#DAVET#

378 11 1
                                    

Multide Elisa'nın elbisesi

*********************************

Kapıda gördüğüm manzara duraklamamı sağladı.

Yok artık bu şaka olmalı.

Yavaş yavaş gözlerimin yandığını hissediyorum.

Düşünce verilerim kapanmış durumda.

Elimde tuttuğum paketler istemsiz bir şekilde yere düştü.

Ardından kendim arkaya doğru düştüm ama sert beton değildi bu.

*********

Uyandığımda yavaş yavaş bilincim yerine gelmeye başladı.

Salondaydım, etrafımda Emir, Batu, Efsun teyze ve bi kaç görevli vardı.

Doğruldum ve ne olduğunu hatırlamaya çalıştım.

Yavaş yavaş hatırlıyordum.

Arabadan inmiştik... Emre... Melis...

Birden yerinden hızlıca kalktım ve bağırmaya başladım.

"Nerde lan onlar? Allah'ın belaları nerdesiniz?"ben bunları söylerken Emir beni tutmaya çalıştı.

"Elisa Allah aşkına sakin ol bahçedeler. Sakinleş ve yanlarına gidelim."

Yanağımdan istemsizce bi gözyaşı aktı. Emirin kollarında daha çok çırpınmaya başladım.

"Ne demek sakin ol ya... Onlar benim yaşanmışlıklarımı çaldılar. Gerçeklerimi çaldılar inandığım değerleri..."daha fazla çırpınmaya dayanamayıp kendimi Emirin kollarına bıraktım. Onda abi sıcaklığını hissettim o an. Emir kollarını bana sararken ben hıçkırarak ağlamaya devam ettim.

"Emir... Onlar benim hayatımı çaldılar."

Emir kulağıma doğru yaklaşıp sakin bi ses tonuyla fısıldadı
"Şşşş geçti... Sakin ol... Düşünme onları, kim olduklarını unut, sana yaptıklarını unut...
Unut ki yüzündeki kırılmış, acı çekmiş ifade onların önünde silinsin ve amaçlarına ulaşmadıklarını anlasınlar."

Yüzümü Emirin göğsünden kaldırıp etrafımdakilere baktım.

Batunun hiç bir şeyden anlamamış gibi bir ifadesi vardı. Anlaşılan ona birşey anlatmamışlardı.

Efsun teyzenin yüzünde anne sıcaklığı hissettiren bi tebessüm vardı ama acılarla dolu bir tebessüm.

Emir'de ise abi şefkatini aratmayacak gözleri dolgun bir ifade.

Derin bir nefes çektim ve gözlerimi elime tutuşturulan peçete ile sildim.

Onlara arkamı döndüm ve bahçe kapısına ilerledim büyük camdan sürgülü kapıyı çekerken gözlerimi kapattım ve geçmişe döndüm.

*******05:01:2014*******
Yes beeee!!!!!!
Bugün doğum günüm.

Oley de oley oley de oley...... Teeeey tey tey tey tey.....

Bebeğimin Babası Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin