Pohled Liv
Ráno mě probudila hlasitá rána z kuchyně.Okamžitě jsem vstala a vydala se do kuchyně."Kurva!"zakřičel naštvaně Andy."Ahoj,co tady děláte?"zeptala jsem se rozespale a promnula jsem si oči,bylo asi 9 ráno."No zítra jsou Vánoce tak se pokoušíme postavit stromek"ozval se z chodby Jinxx.Pak zabouchnul a vešel do obýváku spojený s kuchyní mále zakopl a rozbil by náruč ozdob."Co že!?Vánoce?!Kdy?!Už?!"snažila jsem se zpamatovat úplně mi to vypadlo."Hele,ale já nemám dárky.....a ani ...prachy"hlesla jsem."Tak proto jdem nakupovat a neb...."nedořekl to a liskl sebou na zem a rozbil ozdoby."Jinxxi!Si celej!?"vyjekla jsem a rozběhla se k němu."Jo jsem,ale ozdobyne"zvedl se a podíval se na zbytek ozdob."Ty debile"hlesl Andy a já se na něj vražedně podívala."Promiň"koukl na mě omluvně a šel pomoct Jinxxovi vstát a pak pomoh i mě na nohy."Kdy teda vyjedem nakupovat?A nezavoláme i Clar?"ptal se CC a já jen souhlasně kývla."Ok já ji zavolám a mohli by jsme vyjet tak v jednu?"koukl po mě Andy a já se jen usmála a šla se najíst.Vzala jsem si jogurt a udělala si zelenej čaj.Pak jsem se šla upravit.Vzala jsem si černé roztrhané uplé jeansy,bílé tílko s utrhlímy rukávy a šla jsem do koupelny tam jsem se osprchovala umyla vlasy a usušila jsem se.Pak jsem se namalovala:řasenka a linky a make-up.Oblékla se a sešla dolů s vlaay v drdolu."Tak a nestavíme se někam na oběd?"koukl na mě Jack jediný v místnosti."Ok a kde jsou všichni?"zeptala jsem se a koukala po pokoji."No,Andy kouří na zahradě u bazénu a kluci jsou v garáži a hádaj se v čem dojet do obchodáku."A Clar?" "Ta je tady každou chvilku"ozval se z chodby Jinxx."Ok tak já jdu pro Andyho"usmála jsem se a vydala se k bazenu."Dem?"zeptala jsem se Andyho a ten kývl a nabídl mi cigaretu."Díky"řekla jsem a vzala si cigaretu.
V obchodě
"Hele já si jdu koupit bubble tea tede taky?"zeptal se nás asi po hodině Jinxx."Jo já jdu"ozval se za náma Ash a CC jen přikývl na souhlas.Já nemám chuť."Hele jde se mnou někdo do vybrat ozdoby?"koukala jsem na Andyho a na Jacka."Jo,já pudu a Jack pude vybrat sttomek."řekl Andy a mrkl na Jacka.Všichni jsme se rozešli do obchodů a my s Andym nemohli vybrat vhodný ozdoby,nakonec jsme vzali černý třpytivý a stříbrný ozdoby."Myslím,že jsme vybrali dobře"zazubil se na mě Andy a já mu úsměv oplatila."Aaaaaaa pomoc!!"ozval křik kousek od nás.Jako všichni okolo jsme se vydali za křikem.Když se ozval křik zbovu Andy se rozběhl a já za ním.Ležela tam holka a okolo sebe měla krev.Andy se k ní záchranářsky hrnul a okřikl mě ať zavolám policii a záchranku.Já jsem to udělala."Zakřičíš a je s tebou konec rozumíš?"okamžitě jsem sebou cukla a na krku ucízila nůž.Hrozně jsem se bála a zmohla jsem se hen na zašeptàní Andyho jména."Andy"on se okamžitě otočil a usmál se.Co je tady k smíchu kurva?
ČTEŠ
Splněný Sen
FanfictionOlivie uteče od matky a chce začít nový život.Splní se jí její sen novém šťastném životě nebo bude se nesplni? Bude muset překonat různé překážky a nástrahy......