Nejlepší kamarádka?!

106 5 0
                                    


Ve vile

"Tady jako bydlíš jo?Ale jinak dobrej vkus"zasmála sem se a podívala jsem se na brášku"No bydlíme tu všichni a jinak je to Andyho vila" "Aha"otočila jsem se na Andyho a a pousmála se. Adyho sem milovala(jako platonickou lásku) a teď stojí asi 2 metry ode mě a pyšně se na mě usmívá.Je to jako sen.Na jednou mě z pohledu na krásnej úsměv Andyho Biersacka."Hele princezno dveře sou otevřený můžeš vstoupit nebo snad chceš přenést přes práh jako pravá princezna?"tak tuhle větu sem od Jinxxe nečakala,ale přece jsem se nad tím pousmála."Chceš jako říct že jako já nejsem pravá princezna?!"urazila sem se na oko.Chtěla jsem vejít,ale Andy mě  chytil za ruku a val mě do náruče."Vaše Vísosti.Vsup do vili BVB se neděje každej den normálnímu člověku tak ať to máš pěkně s parádou"zazubil se na mě Andy tím jeho krásným a sexy úsměvem a já se málem roztekla."O to nemuselo být Sire Andrew"řekla sem přes smích.Jen co jsme vešli do chodby tak mě Andy postavil na nohy a zadíval se mi do mích modrých očí.Nebyly tak modré jako jeho,ale pohled jsem mu opětovala.Po chvilce mě z pohledu vyrušilo poklepání na rameno"Hele dej si na Andyho pozor je to pěknej děvkař a ty si pro něho až moc hodná a krásná"řekl v klidu a s úsměven Ashley a odešel do jiný místnosti."Hele on jenom kecá a nevěř všemu co ti kdo napovídá ano?"řekl s úsměvem ve tváři a následně mi dal pusu na tvář a odešel taky za roh."Hele princezno dělej pojď sem!"ozvalo se z poza rohu"Jo jen si vyzuju boty a jdu za váma"tak jsem taky udělala vyzula jsem si černý convers a taky zašla zaroh.Objevila sem se v kuchyni a hnned naproti se objevil obrovskej obývák a obrovskou plazmou a obrovkou sedačkou a pianem a kytarama a bicíma.Pak nahoru do dalšíko patra vedli točitý  kovový schody a naproti schodům byla prosklená zeď s výhledem na velkou terasu se stolem a s židlema.A pakdělili obrovskou zahradu a bazén od terasi jen pět schodů."Ty vole je to tady obrovský bojim se že se tady stratim"pronesla jsem ironicky"Tak já tě tady provedu jo?"nabídl se mi Jinxx"Okey,Okey,ale nech mě chvíly se rozkouka.Nejsem zviklá na takovej luxus.U nás sme měli jen malou koupelnu,stejnou kuchyň spojenou s jídelnou a obývákem a dvě ložnice" "A proč si vlastně utekla?"vyzvídal Ashley."No máma mě chtěla poslat do pasťáku,protože sem byla často u policie a nevystřídala sem  taky málo škol no a Hellen na mě neměla nervi tak sem se sbalila a zdrhla sem......A..Já sem se chtěl zeptat?....No to je jedno pudu do hotelu nechci vás obtěžovat"neuvědomila sem si co sem řekla dokud sem se nad tím nezamyslela pořádně.Vlastně sem je trochu citově vydírala."Ne to nesmíme dovolit.A kdo by nás podpořil na koncertě?!"vyjekl na mě Jinxx"Ty tady pěkně zůstaneš a budeš tady bydlet jak dlouho chceš ano sestřičko" "A chceš ukázat pokoj?"zeptal se mě Ashley."Jo klidně a na jakej koncert?"jen co sem to dořekla tak se rozezněl zvonek a Andy se hrnul ke dveřím a přitom mě vzal za ruku s sebou.Otevřel dveře a pořád mě držel za ruku a pomalu otevřel dveře.Stála tam holka,poznala jsem ji byla to  Juliet Andyho holka."Ahoj lásko.Tak jdeme?" "Kam jdeme je konec!Ty si to snad nepochopila dost jasně?!" "Ale Andy já tě miluju!"zakřičela.Andy mi dal ruku kolem ramen."Ale já tebe ne"hlesl a podíval se mě mě a já mu pohled opětovala a usmála jsem se."Tak sis vybral ji jo?Tuhle děvku?!!"zvýšila hlas a ukázala na mě prstem a pak do mě strčila a kdyby mě Andy nechytil tak už ležím na zemi."Si kráva nebo se mi to zdá?!"začala sem nadávat a pak to udělala znovu,ale protože chtěl Andy zavřít tak už mě nedržel a já spadla a praštila jsem se do ruky o botník."Mě nikdo krávo říkat nebude jasný?!Ty kurvo  hnusná?!"nevnímala jsem ji jen sem se snažila zvednout."Tak to stačí je konec,nedolejzej a jdi do prdele!"křičel po ní Andy."Jsi v pohodě?Není ti nic?"ptal se Andy.Znova se rozezněl zvonek teď jsem se rozhodla otevřít já."Ty si tomu co řekl snad nerozuměla dost jasně!?"potom se otevřela dveře a zarazila se nebyla to Juliet."A tohle zas kurva kdo?Zase nějaká ex?"pronesla jsem trochu nasraně,ale taky pobaveně."Ne to je Clary ta chodí s tvým  bráchou"rozešel se k nám Andy aby se podíval jestli už je Juliet pryč."Aha tak pojď ddál"pozvala jsem ji a usmála  jsem se na ni.Skopla si svoje conversky a objala mě."Ahoj já sem Clary a ty?"představila se mi.."Já jsem Olivie,ale říkej mi Liv" "Tak kde jste princezny?"ozval se z obýváku Ash.Usmáli jsme se obě najednou a rozešli ke klukům."Ahoj zlato tak kdy vyrazíme?"zeptala se Clar a dala mu pusi na líčko a sedla si  na zem,protože na pohovce už nebyl místo."Hej Liv  máš ráda nákupy?"zeptala se mě Clar a já jen kývla."A nepudem do nákupáku?"ptala se mě nadšeně."Jo jasně jen se pudu převlíknout ok?"a rozběhla sem se a hned se zastavila."Hej kde mám teda ten pokoj kulcí?ptala sem se zoufale a koukla na Jinxxe."Jo tak to jsou sedmí dveře v pravo.Vzala sem si věci a šla sem  nahoru.Našla sem ty dveře a vešla.Pokoj byl skvělej byl vymalovanej na černo s velkou bílou skříní vedle ní bylo zrcadlo s šedým rámem naproti skříni byla obrovská bílá s černýma peřima pak tam bylo i okno a dveře na balkon a vedle byli druhý dveře,ale dřevjený.Tam asi bude koupelna.Položila sem batohy na postel a začla hledat něco na sebe.Na konec jsem si vzala roztrhaný jeany a šedý tričko se smajlíkem nad pupík pak nějaký ty doplňky.V koupelně jsem si oblečení odložila a šla se osprchovat a nechala na sebe padat kapičky vlažný vody a taky sem si umyla vlasy.Vylezla jsem ze sprchy a obmotala jsem ručník kolem těla a usušila jsem si vlasy a dala je do drdolu.Pak jsem se namalovala,učesala jsem si vlasy,oblíkla sem se,do kabelky jsem dala mobil,sluchátka,klíčea sešla do obýváku za klukama a Clar."Tak kde si?"zeptala se mě Clar."Jo sorry ja se musela osprchovat a umýt vlasy z toho hnusnýho letadla"pousmála sem se a šla se napít."Hele tak kdy máme dorazit a kam vlastně?"zeptala Clar  kluků."No tak u Mecu v osm" "Hele a kup jí nějaký šaty nebo něco fakt sexy a hlavně v našem stylu,okey?"řekl nenápadně Andy.Koukla jsem do obýváku a viděla jak Clar jenom kývla na souhlas."Hele já si myslim že by si  nic v jinym stylu nekupila"dolal se smíchem CC."To máš teda pravdu,hele tak jdeme nebo co?"řekla jsem skřížila jsem si ruce na prsou a začla jsem lehce dupad nohou o podlahu."No tak já už musim tak ahojky"řekla a dala bráchovi pusu.Tak jsem se přidala a taky mi dala pusu na tvář.Pak jsme se rozloučili a šli do obchoďáku."Hele dostala jsem za úkol ti vybrat něco sexy na ten večerní koncert"řekla a pak se umála."Jo já jsem to slyšela"pak už jsme si jenom tak povídali až do obchodu.

