinxx.Možná bychom měli zavolat Clar tu určitě Liv ráda uvidí.Já jsem jí zavolal a objasnil situlaci a ona,že okamžitě přijede.Dorazili jsme do pokoje a ona jen sladce spala.Tak jsme si sedli na gauč co tam byl a čekali až se vzbudí.Na jednou se rozletěli dveře a v nich stála Clar."Pane bože"hlesla a sedla si mi na klín a pložila si hlavu na mje rameno.Všichni jsem čekali neř se vzbudí.
"Ahoj sestřičko"pozdravil jsem ji když se konečně vzbudila. "Ahoj,moc se omlouvám za tu scénu"začla se mi omlouvat a myslím,že neměla daleko k pláči. "Za to by se měla spíš omluvit Hellen a né ty,ty za to nemůžeš"řekl jsem jí a chytil ji za ruku,chtěl jsem se jí zeptat jak to teď vidí jako kde bude bydlet je přece ještě 'dítě',ale přišlo mi to nevhodný na tuhle situlaci. "Čau princezno!"rozletěli se dveře a v nich stál Jinxx a v pátách mu byl Andy a Jack. "Ahoj,kde je Ash?"koukala po pokoji Liv a pomalu mi pouštěla ruku.Řekl bych,že je někde s nějakou holkou nebo tak něco. "Dělá večeři.Hele jsou Vánoce a ty jsi tady,nemohla by si jít na večer domů?"koukal na ni tázavě Jack.
Pohled Liv
Byla jsem hrozně ráda,že tady jsou se mnou,asi bych nezvládla tady být sama.Měla jsem,ale strach,že strávím Vánoce v nemocnici."Nevím,zkusím se zeptat"řekla jsem,ale nic jsem si od toho neslibovala. "Zkusím ho najít a zeptat se ho"koukl na mě Jack a já jen kývla a opřela si hlavu o polštář. "Díky moc,že tu jste se mnou kluci"řekla jsem a na tváři jsem ucítila horkou slzu. "Ale nemáš za co,my by jsme tě tady nenechali ani za nic"usmál se na mě Andy a já zčervenala. "Může!"rozletěli se dveře a v nich stál nadšenej Jack,ale za ním stál doktor a vypadal docela v pohodě. "Slečno,nemáte vážná zranění,jen zlomený prst na pravé ruce a lehká škrábnutí"objasnil mi doktor můj stav. "Takže můžu jít domů?"zeptala jsem se a v tu chvíli mi doktor podal nějaké papíry abych je podepsala.Já jsem je podepsala a on se na mě usmál a naznačil mi,že můžu jít domů. "Tak a hurá domů krásko"řekl mi nadšeně Christian,vstal a vyšel na chodbu.Koukla jsem na sebe,měla jsem jen tu hroznou nemocniční košili.Naštěstí kousek od mojí postele ležel můj batoh s věcmi.Vstala jsem a vytáhla jsem bílé uplé roztrhané jeany,šedé tričko.Oblékla jsem se a vyšla z pokoje na chodbu kde už čekal jen Andy. "Kde jsou ostatní?"zeptala jsem se ho a usmála jsem se na něj.
"Ostatní už jsou v autě a mě pověřili abych tě odvedl do auta"řekl s úsměvem na rtech a pomalu se zvednul ze sedačky.
Doma jsem sebou rovnou hodila na sedačku a usnula.
ČTEŠ
Splněný Sen
FanfictionOlivie uteče od matky a chce začít nový život.Splní se jí její sen novém šťastném životě nebo bude se nesplni? Bude muset překonat různé překážky a nástrahy......