S pravdou ven

63 3 0
                                    

Na letišti panoval obrovský chaos."Hele co se děje?"odchytla si mě Clar.Mohla jsem jí to říct ona by to nikomu neřekla."Já-jsem-v tom"pošeptala jsem jí do ucha aby to nikdo neslyšel."Co?!"vyjekla,ale hned mě obejmula."Ale nikomu ani slovo"odtáhla jsem se od ní a chytla ji za ramena."Jo jasně.A Andy to vi?"zeptala se a já přikývla na souhlas."A já jsem jediný kdo to ví včetně Andyho?"zeptal se a společně jsme nastupovali do letadla.Seděla jsem vedle Ashe a Andyho,který seděl u okna.Cesta byla dlouhá a nudná.Chvíli jsem se přehrabovala v tašce a našla jsem tu vizitku co mi dal Chris.Až přijedeme domů tak mu brnku."Co to je?"zeptal se Ash."Vizitka od Chrise.Potkala jsem ho když jsem letěla za váma"usmála jsem se a s tašky vytáhla sluchátka a mobil.Bylo mi divný poslouchat BVB když s nima sedím v letadle a s jedním čekám dítě.Ale přece jsem si je pustila Rebell love song.Naštěstí jsem usnula.

"Zlato vstávat přistáváme"vzbudil mě znovu ten krásně chraplavý hlas,který patřil Andymu."Paříž"šeptla jsem když jsem viděla kousek letiště z malého okénka vedle Andyho ramene."Jo,ale neuvidíš ji když tu budeš  spát"zasmál se CC.Já si promnula oči a vstala aby mohl vyjít Andy."Jdeme?"zeptal se Jack když mě uviděl jak zírám na kousek obrazu věže."Jo"řekla jsem a řozešla jsem se ke Clary."Tak co cesta mamino?"rýpla si do mě a já ji naznačila ať je ticho.

Měli jsme luxusní hotel."Hele CC budeš na pokoji s Ashem?"zeptal se Jack na recepci když zapisoval něco do papírů."Ne!Nebudu sdílet pokoj s někým kdo si myslí že primátor je sýr!"okřikl ho nazpátek brácha a já se musela zasmát."Tak ty Andy?"zeptal se Jack zase Andyho."Ne já jsem s Liv"usmál se na mě Andy a já mu úsměv oplatila."Tak ty Jinxxi?"ne ke mě přijede Sammi"zazubil se Jinxx."Co?Vy jste zase spolu?"vykulil oči Andy a Jack si něco napsal do papíru."Fajn,stalo se to čemu jsem se chtěl vyhnout"oznámil nám Jack."Co se stalo?"zeptala jsem se ho."Nic,jen musím být na pokoji s Ashem"zašklebil se Jack a všichni se rozesmáli teda až na Ashe a Jacka."Nejsem tak hroznej a s tím sýrem to bylo nedorozumění"zašklebyl se Ash a podíval se na CCho,který se válel smíchy na zemi.


"Fajn,tady máme pokoj kočko"usmál se Andy a otevřel dveře do našeho pokoje."Prosím slečno"uvolnil mi cestu."O děkuju"řekla jsem a dala mu pusu na tvář.Měli jsme koupelnu s vanousprchovým koutem,záchod,umyvadlo a obrovský zrcadlo.Vložnici byla manželská postel televize stolek maláskříň a balkonek s malým stolkem a dvěmi židlemi."Wow.To muselo být hrozně drhé zlato"zeptala jsem se ho a obejmula jsem ho kolem pasu.Proč musí být tak vysoký a já tak malá.Najednou se ozvalo zaklepání."Dále"řekla jsem a zazubila se na mého miláčka.Ve dveřích stála holka celá v čeném a s červenými vlasy."Přejete si?"zeptal se."Andy jestli to je další tvoje ex tak za sebe neručím"řekla jsem mezi zuby s falešným úsměvem.."Neboj tuhle neznám"zasmál se Andy."Ale ona tebe asi jo,její tričko"ukázala jsem na tričko s Andyho halavou."Tohle je dovoloná ne turné"řekl podrážděně."Ahoj..Ty jsi.."koktala ta černovláska."Andy a tohle je Liv"ukázal na mě prstem."J-Jo"vydala ze sebe."Chceš podpis?"zeptal se Andy a ona jen přikývka.Podepsal se jí na kousek papíru a na mobil.Pak odešla jako jako tělo bez duše a ani nezavřela dveře."Kam ta dnešní mládeš spěje"zasmál se Andy a šel zavřít dveře.Já si mezi tím začala vybalovat věci a Andy se za chvíli přidal."Tak co jak se cítíš?"zeptal se mě když už jsem měla hotovo."Dobře"zasmála jsem se a Andy ke mě natáhl ruku."Co se děje?"zeptala jsem se když mi pomohl se postavit."Nic jen tě miluju"zašeptal mi do vlasů a pak mě políbil."Hej lid-"vletěl do pokoje Jinxx,ale hned se zarazil jak nás viděl."O,sorry.Jen jsem chtěl říct,že je večeře"zasmál se a rychle odešel.My jsme seoba jen zasmáli a ruku v ruce jsme se vydali na večeři.Byl něco jako švédský stůl.Já si dala omeletu s pažitkou a žampiony a k pití džus.Sedla jsem si ke klukům a celou večeři jsem cítila jak na nás někdo civí.Po jídle jsem šla uklidit tác."Promiň"řekla jsem když jsem narazila do nějakého kluka."Liv?"zeptal se ten kluk a jeho hlas mi byl povědomí."Chrisi?!"vykulila jsem oči."Jsi to ty.Koukal jsem po tobě celou večeři"zasmál se a já mu skolčila kolem krku,byl to kluk,který mě povzbudil když mi bylo nejhůř."Co tady děláš?"zeptal se mě."No jsem tady na dovolený ty?Budu hádat pracovně?"zasmála jsem se."No ne tak docela,přijel jsem na koncert"usmál se a uklidil tác."Fakt"Na čí?"vyzvídala jsem."No BVB"usmál se.Mě zatrnulo."Co?"šeptla jsem."Říkala jsi něco?"zeptal se mě,"Jo,jaký máš číslo pokoje?"zalhala jsem."No 492"odpověděl."Jo díky já se pak stavim a pokecáme"mrkla jsem na něj a odešla ke klukům.Když jsem došla ke stolu tak tam byli všichni super."To si děláte prdel?"zeptala jsem se a dali si ruce v bok."Co?"zeptal se mě brácha."No máte tady koncert ne?Tak proč se obtěžujete mi s toho dělat dovolenou?"zvýšila jsem hlas."Hele ségra-"začal brácha."Jaký hele ségra"Proč?"naštvala jsem se a bezeslova jsem se odebrala do pokoje.

Splněný SenKde žijí příběhy. Začni objevovat