V obchoďáku

"Hele kam pudem jako první?Máme asi tak tři hodiny do koncertu"říkala jsem při koukání do mobilu."No jen hodinu,musíme se přece ještě namalovat a oblíct nebo tam chceš jít takhle a dělat ze sebe trhanku?"měla co dělat aby se nerozesmála."Ooo,tak trhanka jo?Tak fajn!"na oko jsem se urazila a zabočila do prvního obchodu.Bylo to  něco   pro barbie  hned u vchodu jsem se zastavila a vedle mě taky Clar."Hele..myslela jsem že tohle je jenom va filmu?!A ono to je v mém nejobchoďáku?!"tu první větu zašeptala a tu druhou řekla nahlas."Hele nepudem do Emo's?"Hned jsem se na ni překvapeně a zároveň šťastně."Vy tady máte Emo's?" "Jo můj best obchod chodím tam pořád" "Já taky!Bála jsem se že ho tady mít nebudete"řekla jsem a vydala jsem se rovno s úsměvem na rtech.Po chvilce jsem se zastalila,chtěla jsem se podívat na Clar,ale ona tam nebyla.Otočila jsem se kolem sebe a vidím jí jak se směje na lavičce a dívá se na mě a tak se k za ní vydám na lavičku."Proč jako nejdeš?"ptala jsem se zmateně."Protože se jde na druhou stranu ty debile"málem to ani nedořekla kvůli smíchu a ukázala za sebe.Pak jsme se vydali do obchodu a tam jsem si koupila krásný černý šaty s krajkou,se síťovanou doll sukní    a s roztrhanýma rukávama kousek pod lokta.                       Potom jsme se vydali zpátky do vili kde jsme se nalíčili a učesali."Hele nemáš černý stíny mě ošli?A taky lak na vlasy?"ptala se mě Clar.Ona měla krásně červený vlasy asi tak po ramena a já černý vlasy s fialovým melírem asi dlouhé po lokty."Joo,mám tady je máš"podala jsem jí stíny lak až za chvíli ten sem používala."Hele tak já jdu dolů,tak dělej máš asi deset min. pak musíme jet"tak jsem si rychle dočesala vlasy a oblékla si šaty,vzala jsem si černý psaníčko,který jsme taky koupili v Emo's a dala jsem tam mobil a zrcátko.Potom jsem pomalu sešla dolů a uviděla krásnou Clar."Wow..t-ty jsi fak kočka.Už vidím kluky jak budou slintat"dodala a já se rozesmála."To ty jsi krásná Clar"usmála jsem se na ni a pak si šla obout černé convers (jako vždy ).Vyšli jsme z vili a nasedli do auta a vyjeli."

Čusíík

Další díl je tady co se asi tak stane?





Splněný SenKde žijí příběhy. Začni objevovat