Ráno jsme jeli s Clary na snídani do Wafflhouse na(překvapivě)waffle.Já jsem si dala s horkým ovocem, šlehačkou a čokoládovou polevou,Clar si dala se zmrzlinou,karamelem a šlehačkou.Po snídani jsme byli nakupovat plavky a jiný věci na dovolenou.
"Tak co jste pokoupili?"zeptal se CC a dal Clar pusu na tvář."No,plavky a jiný věci"odpověděla jsem po cestě do pokoje."Kam jdeš?"zeptal se mě Jinxx když jsem byla na druhém schodě."Do pokoje"odpověděla jsem a vydala se do něj."Postýlko!"zakřičela jsem a skočila na postel.Na jednou se ze dveří ozval smích."Co je?"zeptala jsem se aniž bych se podívala tím směrem."Nic jen jsem ti chtěl něco říct"řekl Andy a já se na něj konečně podívala."A co?"zeptala jsem se ho a posadila se."Co.."nemohl se vyžvějknout Andy."No tak se vymáčkni"řekla jsem a zasmála jsem se."Co.my dva?Jak to teď bude?"zeptal se Andy a sedl si ke mě."Nevim,ale vim,že tě miluju Andy"řekla jsem a dala jsem mu ppusu na tvář."Já tebe taky Olivie"řekl a chytil mě za ruku."Budem spolu?"zeptala jsem se ho."Jo"řekl a políbyl mě.V hlavě se mi honilo co se asi bude dít dál.Vášnivě jsme se líbali pak nastala válka jazyků.Po chvilce jsme se od sebe odtáhli a zrychleně dýchali."Musím se převlíct"pousmála jsem se a vydala se ke skříni.Vzala jsem oblečení a položila ho na postel kde seděl Andy.Nejsem stydlivá a tak jsem si sundala tričko,jen jsem cítila jak mě Andy hltal pohledem.Otočila jsem se k němu zády abych se podívala do zrcadla na svoji postavu a najednou jsem na svém pase ucítila Andyho ruce."Co pak je?"zeptala jsem se ho a usmála jsem s na něj do zrcadla."Nic jen jsi krásná"řekl,otočil si mě k sobě čelem a políbil mě.Nechal svoje ruce sklouznout na můj zadek a já jsem se usmála do polibku.Vyhodil si mě na sebe abych byla vyšší.Dala jsem mu duce na tváře a zuřivě ho líbala a on mě.Najednou se rozletěli dveře a v nich stál Christian,to je ten poslední kdo by to měl vidět.
"To si děláš piču?"zakřičel brácha a Andy mě poližil na zem."Andynděláš si prdel?"zakřičel znova brácha až jsem sebou cukla."Hele uklidni se"řekl klidně Andy...byl tak sladkej."Jaks e mám uklidnit?"řekl nasraně brácha."Nevyšiluj brácha,nejsem malá holka"řekla jsem a odešla jsem do koupelny.Kluci se tam chvilu hádali,ale pak se ozval divnej zvuk jako když někdo někomu dá přez hubu.Okamžitě jsem vyletěla z koupelny a uviděla jak Andy krvácí ze rtu.Rozběhla jsem se k němu,ale on mě jenom odstrčil a oddupal pryč."Co děláš?"začla jsem nadávat bráchovy,protože jsem byla naštvaná."Znám Andyho líp jak ty a z žádnou nevidrží dlouho.Nechci abys byla nešťastná"řekl a vydal se ke mě a chtěl mě obejmout,ale já mu to nedovolila."Neš'tastná budu bez něj"řekla jsem a vydala se jít kouřit."Kampak máš namířeno?"zastavila mě Clar v obýváku."Ven!"okřikla jsem ji a zabouchla jsem dveře a sedla jsem si na schody.Vytáhla jsem z krabičky cigaretu a zapálila si.Vydechla jsem kouř z úst a z oka mi ukápla první slza pak další a další až z toho bylo tisíce slz.Nevěděla jsem proč brečím,nechtěla jsem brečet.Po chvíli jsem típla cigáro a vydala jsem se dovnitř.
V televizi běželo My litlle pony sedla jsem si na gauč mezi Jinxxe a Ashe,ale nikde tu nebyl Andy."Jdi do prdele!"ozval se křik z patra a najednou se v místnosti objevil Andy a vypadal nasraně,za ním šel CC,ale ten si sedl na zem vedle pohovky,ale Anydy se vydal někam ven.Myslela jsem,že jde taky kouřit,ale on se dlouho nevracel.Zvedla jsem se a vyšla jsem ven,ale nikde jsem ho neviděla.Rozhlídla jsem se po okolí a viděla jsem ho jak sedí na place trávníku.
"Tady jsi"řekla jsem když k němu došla."Promiň"řekl,ale díval se do země."To je v poho"prominula jsem mu a vstala jsem na nohy."Vstávej,je zima"řekla jsem a nastavila jsem ruce aby mohl vstát.Vstal a chytil mě kolem pasu."Liv,vim,že nejsem žádnej ideál,ale miluju tě"řekl a provinile se usmál."Ne,ty jsi úžasnej kluk"řekla jsem a políbila jsem ho,vydali jsme se spátky ruku v ruce jsme si sedli na zem vedle pohovky.Po chvilce do mě Clary rýpla prstem a naznačila ať jdu na horu do pokoje.
ČTEŠ
Splněný Sen
FanfictionOlivie uteče od matky a chce začít nový život.Splní se jí její sen novém šťastném životě nebo bude se nesplni? Bude muset překonat různé překážky a nástrahy......