2#AKSEL#

467 10 23
                                    

Multide Aksel KILINÇ

********************************

Çocuk yanıma kadar geldi.
Ellerini masama dayayıp eğilerek gözlerimin içine baktı

"Selam sakar sarışın."

O an korkmadım diyemem. Ama inanın kim size o bal rengi gözlerini dikip hipnotize edercesine derinliklerine bakarsa sizde korkarsınız.

Yüzümdeki korku simasını yok etmeye çalışarak bende onun gözlerine baktım.

"Selam kendini bi halt zanneden ukala."
Adının Aksel oludğunu öğrendiğim çocuk ellerini masadan çekip ceplerine koydu.

O sırada hoca herkesi ilk gün diye serbest bıraktığından kimsenin dikkatini çekmiyorduk.

"Sen yürek yedin galiba."beni düşüncelerimden ayıran şu kendini beğenmiş yakışıklı ukala oldu.

"Hayır sadece hobilerimi yerine getirmeye çalışıyorum."aslında bu kadar kafa tutan biri değildim ama böyle bi züppenin karşısında dik başlı olmamak elde değil.

"Hadi ya neymiş senin hobilerin?"

"Kendini beğenmiş ukalalara haddini bildirmek. "

"Farkındamısın korktuğunu gizleyemiyorsun."

Bende ayağa kalkıp çocuğun karşısına dikildim ve gözlerine baktım

"Hislerimi saklamayı sevmem saklamayada uğraşmam ayrıca..."sözlerimi bölen zil sesi oldu.

"Her neyse. Şuan seninle uğraşamam. Okul çıkışı kapıda bekle şu işi halledelim bir an önce bitsin. "Aksel bana bunları söyleyip arkasını dönmüş gidiyordu ki. Ardından seslendim

"Bugün olmaz okul çıkışı işim var. Ayrıca bu bi günde bitecek bi iş değil."
Ben bunları söyleyince Aksel arkasını dönüp

"Hadi ya ben senin zevkini bekleyemem. "diye resmen atarlardı

"Benim zevkim değil zaten bi aile yemeği gitmem lazım."

"Her neyse yarın bekle o zaman. "

"Tamam bana uyar. "

"Yarına kadar bi sakarlık yapma sen bana lazımsın sarışın. "

Obaaaa bana sen bana lazımsın dedi. Allaaaaaah her neyse fesatlaşma Elisa çocukla görevini yapacaksın.

Benim bişey söylememe izin vermeden döndü arkasını gitti.

******

Okul çıkışı Batu ve Emir'le birlikte bir kafeye gittik.

Emir Acar'ın erkek kardeşi benden bir yaş büyük. Baya iyi anlaşıyoruz Emirle hatta bazen haince planlar kurduktan sonra ne kadar zeki olduğumuza dair kendimizi takdir ediyoruz.

Batu'da Emirin en yakın arkadaşı tüm yaz boyunca Emir'lerden ayrılmadığı için Onuda çok sık görüyordum ve onunlada çok samimi olmuştum.

Karşımda oturan Batuyla Emir bir türlü bana bakmıyorlardı.

Oturduğumuzdan beri telefonlarını ellerinden bırakmamışlardı. Sonunda dayanamayıp ellerimi masaya vurdum ve
"Aa yeter Can'ım bu be böyle sabahtan beri dıt dıt dıt kızlar gibi bi kendinize gelin ya ne oluyo size."bu cümleyi hafif bağırarak söylediğim için tüm kafedekiler bakışlarını bana çevirdiler.

Bebeğimin Babası Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin