I bolest se dá snést

57 5 2
                                    

Po koncertě jsme jeli k taterovi co tetuje kluky."Ahoj Andy tak co dneka?"vyvalil oči a chystal si nějaký věci."Dneska né já,ale taky Liv."Usmál se mě a chytil mě za ruku Andy."Aha a první kérka?"ptal se tatér a skenoval si mě pohledem."Ne"odpověděla jsem a stiskla Andyho ruku."Tak víš co tě čeká co?"usmál se.Po chvilce už začal tetovat a já myslela že se rozbrečím,no při myšlence že se vám do kůže zabodává jehla tak to není fajn pohled."V poho?"koukal na mě ustaraně Andy."Andy neboj i bolest se dá přežít a za to tetování to stojí"jinak nechala jsem si vytetovat nápis ONE MOMENT AND ONE THE END(jeden moment a jeden konec),protože je to jako můj život.Když už bylo po všem a seděli v autě tak jsem si prohlížela to tetování a myslela na Andyho a že ho asi miluju. "Spokojená?"koukal na tetování Andy spolu se mnou."Jo.Jedem?"kouka jsem na Andyho a ten nastartoval a rozjel se domů.Po cestě panovalo ticho.Před vilou jsem vystoupila a Andy zaparkoval pak taky ystoupil a vešli jsme do vili a tam nikdo nebyl"Hele vážně sis myslela že by CC zapoměl?" "Nevím,ale díky za dárky.Jdu si lehnout tak Pa"jen co jsem to dořekla tak jsem se ocitla v jeho náruči a dal mi pusu do vlasů. "Není zač princezno"pochvilce se odtáhnul a ja šla spat.

***

"Liv!Liv vstávej!Liv!"probudil mě otravný hlas Ashe"Co je?"dořekla jsem a natahovala se pro iPhon"Co?Osm ráno!?Proč me budíš takhle brzo kurva?!"začla jsem křičet na celej pokoj"Nekřič a oblíkej se Andy je v nemocnici!"ozval se z chodby brách"C..Cože!?Jasně....Padej chci se převlíct!"zaŕvala jsem na Ashe.Ten odešel a já si vzala oblečení do koupelny a šla se osprchovat.Byla jsem se vším rychle hotová jen vlasy jsem si stáhla jen do drdolu.

"Tak jdete!?"zvýšila jsem na ně hlas"Jo jdi odemknout dodávku ségra!"křiknul na mě CC. Až jsem byla obutá vzala jsem klíče z malýho věšàčku a šla.Po cestě panovalo ticho a já jen cítila jak mi to tvářích tečou první horké sly.Po chvíli jsem se ocitla před nemocnicí.Na nic jsme nečekali a hrnuli se na recepci"Kde leží Andrew Biersck?"okamžitě jsem se ptala sestry."Pokoj 925,ale je v kómatu.Měl by se ,ale každou chvíli probudit"odpověděla a my se ho vydali hledat."Hele a co se stalo?"hlesla jsem."No když jel od tebe za námatak ho srazilo auto.." "Je to moje vina kdyby jsme nejeli na to tetovaní nic by se nestalo"okamžitě jsem se rozbrečela a rozběhla se do pokoje.Okamžetě jsem se zastavila,Andy tam ležel tak bezmocně a všude byli ty přístroje a vypadalo to že je mrtvej.Podlimili se mi kolena a kdyby tam nebyl CC tak už ležím na zemi."No tak,to není tvoje vina Liv" "Jo nemohla jsi to vědět"tohle nebyl ani jeden hlas kuluků.."Andy!"vykřikla jsem a s pláčem jsem se vydala k němu."Dojdem pro doktora"oznamoval mi Jinxx a tak odevedl všechny s pokoje."Andy mrzí mě to promiň"dodala jsem se slzami v očích.

Pohled Andyho

Byla tak roztomilá,ale taky měla slzy v očích."Nechci abysi brečela"řekl jsem a chytl ji za ruku.Pak jsem viděl to tetování,bylo ještě trochu zrudlé."Děkuju za skvělej dárek Andy"všimla si že jsem se díval na to tetování.Viděl jsem že chce zase vrečet a tak jsem chytil za ruku."Nemohl.."ani jsem to nedořekl a do pokoje vtrhnul doktor.Byl docela mladej a myslím že mě poznal."Pane Andrew.." "Andy"dodal jsem když mě oslovil Andrew."Andy,máme tady vísledky.Pokud vše půjde dobře...jako že jde tak byste mohl za týden jít domů,ale musíte tam být jako v peřince a v klidu"objasňoval mi doktor situlaci.Pak už jen skontroloval ty přístroje a odešel."Aspoň,že za chvíly jdeš dom kámo"zasmál se Jack."Čau lidi"otevřeli se dveře a tam stála Clar.Na nic nečekala a šla obejmout Liv."Dobrý?"ptala se a ustaraně koukala na Liv.Jako by věděla něco víc.

O týden později

Konečně už jsem mohl jít domů a být s Liv a klukama.Nevím,ale něco jsem k ní cítil....Nemůžu jí milovat,ona mě taky nemiluje."Ahoj brácho!"rozletěli se dveře a tam stál CC"Kde jsou všichni?"koukal jsem na něj."No..Víš.." "No tak to kurva řekni Christiane!"zvýšil jsem na něj hlas."Je tu Juliet"hlesl a já jsem myslel že vsteky vybouchnu."Hele jsem už oblečenej,nudil jsem se.Jo a sbaleno taky tak jdem"zvedl jsem se z postele vzal mobil a tašku a vyrazili jsme ven."Ty krávo je to tvoje vina!"ječela na Liv Juluet.Nevydržel jsem to a rozběhl se ven."Dost,Juliet di do prdele a nech nás bejt!Není to její vina,ale moje!"zařval jsem pustil tašku na zem a odjal Liv."Neřeš ji,ano?Je to kráva"pošeptal jsem ji do vlasů a ona se znama rozbrečela.

Ve vile

Pohled Ash

Konečně je Andy doma a v pohodě.Chudák Liv s tý nehody byla na prášky.Seděl jsem na sedačce a vedle mě seděl CC,holky byli nahoře a něco tam řešili."Hele Ashi můžeš na slovo?"zeptal se mě Andy a já jen přikývnul na souhlas.Došli jsme do kuchyně."Hele nikomu to nežekneš jasny?"zase jsem na souhlas přikývl a šel si napustit vodu"Já asi miluju Liv"okamžitě jsem vodu v puse překvapením vyplivnul."Děláš si prdel Andy?!"byl jsem,ale rád protože vim ze Liv ho taky miluje."To je skvělí!"zvýšil jsem hlas."Fakt?No já nevim myslim že ona mě ne"dodal smutně"Jo!Ona tebe taky!"

Splněný SenKde žijí příběhy. Začni objevovat